Skrevet av Emne: Hvor kan jeg finne disse kosttilskuddene?  (Lest 1750 ganger)

Utlogget zuppah

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 123
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 123

Hvor kan jeg finne disse kosttilskuddene?
« : 14. januar 2010, 22:29 »
Har tenkt til å bestille noen kosttilskudd på internett, men sliter litt med å finne nettsider som selger  det jeg skal ha. 

Vil kjøpe  Jungle warfear å noe til....   har noen en nettside fra et EU land, ( sverige, danmark, Uk) som jeg kan finne dette produktet, som sender varer til norge.) ??   

Btw,, noen som har erfaringer av å handle varer fra eu land?  hvilke land / nettsider er tryggest og handle kosttilskudd som ikke selgest i norge?
20 år.  bp: 165  kb: 200  ml: 235

Utlogget Deleted!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 031
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 031

Sv: Hvor kan jeg finne disse kosttilskuddene?
« #1 : 14. januar 2010, 22:33 »
Har tenkt til å bestille noen kosttilskudd på internett, men sliter litt med å finne nettsider som selger  det jeg skal ha. 

Vil kjøpe  Jungle warfear å noe til....   har noen en nettside fra et EU land, ( sverige, danmark, Uk) som jeg kan finne dette produktet, som sender varer til norge.) ??  

Btw,, noen som har erfaringer av å handle varer fra eu land?  hvilke land / nettsider er tryggest og handle kosttilskudd som ikke selgest i norge?

Sikker på at du ønsker jungle warfare? Det har vært mye prat om det, og ikke positivt. Det går rykter i pro hormoner og annet dritt.

Utlogget zuppah

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 123
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 123

Sv: Hvor kan jeg finne disse kosttilskuddene?
« #2 : 14. januar 2010, 22:55 »
nja vet ikke helt,., men vil ha noe litt annet enn det de selger her,.,  horsepower, no explode og ALRI produkter... noen som vet om noen sider ??   Eu land som er trygge å bestille fra.
20 år.  bp: 165  kb: 200  ml: 235

Utlogget Diiaz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 145
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 145

Sv: Hvor kan jeg finne disse kosttilskuddene?
« #3 : 15. januar 2010, 01:06 »
Jeg har hørt at ALRI putter mye i produktene sine som de "glemmer" å nevne Tongue

Utlogget PhilLynott

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 039
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 039

Thin Lizzy!
BP: 128
KB: 150
ML: 180

Utlogget vali_ent

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 14
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 14

Sv: Hvor kan jeg finne disse kosttilskuddene?
« #5 : 15. januar 2010, 22:28 »
Kjøpte selv Jungle Warfare for en liten stund tilbake men fikk litt noia av det jeg leste her på forumet, spesielt denne rapporten til den "danske legen".

Har undersøkt endel på nettet rundtom (svenske og US sider) og jeg finner ikke stort annet enn skryt, funker som fjell sier folk! La også merke til at "legen" som publiserte rapporten sin (mener det var på bodybuilding.com) ikke har svart på spm ang innlegget hans siden den dagen han publiserte det. Virker som om de fleste tar den rapporten ganske useriøst utenfor våre landegrenser.

Jeg har dog lest om div bivirkninger som div folk har hatt : Sinte, aggressive/voldelige drømmer(!) , noen få har opplevd neseblod, oljete ansiktshud, magesmerter.

Jeg har også sett at flere har fått sjekket leveren og testosteronnivåene sine etter endte kurer uten skumle resultater som den danske "legen" nevner.

Ergo: Virker som det er et lite utprøvd produkt her på berget og at mange har fått skrekken etter å ha lest rapporten, utenfor Norge leser jeg stort sett kun positivt om JW/evo stack.

Selv har jeg ventet med å prøve boksen jeg kjøpte da vistnok effekten kan komme mot slutten av 1 boks ,MEN kommer til å kjøre denne boksen sammen med Evo-stacken til alri(Jungle warfare,Badass Mass,Pro-anabol,Restore) Der jeg inkluderer min allerede innkjøpte JW boks. Jeg har altså valgt å la tvilen komme gode ettersom jeg leser såpass mye positivt om produktet men skulle jeg få noen kjipe bivirkninger som noen har fått kommer jeg til å kutte ut.

Legger ut logg/anmeldelse av produktet når jeg får somla meg over grensa for innkjøp,(for å svare på det du egentlig var ute etter, nei jeg tror ikke tollerne er spesielt glade i ALRi produkter Smiley )

Utlogget zuppah

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 123
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 123

Sv: Hvor kan jeg finne disse kosttilskuddene?
« #6 : 16. januar 2010, 01:43 »
Ja  har hørt at du bør  stacke  JW,  og at effekten kommer i slutten av boksen.. så jeg bør vel kjøpe inn 3 bokser med JW  og stacke dem??   

Men kan du fortelel meg hva  Bad ass mass,  restore , og pro anabol er, og hva det er godt for?? 

ps. Har også handlet horsepower nå.. funker det bra i lag me JW stack?
20 år.  bp: 165  kb: 200  ml: 235

Utlogget Kampen

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 395
  • Honnør: 216
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 395

  • Flytende kalorier teller ikke
Sv: Hvor kan jeg finne disse kosttilskuddene?
« #7 : 16. januar 2010, 01:45 »
Stack Horsepower og xBOOM 2036 og jeg kan love deg at bicepsen vokser
Jeg har et liv, det er bare virtuelt!


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!