Skrevet av Emne: Ukjentfornå logg - 5x5 og bulking  (Lest 25501 ganger)

Utlogget Ukjentfornå

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 544
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 544

  • "Train beyong the pain..Death is your release!
Sv: Ukjentfornå- Logg
« #75 : 29. mars 2010, 12:33 »
Markløft:
80 x 7
90 x 7
110 x 7
120 x 7 m/s

Knebøy: var veldig kjapp her hadde dårlig tid
60 x 7
70 x 7
70 x 7

og litt legger før jeg måtte løpe videre.. i grunn en digg økt .

Utlogget Ukjentfornå

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 544
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 544

  • "Train beyong the pain..Death is your release!
Sv: Ukjentfornå- Logg
« #76 : 29. mars 2010, 19:06 »
leste litt rundt på nettet og fant ut at jeg er mye svakere i lårene en alt annent derfor jeg skyter opp med rumpa før ryggen dette skal endres !

Utlogget Ukjentfornå

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 544
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 544

  • "Train beyong the pain..Death is your release!
Sv: Ukjentfornå- Logg
« #77 : 30. mars 2010, 12:13 »
Woaw , etter redusert kostholdet til 2100 kcal  veier jeg nå 98,7 , jeg går ikke under 2000kcal får se hvordan vekten ligger an , men som jeg har forstått kan man godt gå litt og litt ned på kcal og forsette slik utenom kardio , men jaja det er første året mitt uansett  har merket at jeg har blitt mer 'Fit' beholdt en del av størrelsen.

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: Ukjentfornå- Logg
« #78 : 31. mars 2010, 01:59 »
Woaw , etter redusert kostholdet til 2100 kcal  veier jeg nå 98,7 , jeg går ikke under 2000kcal får se hvordan vekten ligger an , men som jeg har forstått kan man godt gå litt og litt ned på kcal og forsette slik utenom kardio , men jaja det er første året mitt uansett  har merket at jeg har blitt mer 'Fit' beholdt en del av størrelsen.

Ville kanskje ikke gått så lavt atm, vil nok tro at basal forbrenningen din ligger på rundt 2300. Begynt å blitt litt tungt eller? Hvordan går det på IF? Jeg ligger på ca 2300 kal atm, ligger på rundt 97 nå! Vi ligger omtrent jevnt nå gutten min! Cheesy

Ville heller økt kardio, enn å senket matinntaket. Har du prøvd intervall trening?

Utlogget Ukjentfornå

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 544
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 544

  • "Train beyong the pain..Death is your release!
Sv: Ukjentfornå- Logg
« #79 : 31. mars 2010, 11:14 »
Ville kanskje ikke gått så lavt atm, vil nok tro at basal forbrenningen din ligger på rundt 2300. Begynt å blitt litt tungt eller? Hvordan går det på IF? Jeg ligger på ca 2300 kal atm, ligger på rundt 97 nå! Vi ligger omtrent jevnt nå gutten min! Cheesy

Ville heller økt kardio, enn å senket matinntaket. Har du prøvd intervall trening?
Hahaha , når jeg ser meg selv i speilet så ser jeg en STOR forskjell , jeg veier jo mye men ser ut som fett % har gått jæævlig ned. IF funker fett , er jo nesten som spise på en bulk. Jævlig bra fremgang til 97 kg :O , Det ser helt greit ut kosten ligger rundt 2100-2200 klarer ikke holde meg unna det jævla eplet før fasten er over :p.

 Jeg HAATEER kardio på gymmet, det er bare noe jeg avskyr så jævlig har ikke startet med intervall trening, venter heller til jeg kan jogge ute , skal nok ta meg en intervall økt en gang i blandt.Føles som styrketreningen hjelper ganske godt på forbrenningen, 2000kcal er maks jeg legger meg ikke under 2000kcal , men tenker meg en 20 min kardio med 4x4  to gangene jeg trener. Nærmer seg sommer Babyboyah Cheesy!




Utlogget eQna

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 246
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 246

Sv: Ukjentfornå- Logg
« #80 : 31. mars 2010, 11:42 »
Kjør kardio økter to ganger på dagen, så skal du se hvordan du mister fett Smiley

Liten rolig jogging om morgenen 30-45min, også etter styrketreninga ta en 15-20min kardio.
Har nå gjort det i 2uke, angrer på at jeg ikke kjørte en liten kardio økt etter styrketreninga på starten.


Dropp å spis mindre, bare kjør hardere på øktene også få i gang et par kardio økter...
Gikk fra 97cm rundt magen til 89cm og dette uten å rase ned i vekt, ligger på 78kg nå.

