Skrevet av Emne: Ukjentfornå logg - 5x5 og bulking  (Lest 25485 ganger)

Utlogget Ukjentfornå

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 544
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 544

  • "Train beyong the pain..Death is your release!
Sv: Ukjentfornå- Logg
« #180 : 20. mai 2010, 18:07 »
Ikke kall det bulk! Bare ligg 300 kcal over vedlikehold. Det er alt du trenger. Og spis samme som nå bare mer!

Havregryn, ris, pasta, bakte poteter all that good stuff tunfisk, laks, kylling, karbonadedeig

Ingen grunn til å ødelegge med å ligge 1000 kcal i overskudd, er så synd å ødelegge den tiden du har med nedgang nå. 300 kcal over vedlikehold, alt du trenger. Overskuddet trenger ikke være stort, det trenger bare å være et overskudd  :Smiley

Ja bilder kommer vel etterhvert, tar bilder annenhver uke er bare ikke klar for å legge ut alle!
Ja , tenkte meg noe sånt , et greit overskudd nivå, vil ta sin tid før jeg klarer å spise like mye som veldlikehold , må være glad det fins nøtter ! Har bommet med en dårlig bulk er vel greit at jeg gjorde det i første, tenkte meg carb cycling i tilleg. Hva med deg ?

Ja forstår deg ! syntes det er mye bedre å ta mål

Utlogget Ukjentfornå

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 544
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 544

  • "Train beyong the pain..Death is your release!
Sv: Ukjentfornå- Logg
« #181 : 20. mai 2010, 18:13 »

Rack dead;

70 x 5
80 x 5
90 x 5
100 x 5
110 x 5

Litt over kneet
120 x 5
130 x 5

Beinpress;
50 x 10
75 x 10
W-UP
100 x 10
125 x 8
135/140 x 5
150 x 5
Var ca noe slikt

Utlogget eQna

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 246
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 246

Sv: Ukjentfornå- Logg
« #182 : 20. mai 2010, 19:19 »
Hva er greia med å slite og deffe i flere uker også plutselig hoppe seg i en bulk igjen nå rett før det er sommer? Tongue

Jeg mener du burde få fett % så lavt som mulig før du bulker rolig  og "rent". Husk det at du har forsatt mye fett igjen selv om du vil bulke nå så må du uansett fjerne resten av fettet til neste sommer, og da kan du like godt gjøre det nå.

Har gjort det slik at jeg vil ned til 8-9% fett, også skal jeg bulke meg opp igjen med rent mat til neste sommer så skal jeg bare bruke 1-2 måneder maks til å deffe i stedet for å bruke 4 månder. De månedene kan jeg bruke til å bulke mer, det er lurt.

Utlogget Ukjentfornå

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 544
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 544

  • "Train beyong the pain..Death is your release!
Sv: Ukjentfornå- Logg
« #183 : 20. mai 2010, 20:27 »
Ikke dummet det heller Eqna, får vurdere dette selv er veldig varierende.  Har allerede falt  i feilen med overdrevet kcal når det gjelder bulken, så jeg vil være mye mye mer obs. Mye av det er vel sånn når det gjelder fra person til person

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: Ukjentfornå- Logg
« #184 : 21. mai 2010, 00:42 »
eller bare legge kcal akkurat like over vedlikehold, så slipper du å deffe i det hele tatt  Shocked

Utlogget Ukjentfornå

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 544
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 544

  • "Train beyong the pain..Death is your release!
Sv: Ukjentfornå- Logg
« #185 : 21. mai 2010, 15:59 »
eller bare legge kcal akkurat like over vedlikehold, så slipper du å deffe i det hele tatt  Shocked
tror serr dette er vel det beste man kan gjøre, legger på deg rolig isteden for massive sources med kcal..

Utlogget Ukjentfornå

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 544
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 544

  • "Train beyong the pain..Death is your release!
Sv: Ukjentfornå- Logg
« #186 : 21. mai 2010, 17:10 »
Rygg og bryst dette var nytt !

Roing;
65 x 5
70 x 5
75 x 5
80 x 3

Benkpress med hantler
25 x 5
27,5 x5
30 x 5
32,5 x 2-3

Nedtrekk;
55 x 5
65 x 5
70 x 5
75 x 5 ?

Flies;
10 x 8
15 x 8
20 x 8

Pullover;
30 x 12
40 x 12
45 x 4-8
50 x 3

Litt mage og ferdig, var ikke helt god var litt støl..

