Skrevet av Emne: slik er formen nå, og bedre skal den bli!  (Lest 2783 ganger)

Utlogget kirie90

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 132

  • do it!
slik er formen nå, og bedre skal den bli!
« : 15. mars 2010, 18:51 »
Har trent seriøs vekttrening i ca 6 måneder nå. og har kjørt fullkropps program, men nå vurdere jeg å intensivere treningen fram til sommeren! så jeg trenger litt hjelp til hvilke treningsprogram jeg bør bruke og gjerne kostholds tips Smiley siden jeg er med på fotball og friidrett vil jeg ha en kombinasjon av styrke og utholdenhet. Legg gjerne igjen kommentar på bildene mine, jeg er 182cm og 76 kg Tongue

Utlogget kirie90

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 132

  • do it!
Sv: slik er formen nå, og bedre skal den bli!
« #1 : 15. mars 2010, 19:12 »
glemte å spørre om en ting! trenger jeg å trene utholdenhet når jeg er med på fotball? og friidrett;p

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: slik er formen nå, og bedre skal den bli!
« #2 : 15. mars 2010, 19:59 »
glemte å spørre om en ting! trenger jeg å trene utholdenhet når jeg er med på fotball? og friidrett;p

Utholdenhet er en viktig del at fotball, og i mange øvelser i friidrett, så det kan være lurt å trene utholdenhet/kondisjon om du vil hevde deg bedre Smiley
Smiley

Utlogget kirie90

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 132

  • do it!
Sv: slik er formen nå, og bedre skal den bli!
« #3 : 15. mars 2010, 21:46 »
er vel sant det ja:) må vel få presset inn litt utholdenhets trening i programmet også da

Utlogget Muskelsmurf

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 316
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 316

Sv: slik er formen nå, og bedre skal den bli!
« #4 : 15. mars 2010, 22:54 »
Har trent seriøs vekttrening i ca 6 måneder nå. og har kjørt fullkropps program, men nå vurdere jeg å intensivere treningen fram til sommeren! så jeg trenger litt hjelp til hvilke treningsprogram jeg bør bruke og gjerne kostholds tips Smiley siden jeg er med på fotball og friidrett vil jeg ha en kombinasjon av styrke og utholdenhet. Legg gjerne igjen kommentar på bildene mine, jeg er 182cm og 76 kg Tongue

Du kan først begynne å fortelle litt om hvordan du har lagt opp styrketreningen din fra før, og hvordan du har trent til nå? Smiley
"I have fought the good fight. I have finished the race, I have kept the faith" - Rocky

Utlogget kirie90

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 132

  • do it!
Sv: slik er formen nå, og bedre skal den bli!
« #5 : 16. mars 2010, 07:17 »
jeg har brukt å kjøre fullkroppsprogram, der jeg har tatt for meg en øvelse på bryst, skuldre, biceps, triceps og litt rygg og mage. dette programmet har jeg brukte å kjøre 2 ganger i uken, pluss at jeg har kjørt en bein-økt en gang i uken. uten om dette er jeg på friidretts-trening 2 ganger i uken, der det går mye på spenst og trening uten vekter, ikke vært så mye fotball i vinter pga. skade, men har vært med på volleyball.
var en periode jeg tok en halvtimes cardio trening før jeg dro på jobb! men ble så sykt trøtt etterhvert at jeg måtte bare krype til korset og gi meg med det Tongue greit nok svar? Smiley

Utlogget kirie90

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 132

  • do it!
Sv: slik er formen nå, og bedre skal den bli!
« #6 : 17. mars 2010, 17:20 »
tar gjerne også mot kostholds tips:)

Utlogget The Vulture

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 615
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 615

Sv: slik er formen nå, og bedre skal den bli!
« #7 : 18. mars 2010, 21:03 »
Finn øvelser du liker tror jeg er det viktigeste.
 Så fortsetter du å trene  variert slik du gjør, men kansje kjør splitt, sånn du ikke bruker opp alle kreftene på økten slik det ikke blir effektivt.
 Så vil jeg råde deg til å kjøre flere enn en øvelse på samme muskelgruppe. La oss ta bryst som et eksempel, der kjører jeg først vanlig benkpress, 5x5. Deretter tar jeg skråbenk 3x12-16. Kan også legge til for. eks. flyes.  Funker vertfall for meg.
 
