Skrevet av Emne: Forberede seg til å starte med kropps/bodybuilding  (Lest 1069 ganger)

Utlogget Johannes16

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Hei

Jeg er en gutt på 16 år som har bestemt seg for å starte å bygge opp kroppen.
Har fått det for meg at det er en fordel å få vekk det meste av kroppsfettet før man virkelig starter.
Jeg er en kraftig kar med litt til overs på magen som jeg føler jeg må bort først, har jo hørt dette at hvis man bygger muskler under fettet, fremstår man bare feitere. Stemmer dette?
Er disse fettforbrenningsproduktene noe å anbefale? evt. hvilke? Activate Stack? Liquid CLA-3? Sesamin?

Takk for svar Smiley

Utlogget Krollo

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 772
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 772

Før du skal opp på en scene og stille i et bodybuilding show må fettet bort ja.
Start treningen nå, det tar lang tid å bli "stor". Som nybegynner ser du resultater kjapt og muligens klarer du å få vekk fett samtidig som muskelmassen øker. Iallefall de første månedene.
Lykke til!
Stats:
19 år
178cm
85kg


Loggbok!


Bildeprofil

Utlogget mariusfa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

man vil, med større muskler under fettet se noe større ut ja. men det er ingen grunn til å gå på slankern. Først må du ha grunnstyrke, før det er noe vits i å tenke på å forme kroppen.

Stronglifts 5x5 eller RYP er fint å begynne med. les deg opp på kosthold, ha riktig teknikk, og fortsett å gå på gymmen, så vil du få fremgang. Først kroppsholdningen(som gjør at du ser slankere og mer veltrent ut, før man egentlig har bygget så mye muskler)
Så kommer styrken, og volumet. når du har trent en stund og det har blitt en vanlig det\l av hverdagen din, da kan du begynne å tenke på bulking/deffing.

IKKE bruk pengene dine på sånne fettforbenningsprodukter.. de har minimal eller ingen virkning og du kan heller bruke pengene på mat.
25år 190cm 104kg(på vei ned)

Bp: 90
Ml: 180
FB:100
Mp:60
Logg

Utlogget speedyy

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 47

In about 1 year, you are going to look like this:  bodybuilder

Good luck!  buttrock
Pull up + milk = champion Grin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!