Skrevet av Emne: Svend tilbake som Norges rammeste markløfter til sommeren?  (Lest 53109 ganger)

tfildaed

  • Gjest
Seriøst, Agenten, ro ned personangrepene og vis litt respekt da.

Jeg har ikke kommet med personangrep, men det har noen andre.
Er sannheten "ufin" så får man ta bedre valg neste gang!

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Ja du er vel sannhetsvitne nubero uno...........
hva skal det bety? her bør du ha krutt på lager.

Utlogget Lars S.K

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 823
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 823

Etter 2 år?? med forskjellig trening uten hovedfokus på markløft?

Eller comeback fra senga?

Eller etter 15-20 år med hard og riktig trening, riktig kosthold og restutisjon?

Hvorfor blir man verdensmester med 355kg i 125+ hvis det er mulig å løfte 400kg rein, det er som om noen skulle jogge fra Bolt det???
Eller skøyte baklengs forbi Kramer...........

Hvem har gjort det med 2 års trening ?.
Jeg skal klare og dra 400 kg med mye mindre enn 15-20 år med trening, ca 5 år tipper jeg.
Og jeg er og har alltid vært doping fri

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Jeg har ikke kommet med personangrep, men det har noen andre.
Er sannheten "ufin" så får man ta bedre valg neste gang!
hva kaller du tiraden din om 400 i mark og doping da?

Vi må bare innse at ikke alle er skapt for de samme prestasjonene. Du og jeg vil kanskje måtte dope oss til døde for å greie 400 i mark, men det betyr ikke at andre trenger det.

Jeg VET at Svend ikke kan bruke fordi jeg i løpet av donasjonsprossessen lærte en hel jævla del om hva som går an med transplantert nyre og ikke. Svend er alenefar til sin sønn og vil nok ikke risikere livet for 400 kg. Wink

Utlogget 1000

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 305
  • Honnør: 350
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 305

Vell ikke helt rett å sammen ligne OD å hulken da, litt forskjell i kosten på de to om du skjønner hva jeg mener Smiley
Hehe, selvfølgelig! Det var det jeg prøvde å poengtere, men det kom kanskje litt dårlig frem. Olaf Dahl har gått en lang og HARD vei for å komme dit han er idag.
380 - 250 - 325 = 955 @ 115 kg (554 wilks)

www.laserklinikken.no

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Jeg har ikke kommet med personangrep, men det har noen andre.
Er sannheten "ufin" så får man ta bedre valg neste gang!

Jasså? Du anklager Svend og samtlige andre som har dratt 400 kilo for å garantert trøkke og sår tvil rundt Egil's troverdighet fordi han kjenner den monstrøse mannen som våger å sette seg høye mål til sommeren. Det er personangrep, de andre går på deg fordi du mangler folkeskikk og jeg er sjokkert over hvor saklige noen av dem greier å holde seg når du rakker ned på vennene deres.

Utlogget 1000

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 305
  • Honnør: 350
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 305

Hvem har gjort det med 2 års trening ?.
Jeg skal klare og dra 400 kg med mye mindre enn 15-20 år med trening, ca 5 år tipper jeg.
Og jeg er og har alltid vært doping fri
Seriøst, det er ENORM forskjell på 325 (det du har?) og 400 kg. Jeg ønsker deg selvfølgelig all lykke til på veien, men den kommer til å bli JÆVLIG hard. Du får bevise det motsatte Cheesy hehe.
380 - 250 - 325 = 955 @ 115 kg (554 wilks)

www.laserklinikken.no

Utlogget CYC

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 540
  • Honnør: 388
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 540

Bare for å forsvare Agenten litt så tror jeg ikke det var Svend han siktet til med det med dop og kort tid slik jeg forsto det.


Arild dro 400 kg etter ca. 4 års seriøs trening og Olaf har vel satset på markløft i 15 år? Det var ikke hardt for Arild å komme til 400. Det kan man ikke si når det tok så kort tid.

Utlogget Zuul

Bare for å forsvare Agenten litt så tror jeg ikke det var Svend han siktet til med det med dop og kort tid slik jeg forsto det.



Tror nok setningen: eller comeback fra sengen var rettet den veien ...

tfildaed

  • Gjest
Hvem har gjort det med 2 års trening ?.
Jeg skal klare og dra 400 kg med mye mindre enn 15-20 år med trening, ca 5 år tipper jeg.
Og jeg er og har alltid vært doping fri

Hulken!

Jeg så på hjemmesiden til styrkeklubben din at du har klubbrekorden i 125+ på 325, lykke til!

Jeg blir svært imponert om du klarer det, hvor lenge har du trent?

Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

Hvem har gjort det med 2 års trening ?.
Jeg skal klare og dra 400 kg med mye mindre enn 15-20 år med trening, ca 5 år tipper jeg.
Og jeg er og har alltid vært doping fri

Det er vel snakk om at Arild, vet ikke om det var 2 år, men grusomt kort tid var det iallefall.

Du snakker om 400kg i mark som om det skulle være verdens enkleste ting, trur ikke helt du forstår hvor vanvittig det er. Skal jeg være ærlig, trur jeg aldri du kommer i nærheten. Men lykke til Smiley
Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Bare for å forsvare Agenten litt så tror jeg ikke det var Svend han siktet til med det med dop og kort tid slik jeg forsto det.


Jeg trodde også slik som du til å begynne med... at han måtte mene noen annen, mtp dette med to år osv... men etterhvert så inbilte jeg meg ihvertfall at det var svend han siktet til, og han har jo henvist til den gangen for 22 år siden, når svend ble tatt som 18 åring.

Så inntil agenten avkrefter det, så tror jeg faktisk han mener at det ikke går an for en som har vert sterkest i verden å igjen dra 400 kg i markløft uten å bruke steroider.

Jeg kan bare legge til... at i perioden etter donasjonen så har jeg for første gang virkelig SETT og LAGT MERKE til hva som er forskjellen på Svend og en vanlig person mtp fremgang og progresjon.

Han var på det dårligste og tynneste 116-118 kg... Nå, med ny nyre og meget bra kosthold, så er han over 140 kg og grisesterk. Han er ikke feit og dopa, men sterk, frisk og like gæærn som da han var aktiv.

Les reidar kvåle sitt innlegg... Svend er som en hydraulisk jekk i markløft.

Utlogget Pumping Irony

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 65
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 65

Hehe, selvfølgelig! Det var det jeg prøvde å poengtere, men det kom kanskje litt dårlig frem. Gud har gått en lang og HARD vei for å komme dit han er idag.

Noen må jobbe hardere enn andre ja....men gode utøvere blir ikke bedre av å anklage andre for doping....


Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

Noen må jobbe hardere enn andre ja....men gode utøvere blir ikke bedre av å anklage andre for doping....

Vil ikke kalle det å anklage, det er så åpenlyst at det skal litt til for å ikke se det? :S
Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!