Skrevet av Emne: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner  (Lest 103021 ganger)

Utlogget Proteinmannen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 396
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 396

  • :D
Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #165 : 14. juli 2010, 00:33 »
Hvorfor i allverden tar dere 2 og 3 kapsler samtidig ?

Står 1 kapsel på boksen som dosering.

3 kapsler tilsvarer nesten 1000 mg koffein og er galskap og ta på en gang.


får ikke noe bedre effekt av  og øke doseringen. Eneste som skjer er at dere gir kroppen en altfor stor belastning.

Ja, 1000mg koffein tilsvarer jo ca 4-5 kopper med kaffe..  Det er mye, men ikke veeldig mye...
Weightlifter3 + Food = bodybuilder

Utlogget alzaron

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #166 : 15. juli 2010, 16:30 »
Eg prøvde Ripped Freak i dag vart nesten litt skremde over kor mye energi eg fikk.

Fyst tok eg ein halv pille og 2 skiver.
Så venta eg ein halv time og begynte og trene, eg kjende ikkje noe serleg i starten men etter ein stund begynte eg og kjene at eg eg ikkje hadde problem med kondisen som eg brukar og få midt i treninga ca.

Eg pusta som eg brukte til vanleg men eg kjende rett og slett ikkje kondisen min, eg syntest det var litt skummelt siden eg er vande med og kjene meg drit kvalme og pusten som berre det.
Til vanleg er det kondisen som stoppa meg opp i den intensive styrke treninga men denne gangen var det at musklane ikkje klarte og ta meir til slutt ( bruker alltid og slitte kondisen ut før styrken)

Etter treninga bruker eg og verre drit trøtte og ikkje gidde ein drit, men i dag insisterte eg på og lage middag og var ute ein halv time og spelte basketball med meg sjølv.

Eg ingen sikkerleig biverknader som svimmel heit eller kvalme bortsett frå det eg brukar og få under treningen.

Eg drikker 3-4 liter vatn for dag så kanskje du føler meir biverknader vist du drikk berre 2 liter eller så.

Eg ville anbefalt og bruke puls klokke vist ein ska bruke dette siden ein ikkje kjenner kondisen sikkerlege.

Utlogget MrMuscle

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 455
  • Honnør: 217
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 455

  • Intensity builds immensity
Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #167 : 15. juli 2010, 16:31 »
Halv kapsel? Deler du kapselen og heller ut halvparten av innholdet da eller?

Utlogget alzaron

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #168 : 15. juli 2010, 16:37 »
3/4 kapsel ca tømde ut litt av pulveret ville bygene rolig siden detter er fyst gand eg prøver koffein piller og fordi eg drakk 2 kopa kaffe 3 timer før

Følest på ein måte ut som om du har drukke mykje redbull eller andre koffein drikker.


Dag 2: Effekten var ikkje i nærleiken så kraftig som dagen før men fekk heilt grei energi og kjende ikkje kondisen så godt i dag heller, sikkert på grunn av at eg ikkje drakk kaffe i dag.

Det med at ein ikkje kjende kondisen så godt, passer godt når eg var trente cardio\intervall i dag,
blir ganske entusiastisk når kondisen Ikkje senker meg eller syka meg ut.
Siden eg gav litt meir fikk eg hald.

Utlogget hsw229

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #169 : 11. august 2010, 09:38 »
Tja, utifra 12 sider med erfaringer om vårt nye placebotilskudd, er det uten tvil om at Ripped Freak funker........på noen.

Testa selv en eske når det kom ut og kan trygt si du heller kan spare 349,- og bruke pengene på noe annet gøy. JA, det det gir energi til treningen, men om du ønsker vektreduksjon er det såklart kostholdet du må jobbe med, samtidig.

Effekten av pillene synes jeg er ræva, men der også forskjellig fra hvor følsomme vi er ovenfor koffein.
270 mg koffein per kapsel? Spør du meg ligger, koffeininnholdet godt under 100mg. Og hvorfor ikke da kjøpe reine koffeinpiller som er langt billigere og som gir mye bedre effekt.

Spar pengene sier nå jeg!


Utlogget NordicNutrition

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 84
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 84

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #170 : 11. august 2010, 14:16 »
1 kapsel inneholder 270 mg koffein.

Også en sterk dose Grønn Te og Cayennepulver som begge virker fettforbrennende.

Går jo ikke an og sammenligne Ripped Freak med vanlige koffeintabletter. Det er 2 forskjellige produkter.

Utlogget ^Th0mas^

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 787
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 787

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #171 : 12. august 2010, 09:34 »
Er ikke koffeintabeletter et legemiddel som kjøpes på resept?