Utlogget Ukjentfornå

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 544
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 544

  • "Train beyong the pain..Death is your release!
Sv: Ukjentfornå- Logg
« #187 : 24. mai 2010, 10:21 »
øøhh, har gått tom for varer fra swe. Kun kyllingfillet og annent ser ut som deffen nærmer seg slutt.. vel vel om noen strakser blir det trening

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: Ukjentfornå- Logg
« #188 : 24. mai 2010, 11:40 »
Ikke gi deg før du er tynn som en fole! Hva varer fra swe? ;P

Trenger bare kyllingfilet, ris, havregryn, egg og grovbrød samt en god porsjon tålmodighet! Hvorfor gi seg på deffen når man er så godt i gang  Grin Ikke begynn med noe bulking à la 80 tallet nå!

Utlogget Ukjentfornå

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 544
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 544

  • "Train beyong the pain..Death is your release!
Sv: Ukjentfornå- Logg
« #189 : 24. mai 2010, 13:44 »
Ikke gi deg før du er tynn som en fole! Hva varer fra swe? ;P

Trenger bare kyllingfilet, ris, havregryn, egg og grovbrød samt en god porsjon tålmodighet! Hvorfor gi seg på deffen når man er så godt i gang  Grin Ikke begynn med noe bulking à la 80 tallet nå!
Skal hamstre kjøtt,biff osv osv !!! Men,  jeg skal gå hardcore når det gjelder laks  og annent som er faktisk billig kilder til protein ofc FIRST PRICE STYLE !!!!!  Siste innspurt og dietten går veldig tett innpå psykisk blant annent trening også. keep on brotha ! 

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: Ukjentfornå- Logg
« #190 : 24. mai 2010, 13:51 »
Jeg er hard på first price'n. Det som er godt for psyken derimot er å være lean, og ha en lean bulk. I konstant "wow" form, for så å bygge seg opp til "wowwow"

For så å konkurrere, og bli "wowwowwowEXPANSIONPACK"  Shocked Shocked

Prøver å kjøre low carb på ikke treningsdager, i går f.eks så var det knappe 130-150g karb. PÅ treningsdager kjører jeg 250-300. Og high fat på fridager og low fat på treningsdager. Funker som bare det, blir så mett av fett at det holder lenge.

Men ja, det psykiske er noe å tenke på.. tungt å si nei til fristelsen. Tingen er at du ikke skal måtte si nei, men at du kan unne deg noe i ny og ne. Det er bare å kutte ned litt på de andre måltidene, bare for å få vekk suget. Bruker å kjøpe meg sånn 20g freia melkesjokolade greier. Det bruker å stoppe det meste Cheesy Og det er bare sånn 100kcal ^^

Utlogget eQna

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 246
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 246

Sv: Ukjentfornå- Logg
« #191 : 24. mai 2010, 18:04 »
Ikke vær så jævla pingle, startet før deg med deffen im keep going motherfucker! Tongue

Når du først har settet deg et mål så skal du faen nå det og, gjør du ikke det så har jeg null respekt for deg + du er stor taper Wink

Hold kjeft, slutt å tenk på mat, go hard på trening eller gå å sleng deg og bli feit stygg mislykka, no life, "aldri kommer til å nå noe som helst"unge!!!

Get ya ass up, har lyst å dra opp til deg å dra inn på en intervall økt på 20minutter så skal vi se etterpå at den slaske fettet ditt forsvinner Smiley

Takk for meg, nok motiverende ord.. Du er heldig som fikk de!


Utlogget Ukjentfornå

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 544
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 544

  • "Train beyong the pain..Death is your release!
Sv: Ukjentfornå- Logg
« #192 : 24. mai 2010, 18:27 »
Jeg er hard på first price'n. Det som er godt for psyken derimot er å være lean, og ha en lean bulk. I konstant "wow" form, for så å bygge seg opp til "wowwow"

For så å konkurrere, og bli "wowwowwowEXPANSIONPACK"  Shocked Shocked

Prøver å kjøre low carb på ikke treningsdager, i går f.eks så var det knappe 130-150g karb. PÅ treningsdager kjører jeg 250-300. Og high fat på fridager og low fat på treningsdager. Funker som bare det, blir så mett av fett at det holder lenge.

