Skrevet av Emne: Horsepower  (Lest 1205 ganger)

Utlogget Tord92

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 71
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 71

Horsepower
« : 19. desember 2010, 17:48 »
Hei, jeg lurte på hvor man kan få kjøpt Horsepower? Eller den beste siden å bestille fra?

Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

Sv: Horsepower
« #1 : 19. desember 2010, 23:47 »
Hvis du bor nær Sverige, vet jeg de selger det på den kosttilskuddbutikken på Nordby kjøpesenter for 4-500 SEK, og varer en måned.

Prøvde det en måned og her er hva jeg synes.

Smaken er forjævlig. Det er ikke så forbanna farlig i seg selv, men det er et minus.
Jeg ble kvalm og uggen av det, og det gikk utover kostholdet siden jeg rett og slett ikke orka å spise da jeg tok det.
Det klør. For noen er det verre enn andre, hørt om folk som har slutta på det pga intens stikking og kløing i trynet.
Jeg hadde moderat "stikking" og jeg synes faktisk det var ganske digg Smiley Kløinga gir seg forøvrig ikke, men blir det samma hele tida..hvertfall hos meg.
Du får en bra pump av det, pga N.O effekten. Hvis noen husker N.O Explode eller hva det het, så er det noe av det samme.
Det er forøvrig ingen forskning som tilsier at det øker muskelvekst på noen som helst måte, og det er ansett som et bortkasta kosttilskudd.

Jeg gikk tilbake til vanlig kreatin, siden det var mye bedre å drikke, resultatene ble det samme under treningsøktene, kostholdet bedre, og jeg sparer ca 10.000 i året på å skippe horsepower.

Blir nok stoppa i tollen ved bestilling over postordre, siden det inneholder noe som er klassifisert som legemiddel.
Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

Utlogget PhilLynott

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 039
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 039

Sv: Horsepower
« #2 : 20. desember 2010, 14:14 »
Nei, det blir ikke stoppet i tollen. Det som var klassifisert som legemiddel, er ikke lenger det.

Når det gjelder horse power, har jeg ikke førstehånds erfaring med det. Det jeg dog har erfaring med er en god del andre pre-wo produkt, og selv om de er fancy-schmancy og pene å se på, lever ingen av de opp til forventningene!
Hvis du ønsker noe som gir deg en ekstra piff på trening, så finnes det billigere alternativ. Bruk kreatin monohydrat, beta alanin og evt koffein, om du trenger å våkne litt. Er du ute etter pump, kan du kjøpe citrulin malat fra bulkpowders.co.uk.
Thin Lizzy!
BP: 128
KB: 150
ML: 180

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Sv: Horsepower
« #3 : 20. desember 2010, 14:33 »
L-arginin er favoritten min for økt trykk og pump under trening. L-taurin og l-tyrosin samt b-vitamin er fint i kombinasjon med dette rett før trening og tillegg BCAA.

Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

Sv: Horsepower
« #4 : 20. desember 2010, 16:35 »
Nei, det blir ikke stoppet i tollen. Det som var klassifisert som legemiddel, er ikke lenger det.

Når det gjelder horse power, har jeg ikke førstehånds erfaring med det. Det jeg dog har erfaring med er en god del andre pre-wo produkt, og selv om de er fancy-schmancy og pene å se på, lever ingen av de opp til forventningene!
Hvis du ønsker noe som gir deg en ekstra piff på trening, så finnes det billigere alternativ. Bruk kreatin monohydrat, beta alanin og evt koffein, om du trenger å våkne litt. Er du ute etter pump, kan du kjøpe citrulin malat fra bulkpowders.co.uk.
Ok, det visste jeg ikke.
Er helt enig i det du sier, og på toppen av det hele finnes det ikke bevis for at det i det heletatt gjør noe som helst.

Placeboeffekter kan være ganske sterke, når man kjøper no jalla som man forventer å være jævla bra, skal det ikke mye til før man synes akuratt det.
Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!