Skrevet av Emne: power-nutrition.no  (Lest 2017 ganger)

Utlogget MyO

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 32
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 32

power-nutrition.no
« : 10. mars 2010, 15:19 »
Hei.

Har seg slik at jeg bestilte 3stk ON Egg Protein 900g fra power-nutrition (1047,-) , og betalte 1143,- med visa (forhåndsbetaling). Dette gjorde jeg 19/01/2010. Den 27/1 får jeg lapp i posten om å hente proteinpulveret på posten, etter jeg måtte spør om hvor det ble av sporingsnr, det fikk jeg ikke til å starte med.

Når jeg henter på posten så får jeg bare 2stk, ikke 3stk som jeg betalte for. Jeg sende mld til dem, den 27/1, og ga beskjed om dette. Dette skulle de fikse.

Den 4/2 sender jeg melder igjen og spør hvor den ble av...de påstår de har sendt, men kanskje med feil adresse. Vennligst bekreft adressen sier dem...jovel, så gjør jeg det.

Den 11/2 sender jeg mld på nytt og spør om de har gått tom eller hva faen det går i, hvorfor får jeg ikke boksen?

Den 23/2 blir jeg litt lei og sier jeg kommer til å dele min dårlige erfaring om jeg ikke får det jeg har bestilt og betalt for så kjapt som mulig, + en kompensasjon.

Nå er det altså den 10/3, og jeg har ENDA ikke fått det jeg har BETALT for.

Jeg betalte den 19/1, og 10/3 har jeg altså ikke fått det jeg bestilte og ga penger for...nå har jeg vært tom for pulve en stund.

Hva kan jeg egentlig gjør med dette? Kan de bare drøye det så lenge de vil uten noen form for konsekvenser? Det er jo rett og slett tyveri, de stjeler pengene mine...jeg har betalt og får ikke det jeg betalte for. Kan jo like så greit bare rane en person da?

Jeg er dårlig på dette med lover, rettigheter osv. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre med disse folka? For å få litt gang på det...føler meg ganske hjelpesløs egentlig.

PS : har all infoen på "mine ordre" angånde dato, bestilling, betaling og svarene jeg har fått av dem.

mvh,

M

Utlogget metalhead

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 99
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 99

Sv: power-nutrition.no
« #1 : 10. mars 2010, 15:26 »
Ta kontakt med forbrukerrådet. Du er forøvrig ikke den eneste som har dårlig erfaring med Power Nutrition: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93096.0

Utlogget JonnyB67

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 11

Sv: power-nutrition.no
« #2 : 17. mars 2010, 14:20 »
Du kan jo selge gjelda og la andre ordne for deg >Cheesy

Utlogget MyO

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 32
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 32

Sv: power-nutrition.no
« #3 : 23. mars 2010, 17:54 »
fortsatt ikke fått noe...O M F G !

Utlogget danboy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 136
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 136

Sv: power-nutrition.no
« #4 : 29. mars 2010, 09:18 »
Du er dessverre bare en i rekka av mange andre som har problemer med Power nutrition. Se denne tråden: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93096.0

Utlogget CyberTux

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Sv: power-nutrition.no
« #5 : 31. mars 2010, 23:49 »
Jeg og en kompis bestillte 4 bøtter med Power nutritions sitt eget pulver i går:
http://www.power-nutrition.no/Proteiner/power-nutrition-100-whey-protein-3kg-sjokolade.html


Fikk beskjed om at det var sendt i dag. Får se om det dukker opp over påske.

Noen som erfaring med PN sitt proteinpulver?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!