Skrevet av Emne: Boksekamp i kveld  (Lest 50121 ganger)

Utlogget Lex

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 222
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 222

Sv: Boksekamp i kveld
« #330 : 04. april 2010, 16:46 »
det er godt mange tror de er eksperter her! Still dere selv i ringen da vel! huff! han har da ikke drevet lenge med det her.. Tror han kan bli bra med tiden ejg! syns dette blir for dumt!;)

Så man kan ikke komme med kritikk (ikke engang konstruktiv) fordi man ikke har vært i ringen selv?
...but inside doesnt matter...

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Sv: Boksekamp i kveld
« #331 : 04. april 2010, 16:57 »
Så man kan ikke komme med kritikk (ikke engang konstruktiv) fordi man ikke har vært i ringen selv?

NEI!!!!


Jeg forstår ikke hva folka her inne som forsvarer Arild tenker med, andre personer med kampsport bakgrunn sitter å kommer med tildels konstruktiv kritikk og så kommer dere med personangrep og lignende. Jeg kan nesten ingenting om boksing men jeg klarer å se at Arild gjør
helt basic feil, forhåpentligvis tar han til seg alt av kritikk og forbedrer seg til neste kamp, er ihvertfall spennende å følge med på han.

Derimot kan han godt kutte å blåse tyggibobler i tryne på motstandere og kalle dem for pingler etter å ha fått rævbank.
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Sv: Boksekamp i kveld
« #332 : 04. april 2010, 17:23 »
Blir moro å se hvordan han bokser 10 runder frem i tid Smiley

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Boksekamp i kveld
« #333 : 04. april 2010, 17:26 »

Men, hva er det med alle halvrasistiske kommentarene her? Trodde det var sånt moderatorene slo ned på. En del her fremstår jo som stereotypen på "dumme bolere". Synd at nivået på forumet skal senkes slik at dette er lov.
Er det rasistiske kommentarer som ikke er fjernet?

Det kom noen i natt som ble fjernet på formiddagen idag. Ingen døgnkontinuerlig moddingher. Wink

vi er avhengig av rapporteringer for å oppdage alle innlegg som bryter med reglene, så såfremt du ikke har rapportert noe av det du har reagert på, så er du vel selv skyld i at innleggene er der.

(selv om jeg tror de alvorlige er fjernet pga at andre rapporterte) Smiley

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Boksekamp i kveld
« #334 : 04. april 2010, 17:30 »
Uten diskusjon og kritikk så blir det kjedelig å henge her inne.

Krageboen ga uttrykk for at Arild ble for tøft matchet i denne kampen. Det hadde han rett i.

Men Arild klarte faktisk å knocke motstanderen sin med et kroppsslag. Å si at han vant på 'flaks' blir feil. Arild har en enorm styrke og dette bidro til å vinne denne kampen. Uten denne grunnstyrken ville han ikke klart å slå så hardt og hadde tapt kampen.

Håper at Arild viser glød og gir full gass i neste kamp! Han må vise hva han kan i ringen og være like tøff der som han er utenfor tauene! Å gi opp en lysende strongmankarriere for å opptre umotivert i ringen er det ingen som vil se. Ikke rart publikum var misfornøyd etter kampen i går.
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Elvis

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 292
  • Honnør: 67
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 292

Sv: Boksekamp i kveld
« #335 : 04. april 2010, 17:34 »
NEI!!!!


Jeg forstår ikke hva folka her inne som forsvarer Arild tenker med, andre personer med kampsport bakgrunn sitter å kommer med tildels konstruktiv kritikk og så kommer dere med personangrep og lignende. Jeg kan nesten ingenting om boksing men jeg klarer å se at Arild gjør
helt basic feil, forhåpentligvis tar han til seg alt av kritikk og forbedrer seg til neste kamp, er ihvertfall spennende å følge med på han.

Derimot kan han godt kutte å blåse tyggibobler i tryne på motstandere og kalle dem for pingler etter å ha fått rævbank.

Siden jeg i motsetning til dere har vært i ringen endel ganger så tillater jeg meg å si at dere ikke har peil. Arild får ikke vist noe som helst i ringen fordi han klarer ikke å tenke klart. Nybegynnere mister hodet når de kommer opp i ringen, det gjelder ikke bare Arild men de fleste. Mest sannsynlig så husker han ikke engang kampen før han får sett den på video etterpå.
Det kan faktisk godt hende at Arild er meget god på trening men det krever mer kamperfaring før han klarer å ta det med seg opp i ringen.

Når det er sagt så imponerer ikke Arild spesielt, han ser ut som en hvilken som helst annen nybegynner med mye armer og bein og det kan vel ikke sies at han har noe uvanlig boksetalent. Talentet hans ligger vel i fysikken og man kan lure på hvor lurt det var å gå over til boksing når han kanskje kunne tatt over tronen etter Pudzianowski allerede i fjor.