Utlogget Ukjentfornå

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 544
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 544

  • "Train beyong the pain..Death is your release!
Sv: Ukjentfornå- Logg
« #81 : 31. mars 2010, 16:00 »
Ikke værst stå på !

Siden senteret er stengt på fredag så tok jeg  bics og skuldre med i bryst og tric økten
Var fullt i gymmet !

Skulderpress:
15 X 8
17,5 x 8
20 x 8  det var noe slikt har glemt det heelt ..
 
Sidehev:
11 x 8
12 x 8

DB benk press:
15 x 8
20 x 8
22,5 x 8

Dips : 8 x 3

Flyes:
11 x 5
12,5 x 6
Supersett med
db incline : 12,5

Bicep:
Curl
20 x 8
30 x 5

Concentration curl:
9 x 8
10 x 8

Helt grei økt likte bryt og tricep resten var helt greit.  Har hatt litt vondt i venstre delen av trapsen og det er pga militærpressen stående hvor jeg bøyer meg for mye bakover. skal unnggå bøye meg bakover og bytte ut alle øvelsene som gjør vondt med andre evt ta litt lettere på visse osv, det var vel fortjent at det skjedde men uansett blir litt rehab,massasje og boblebad vil nok hjelpe llitt Smiley

Utlogget Ukjentfornå

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 544
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 544

  • "Train beyong the pain..Death is your release!
Sv: Ukjentfornå- Logg
« #82 : 02. april 2010, 09:32 »
Fader som det går opp å ned  ,  enten så er det vekten eller bare meg ... veide 100 før jeg kuttet litt mer ned så over noen dager lo den på 97,5 da fikk jeg sjokk , men nå veier 99,5 som er vel bedre , ser ikke ut som jeg har mistet noe spesiell masse.

Jeg ser hvilken deler av kroppen som trenger jobb med til neste bulk OG jeg har fått kjøpt meg et par jeans som passer Cheesy  ++++ på topppen av det hele ser det ut som jeg har samme fettprosent som da jeg starte da var vekten sånn omtrent rundt 85 kg

Utlogget Ukjentfornå

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 544
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 544

  • "Train beyong the pain..Death is your release!
Sv: Ukjentfornå- Logg
« #83 : 03. april 2010, 10:47 »
Jaha vekten sto på 96,5  så jeg tipper vekten er ca 96-98 ? i hvertfall mye av magen gått vekk som kom da fra en dårlig bulk , men samtidig når jeg flexer ser jeg tydligere linjer jeg ikke hadde før som eks: Bakside skuldre og den linjen ned til tric og opp igjen eller  og på sideflex ser det myeee bedre ut en før Cheesy

Dette kommer seg litt og litt , gleder meg til neste bulk skal jeg jobbe hardt med svakheter Smiley

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: Ukjentfornå- Logg
« #84 : 04. april 2010, 13:22 »
Skriv litt om hva du spiser til måltidene, hvor mye kardio etc. Gief all information bastard! woot

Utlogget Ukjentfornå

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 544
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 544

  • "Train beyong the pain..Death is your release!
Sv: Ukjentfornå- Logg
« #85 : 04. april 2010, 13:58 »
Hahahahahah , det kommer snaart + før og etter bilder Cheesy

Utlogget ff17

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 101
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 101

Sv: Ukjentfornå- Logg
« #86 : 05. april 2010, 02:31 »
Nice logg, har lest alt Smiley 5x5 programmet, hvordan fungerer det? så enkelt som 5 repitisjoner 5 ganger på alle øktene og øvelsene?

Utlogget eQna

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 246
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 246

Sv: Ukjentfornå- Logg
« #87 : 05. april 2010, 02:36 »
Nå har du sagt bilder kommer snart i faen 2mnd'er få ræva i gir å sleng ut noen bilder Smiley

Utlogget Ukjentfornå

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 544
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 544

  • "Train beyong the pain..Death is your release!
Sv: Ukjentfornå- Logg
« #88 : 05. april 2010, 10:43 »
Nice logg, har lest alt Smiley 5x5 programmet, hvordan fungerer det? så enkelt som 5 repitisjoner 5 ganger på alle øktene og øvelsene?
Det funker fett ! kan sende deg en link til programmet

Utlogget Ukjentfornå

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 544
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 544

  • "Train beyong the pain..Death is your release!
Sv: Ukjentfornå- Logg
« #89 : 05. april 2010, 10:43 »
Nå har du sagt bilder kommer snart i faen 2mnd'er få ræva i gir å sleng ut noen bilder Smiley
Hhahahahhaa Tongue , jeg har etter bulken også skal jeg ta etter deffen ser bedre ut men har ingen før alt sammen :/

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!