Men ja, det psykiske er noe å tenke på.. tungt å si nei til fristelsen. Tingen er at du ikke skal måtte si nei, men at du kan unne deg noe i ny og ne. Det er bare å kutte ned litt på de andre måltidene, bare for å få vekk suget. Bruker å kjøpe meg sånn 20g freia melkesjokolade greier. Det bruker å stoppe det meste Cheesy Og det er bare sånn 100kcal ^^
Haha FTW FIRST PRICE !! Blitt mye World of warcraft eller Expansion pack^^, Jeg er noe sånn ca din front bare at min low carb er litt mer slask Tongue, Har du noen ganger hatt problemet med at mye vann samler seg en dag og neste dag er det borte osv ?



Ikke vær så jævla pingle, startet før deg med deffen im keep going motherfucker! Tongue

Når du først har settet deg et mål så skal du faen nå det og, gjør du ikke det så har jeg null respekt for deg + du er stor taper Wink

Hold kjeft, slutt å tenk på mat, go hard på trening eller gå å sleng deg og bli feit stygg mislykka, no life, "aldri kommer til å nå noe som helst"unge!!!

Get ya ass up, har lyst å dra opp til deg å dra inn på en intervall økt på 20minutter så skal vi se etterpå at den slaske fettet ditt forsvinner Smiley

Takk for meg, nok motiverende ord.. Du er heldig som fikk de!


Faktisk i verste fall så er det sant du har starte deffen før meg ! Vel 90 kg her i come og det blir i sommer/etter skal nå målet i hvertfall!  Nå forstår jeg faktisk hvorfor det blir litt lurt med kardio jeg har nådd det punktet at jeg nå må kutte mer kcal/kardio og jeg er så jævlig lavt på kcal at det blir failure.. Så kardio garantert Wink  OOOG hva kom du opp i !!!??

Utlogget eQna

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 246
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 246

Sv: Ukjentfornå- Logg
« #193 : 24. mai 2010, 18:38 »
Hvis du allerede er så lavt på kcla så anbefaler jeg deg ikke å kutte mer, men heller å ha lengre kardio økter. Det er ikke så vanskelig hvis du bare ikke spiser karbs etter 6-7 om kvelden, og følger dietten din nøye.

Og en ting til, ikke se på vekten hele tiden, det beste er og måle med målebånd f.eks rundt magen også ser du på resultatene i slutten av uka.

Aldri si målet mitt er 80kg, det kan hende at du ser dritt bra ut når du allerede har nådd 85kg, når du setter deg så store mål så blir du som oftest skuffe, ta heller et skritt om gangen. Det gjør også at du faktisk klarer og holde deg fokusert.


Vær sulten, ikke la kroppen beste over deg, hvis du faen skal bli ripped så skal du bli det, og når du er der tro meg det er bedre enn å ha orgasme! (Arnold style:P)

Kom oppi Norsk, er fornøyd hadde eksamen forrige uke så jeg er helt ferdig Wink du da?


Utlogget Ukjentfornå

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 544
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 544

  • "Train beyong the pain..Death is your release!
Sv: Ukjentfornå- Logg
« #194 : 24. mai 2010, 18:52 »
Hvis du allerede er så lavt på kcla så anbefaler jeg deg ikke å kutte mer, men heller å ha lengre kardio økter. Det er ikke så vanskelig hvis du bare ikke spiser karbs etter 6-7 om kvelden, og følger dietten din nøye.

Og en ting til, ikke se på vekten hele tiden, det beste er og måle med målebånd f.eks rundt magen også ser du på resultatene i slutten av uka.

Aldri si målet mitt er 80kg, det kan hende at du ser dritt bra ut når du allerede har nådd 85kg, når du setter deg så store mål så blir du som oftest skuffe, ta heller et skritt om gangen. Det gjør også at du faktisk klarer og holde deg fokusert.


Vær sulten, ikke la kroppen beste over deg, hvis du faen skal bli ripped så skal du bli det, og når du er der tro meg det er bedre enn å ha orgasme! (Arnold style:P)

Kom oppi Norsk, er fornøyd hadde eksamen forrige uke så jeg er helt ferdig Wink du da?


Hahaha Arnold er genial Cheesy! Vet du hva som er driitt? er at jeg ikke blir ripped,, eller jeg blir jo ripped i forhold til det jeg var. Det nærmeste jeg kommer noe stooort er at jeg kan se korsryggen min og siste gang jeg så den var jeg en spjæliing og forandringer av fasong Tongue Jeg kom opp i matte Sad !


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!