Skrevet av Emne: Hvilken utdannelse har du (/holder du på med), og hva evnt. jobber du som nå?  (Lest 54986 ganger)

Utlogget Bonnskij

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 393
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 393

  • R.I.P
Gått 3 årig idrettslinje. Jobber som plastarbeider på båtbyggeri.

Har planer om å begynne studier på idrett, rehabilitering og skadeforebygging og/eller fysioterapi i år.

Har utdannelse som vognfører på leo 2 frå førstegongstenesten, tel det? Grin
Konkurrerende utøver i Spydkast

It\'s better to die on your feet than live on your knees

Spyd 800 g: 48.78 meter

Treningsdagbok

Utlogget Darkforce

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 113
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 113

Tar doktorgrad innenfor syntetisk organisk kjemi ved NTNU første året. Har master i organisk kjemi fra samme plass.

Utlogget Power from Hell (Jesus-man)

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 638
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 638

Mange hardcore realister her Cheesy Jeg har mellomfag i filosofi og mastergrad i rettsvitenskap, og arbeider som jurist.

Utlogget Coincidence theorist

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

Finans/aksjemegler har jeg tatt...  anbefales sterkt..... kan du aksjegamet så blir det masse masse penger på deg.... har selv tjent 11 millioner på 2 år... vet er folk som tjener mye mer, men synes det er greit, lever bra... har fint hus, fin bil, møbler, og reiser masse...  Sett deg inn i aksjer/valutatrading så kan du håve inn noe gode slanter..... get rich or die trying
\\\\\\\"If many people believe that something is true most of us never second guess and automatically accept it as the truth\\\\\\\"

Utlogget TerjeL

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 44
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 44

Fagbrev som driftsoperatør i akvakultur.
Begynner helt fra scratch til høsten med utdanning innen service og samferdsel. (4-årig)

Utlogget ojsannda

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 117
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 117

Finans/aksjemegler har jeg tatt...  anbefales sterkt..... kan du aksjegamet så blir det masse masse penger på deg.... har selv tjent 11 millioner på 2 år... vet er folk som tjener mye mer, men synes det er greit, lever bra... har fint hus, fin bil, møbler, og reiser masse...  Sett deg inn i aksjer/valutatrading så kan du håve inn noe gode slanter..... get rich or die trying

Halla Bullshit

Utlogget Coincidence theorist

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

\\\\\\\"If many people believe that something is true most of us never second guess and automatically accept it as the truth\\\\\\\"

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

hva er bullshit?

Hvordan var startkapitalen for å komme opp på 11 mill? Hvordan tjente du på nedturen? Forutså du den?






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Power from Hell (Jesus-man)

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 638
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 638

hva er bullshit?

Du har oppnådd ekstremt mye som 21-åring: Både utdannet deg til aksjemegler, jobbet i to år og tjent 11 millioner i løpet av de to årene. Kan jo hende han tviler på at det er sant.

Utlogget haraldaa

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 591
  • Honnør: 192
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 591

Utdannet adjunkt med videreutd innen spesialpedagogikk.

En CV som ikke ligner grisen:

Har jobbet innen skole og barnevern, kriminalomsorg, jordbruk, skog, næringsmiddelindustri, betongelementproduksjon, fiske, salg, som maler, snekker, murer, montør, trener, drevet mange ulike firma innen anleggsgartner, klær og fritid, kunst m fl, både AS og enkeltmannsforetak.

Aldri vært involvert i konkurs eller hatt en betalingsanmerkning. Bør nevnes når en har vært borti så mye Smiley

Er fortsatt åpen for forslag. Er enda ikke sikker på hva jeg vil bli når jeg blir stor.
Stevneperser: 240-200-270. 
Norsk mester i vektklassehopping.
Treningsperser: Benk 207,5kg (Videos s 75) . Mark 285kg. Perser uten utstyr 200 i benk, 260 i mark.
Sølv i benk-Nm -09 M5 82,5kg klassen. 7.plass NSM 2000 (listefyll). Sykla "Den store styrkeprøven" Trondheim-Oslo for lenge siden.  Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=82315.1110

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Utdannet adjunkt med videreutd innen spesialpedagogikk.