 Angående kosthold så tror jeg det å ete mye og rett er det beste. Har prøvd meg på forskjellig, men ingenting funket like bra som nå når jeg bare eter rett. Egg, havregrøt osv.
 Men peis gjerne på med noe kreatin Smiley

Utlogget kirie90

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 132

  • do it!
Sv: slik er formen nå, og bedre skal den bli!
« #8 : 18. mars 2010, 21:11 »
Finn øvelser du liker tror jeg er det viktigeste.
 Så fortsetter du å trene  variert slik du gjør, men kansje kjør splitt, sånn du ikke bruker opp alle kreftene på økten slik det ikke blir effektivt.
 Så vil jeg råde deg til å kjøre flere enn en øvelse på samme muskelgruppe. La oss ta bryst som et eksempel, der kjører jeg først vanlig benkpress, 5x5. Deretter tar jeg skråbenk 3x12-16. Kan også legge til for. eks. flyes.  Funker vertfall for meg.
 
 Angående kosthold så tror jeg det å ete mye og rett er det beste. Har prøvd meg på forskjellig, men ingenting funket like bra som nå når jeg bare eter rett. Egg, havregrøt osv.
 Men peis gjerne på med noe kreatin Smiley
takker for gode tips Smiley er litt skeptisk til å bruke kreatin! har hørt fra folk at man risikere å se "slapp" ut når man slutter å bruke det:p å det vil vi ikke ha noe av

Utlogget The Vulture

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 615
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 615

Sv: slik er formen nå, og bedre skal den bli!
« #9 : 18. mars 2010, 21:21 »
Jeg skjønner den , har hørt mye om det jeg åsså. Men jeg har ikke opplevd det sjøl, men jeg har ikke brukt kreatin monohydrat. Men kreatin er jo absolutt ikke et "must". Funger for noen Smiley



Gjerne gi honør om du syntes noen av svarene mine hjalp Smiley

Utlogget kirie90

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 132

  • do it!
Sv: slik er formen nå, og bedre skal den bli!
« #10 : 18. mars 2010, 21:22 »
Jeg skjønner den , har hørt mye om det jeg åsså. Men jeg har ikke opplevd det sjøl, men jeg har ikke brukt kreatin monohydrat. Men kreatin er jo absolutt ikke et "must". Funger for noen Smiley



Gjerne gi honør om du syntes noen av svarene mine hjalp Smiley
honør skal du få ja:)

Utlogget Moonkiller

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 78
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 78

Sv: slik er formen nå, og bedre skal den bli!
« #11 : 24. mars 2010, 13:58 »
Kosttilskudd er ikke et "must" som noen nevnte her, men jeg anbefaler det da ihvertefall, spesielt kreatin monohydrat hatt bra oppgang med det Smiley

kosthold:
havregrynsgrøt er en god start på dagen:)
spis masse kjøtt/kylling før trening Smiley
Hei, jeg er en gutt på 19år som har drevet med kickboxing(Sør-odal kickboxing klubb) 1år og vekter siden jeg var 14år.

Høyde:1.90
Vekt:80Kg 05.08.2011

Bilder/logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=95135.msg1415097#msg1415097

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: slik er formen nå, og bedre skal den bli!
« #12 : 24. mars 2010, 14:07 »
Moonkiller: hva er egentlig vitsen med å ha hele kostholdet ditt og treningsprogrammet i signaturen?
HVa med å ha det i loggen? Wink
Smiley

Utlogget Moonkiller

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 78
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 78

Sv: slik er formen nå, og bedre skal den bli!
« #13 : 24. mars 2010, 14:18 »
Moonkiller: hva er egentlig vitsen med å ha hele kostholdet ditt og treningsprogrammet i signaturen?
HVa med å ha det i loggen? Wink

skal ta og putte det i loggen jeg Wink men none som sa at jeg skulle ha info om meg / trening der Grin
Hei, jeg er en gutt på 19år som har drevet med kickboxing(Sør-odal kickboxing klubb) 1år og vekter siden jeg var 14år.

Høyde:1.90
Vekt:80Kg 05.08.2011

Bilder/logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=95135.msg1415097#msg1415097

Utlogget kirie90

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 132

  • do it!
Sv: slik er formen nå, og bedre skal den bli!
« #14 : 24. mars 2010, 16:05 »
Kosttilskudd er ikke et "must" som noen nevnte her, men jeg anbefaler det da ihvertefall, spesielt kreatin monohydrat hatt bra oppgang med det Smiley

kosthold:
havregrynsgrøt er en god start på dagen:)
spis masse kjøtt/kylling før trening Smiley
lenge har du brukt kreatin da?Smiley må bare innrømme jeg en en skeptiker til en del kosttilskudd:p men har omsider begynt å brukt proteinpulver nå da.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!