Skrevet av Emne: SAN - 100% Pure Platinum Whey  (Lest 4510 ganger)

andysmuck

  • Gjest
SAN - 100% Pure Platinum Whey
« : 12. mars 2010, 15:18 »
SAN - 100% Pure Platinum Whey

Smak:
Det står på pakken at det er sjokoladesmak, men det står på ingrediensene at det er tilsatt kaffe og smaken minner mye om mocca eller latte.

Konsistens:
Utrolig lett å blande ut og har ikke merket noe til klumper når jeg har blandet det i vann eller melk.

Fordøyelighet:
Lukta er ganske søtlig og kunstig, men smaken er utrolig god og lett å få ned i forhold til f.eks PF's pulver. Slipper å holde for nesen for å få dette ned!=P


Totalvurdering:
Jeg syns prisen er fantastisk i forhold til hva du får for pengene. Smaken er ikke ille og du får mye proteiner for pengene i forhold til karbs og fett. Formulaen skal visstnok også være spesielt satt sammen for vektøkning, noe jeg syns er snodig siden den er lav på kalorier og karbs. Selv har jeg nå gått opp 3 kg på dette pulveret nå på 2 måneder. Bruker CLA og kreatin tilsammen med dette.

Det eneste med dette pulveret som jeg kan si trekker ned er at det er høyt på kolestrol og serveringsforslaget er noe snodig i forhold til andre merker.

En serving er i følge dem på 3 scoops, 330 kalorier, inneholder 135 mg kolestrol 180 mg natrium og 690 mg kalium. 59 Gram protein i en slik serving, 4,3 gram fett, 6,6 gram karbs. Selv bruker jeg kun 2 scoops per servering slik som jeg har gjort tidligere med andre merker.



 Det kan også inneholde spor av sojabønner, og sojabønner er jo ikke særlig bra for testosteronnivået... Selv har jeg ikke merket noe til lavere testosteronnivå så langt.

Pris:
789 kr for 4,6 kg hos gymgrossisten


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!