En CV som ikke ligner grisen:

Har jobbet innen skole og barnevern, kriminalomsorg, jordbruk, skog, næringsmiddelindustri, betongelementproduksjon, fiske, salg, som maler, snekker, murer, montør, trener, drevet mange ulike firma innen anleggsgartner, klær og fritid, kunst m fl, både AS og enkeltmannsforetak.

Aldri vært involvert i konkurs eller hatt en betalingsanmerkning. Bør nevnes når en har vært borti så mye Smiley

Er fortsatt åpen for forslag. Er enda ikke sikker på hva jeg vil bli når jeg blir stor.

Du har gjort mye forskjellig ja..Hvor gammel er du? hehe siden du sier "når jeg skal bli stor"
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Big-P

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 345
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 345

Born weak, die weak, live strong

Knebøy: 125 kg
Benkpress: 110 kg
Markløft: 160 kg
Militærpress: 55 kg

Utlogget haraldaa

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 591
  • Honnør: 192
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 591

Du har gjort mye forskjellig ja..Hvor gammel er du? hehe siden du sier "når jeg skal bli stor"

Født i 1965- Dette er året Rolling Stones kommer til Norge for første gang, og forårsaker "ville tilstander".

- Kappløpet i verdsrommet når dette året flere høydepunkter. Både Sovjetunionen og USA har kosmonauter svevende ute i rommet i flere minutter og amerikanerne får to romskip til å møtes.

- USA bruker napalmbomber i Vietnam. Internasjonale forsøk på å få USA til å stoppe bombingen er forgjeves.

- Her hjemme blir Kjartan Slettemark sin vitenamprotest, det såkalte byens bilde, ramponert opptil flere ganger.

Rolling Stones
- For første gang når klatrere toppen av Trollveggen. En norsk gruppe på femten klatrere når til topps før et engelsk lag som startet først.

- Aksel Sandemose dør, men janteloven derimot lever videre.

- De borgerlige vinner stortingsvalget og Per Borten (SP) blir ny statsminister.

- Granatmannen er løs. En mann monterer granater med snubletråder mange steder i Oslo. Som et under ble ingen drept.

- Leif Juster opplever det triste at hans revyteater "Edderkoppen" blir slått konkurs.

- 1965 er året Jenkadansen herjer over landet. Selv om finnene danser på linje, stiller vi nordmenn opp i lange tog når vi skal ”jenke oss”.


Stevneperser: 240-200-270. 
Norsk mester i vektklassehopping.
Treningsperser: Benk 207,5kg (Videos s 75) . Mark 285kg. Perser uten utstyr 200 i benk, 260 i mark.
Sølv i benk-Nm -09 M5 82,5kg klassen. 7.plass NSM 2000 (listefyll). Sykla "Den store styrkeprøven" Trondheim-Oslo for lenge siden.  Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=82315.1110

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Utdannet adjunkt med videreutd innen spesialpedagogikk.

En CV som ikke ligner grisen:

Har jobbet innen skole og barnevern, kriminalomsorg, jordbruk, skog, næringsmiddelindustri, betongelementproduksjon, fiske, salg, som maler, snekker, murer, montør, trener, drevet mange ulike firma innen anleggsgartner, klær og fritid, kunst m fl, både AS og enkeltmannsforetak.

Aldri vært involvert i konkurs eller hatt en betalingsanmerkning. Bør nevnes når en har vært borti så mye Smiley

Er fortsatt åpen for forslag. Er enda ikke sikker på hva jeg vil bli når jeg blir stor.

Friskt utvalg! Smile


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Knut M

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 709
  • Honnør: 180
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 709

Hvordan var startkapitalen for å komme opp på 11 mill? Hvordan tjente du på nedturen? Forutså du den?

Som aksjemegler så tjener man jo på kurtasjen til sine kunder.
Så antall salg/kjøp og størrelsen på disse spiller inn her, ikke hvorvidt kursene går opp eller ned. Smiley

Ser ikke på det som han sier som umulig heller. For å bli aksjemegler kreves ikke all verdens utdanning, men heller stor interesse for aksjemarkedet. Likevel er det en stor prestasjon å ha fått til noe sånt i en alder av 21.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!