Utlogget Vermin

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 115
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 115

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #172 : 12. august 2010, 17:45 »
Er ikke koffeintabeletter et legemiddel som kjøpes på resept?

Nei, de har dem på apoteket

Utlogget lilja79

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #173 : 26. august 2010, 18:28 »
Bestillte Ripped Freak på nett og fikk disse i posten ganskje kjapt.
Tok en tablett og en halv liter vann + mat etter 30 min.
Det gikk vel en time og ca 15 min fra jeg tok den, så begynnte huet og spinne i alle kanter woot  Sånn passe noia effekter..
Måtte legge meg og sovna heldigvist ganske bra resten av dagen. Fikk små dobbeltsyn og nærver utafor kroppen!
Var litt i tvil om jeg skulle ta og prøve mer av disse, men ja prøver en te før jeg ikke tar di.
Da merka jeg lite annet en at koffein dro opp pulsen og noe av matlysten var reduset.
Så nå etter en uke tar jeg en om dagen, helst før joggeturen med hunden, får extra energi under løpinga.

Bestillte di av et par grunner, for og se om di hjelper på vekta- holde den stabill og få mer energi.

Og jeg er ikke sensitiv mot koffein, går en kanne på morran for og våkne!!

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #174 : 02. september 2010, 20:30 »
RIPPED FREAK ER SYKT BRA. DET ER NARKOTIKA.

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #175 : 02. september 2010, 20:45 »
Bestillte Ripped Freak på nett og fikk disse i posten ganskje kjapt.
Tok en tablett og en halv liter vann + mat etter 30 min.
Det gikk vel en time og ca 15 min fra jeg tok den, så begynnte huet og spinne i alle kanter woot  Sånn passe noia effekter..
Måtte legge meg og sovna heldigvist ganske bra resten av dagen. Fikk små dobbeltsyn og nærver utafor kroppen!
Var litt i tvil om jeg skulle ta og prøve mer av disse, men ja prøver en te før jeg ikke tar di.
Da merka jeg lite annet en at koffein dro opp pulsen og noe av matlysten var reduset.
Så nå etter en uke tar jeg en om dagen, helst før joggeturen med hunden, får extra energi under løpinga.

Bestillte di av et par grunner, for og se om di hjelper på vekta- holde den stabill og få mer energi.

Og jeg er ikke sensitiv mot koffein, går en kanne på morran for og våkne!!


Jeg er sensitiv mot koffein - VELDIG SENSITIV - og jeg opplevde ingenting som ligner det du beskriver her. Jeg ble litt varmere i kroppen - that's it.
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget FX!

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 255

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #176 : 02. september 2010, 21:00 »
Jeg er sensitiv mot koffein - VELDIG SENSITIV - og jeg opplevde ingenting som ligner det du beskriver her. Jeg ble litt varmere i kroppen - that's it.

Jeg er fortsatt skeptisk til disse som registrerer seg og poster ett ( 1 ) innlegg om hvor utrolig ripped freak er, og aldri poster igjen. Enten er det trolling eller så er det noe som prøver å få solgt dette.
1x200 mark
1x110 benk
1x155 bøy
1x80 millitærpress

Utlogget Proteinmannen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 396
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 396

  • :D
Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #177 : 02. september 2010, 21:52 »
Jeg fikk mitt første innlegg på denne tråden, og er fortsatt aktiv.. RF funker fortsatt.. Men jeg går ikke på de for å gå ned i vekt.. men jeg får fortsatt en god piff på trening.. Smiley

Og for et bevis at jeg ikke prøver å selge det: ikke kjøp dette produktet !!!  rofl
Weightlifter3 + Food = bodybuilder

Utlogget I'M A MAN

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 573
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 573

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #178 : 04. september 2010, 18:23 »
Jeg fikk høre av powergym att jeg var veldig heldig idag Smiley jeg bestillte meg en 3 pk med ripped stack til 689 kr, så hadde powergym gjort en liten feil så jeg fikk 3 pk ripped freak istedet, til en verdi av 1399 Tongue ^^
så jeg kan ikke klage Smiley

Prøvde det idag, å jeg ble postivt overaska av produktet Wink
Logg:http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99150.0

Utlogget Hardrock_ram

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 463
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 463

  • verdens beste ting er kake
Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #179 : 04. september 2010, 23:59 »
Jeg synes det er latterlig av voksne folk å kjøpe sånt kræpp, men jeg forstår at de som bruker slikt trenger den siste lille dytten for å nå 190 kg i benk eller en beinhard kropp med 3-4 fettprosent ...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!