Jeg tror ikke Arild blir verdensmester i tungvektsboksing, men med mye hardt arbeid kan han bli en brukbar bokser, han har god tid for han er ennå ung.

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Sv: Boksekamp i kveld
« #336 : 04. april 2010, 17:41 »
Ble irritert når han Krageboen elns sa før kampen noe ala dette: "Det var nok hovedsakelig meg som fikk han til å slutte med strongman."

@%#@!

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Boksekamp i kveld
« #337 : 04. april 2010, 17:46 »

Siden jeg i motsetning til dere har vært i ringen endel ganger så tillater jeg meg å si at dere ikke har peil. Arild får ikke vist noe som helst i ringen fordi han klarer ikke å tenke klart. Nybegynnere mister hodet når de kommer opp i ringen, det gjelder ikke bare Arild men de fleste. Mest sannsynlig så husker han ikke engang kampen før han får sett den på video etterpå.
Det kan faktisk godt hende at Arild er meget god på trening men det krever mer kamperfaring før han klarer å ta det med seg opp i ringen.

Når det er sagt så imponerer ikke Arild spesielt, han ser ut som en hvilken som helst annen nybegynner med mye armer og bein og det kan vel ikke sies at han har noe uvanlig boksetalent. Talentet hans ligger vel i fysikken og man kan lure på hvor lurt det var å gå over til boksing når han kanskje kunne tatt over tronen etter Pudzianowski allerede i fjor.

Jeg tror ikke Arild blir verdensmester i tungvektsboksing, men med mye hardt arbeid kan han bli en brukbar bokser, han har god tid for han er ennå ung.

Enig i det meste du skriver her. Jeg prøvde vel å påpeke at Arild får prøve seg mer i kraft av at han har et salgbart navn, og ikke fordi han har de boksemessige kvalitetene som vanligvis ligger til grunn for en proffkarriere. Ikke noe galt i det, det er slik boksing er som en del av underholdningsindustrien.

 I den grad jeg var litt sleivete eller negativ i forhold til kvaliteten på boksinga så var det vel et lite svar til all den nesegruse beundringen fra folk som nødvendigvis ikke har snørt på seg et par hansker før. Når folk begynner å trekke inn Tyson osv da er gangsynet ikke helt tilstede.

Allikevel, det kan jo være greit å være tydeligere på å skille mellom generelle betraktninger rundt boksingen som industri, og Arild som person og utøver. Tror ingen her ønsker Arild noe negativt, i alle fall ikke jeg. Håper han når sine mål og får til det han har lyst til å prøve på.

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Sv: Boksekamp i kveld
« #338 : 04. april 2010, 17:53 »
Siden jeg i motsetning til dere har vært i ringen endel ganger så tillater jeg meg å si at dere ikke har peil. Arild får ikke vist noe som helst i ringen fordi han klarer ikke å tenke klart. Nybegynnere mister hodet når de kommer opp i ringen, det gjelder ikke bare Arild men de fleste. Mest sannsynlig så husker han ikke engang kampen før han får sett den på video etterpå.
Det kan faktisk godt hende at Arild er meget god på trening men det krever mer kamperfaring før han klarer å ta det med seg opp i ringen.

Når det er sagt så imponerer ikke Arild spesielt, han ser ut som en hvilken som helst annen nybegynner med mye armer og bein og det kan vel ikke sies at han har noe uvanlig boksetalent. Talentet hans ligger vel i fysikken og man kan lure på hvor lurt det var å gå over til boksing når han kanskje kunne tatt over tronen etter Pudzianowski allerede i fjor.

Jeg tror ikke Arild blir verdensmester i tungvektsboksing, men med mye hardt arbeid kan han bli en brukbar bokser, han har god tid for han er ennå ung.

Tror du missforsto innlegget mitt.
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget ja

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 224
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 224

Sv: Boksekamp i kveld
« #339 : 04. april 2010, 17:54 »
Ble irritert når han Krageboen elns sa før kampen noe ala dette: "Det var nok hovedsakelig meg som fikk han til å slutte med strongman."

@%#@!

javel?Det høres ganske real ut i mine ører hvertfall..

Han -2fikk ett lukrativt tilbud han ikke kunne si nei til",som han sa med sine egne ord i sin tid,husk at han melka kuer for å få det til å gå rundt med strongman greiene

Jeg tror det å kunne leve greit av treninger var ett klart avgjørende tilbud for arild,som han fikk av krageboen.


Arild sier jo i etterkant at han ikke klarer å slutte med vekttrening fordi det gir han elsker det,om krageboen hadde betalt han en halv million for å være strongman ville arild vært strongman enda

word

Utlogget Elvis

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 292
  • Honnør: 67
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 292

Sv: Boksekamp i kveld
« #340 : 04. april 2010, 18:06 »
javel?Det høres ganske real ut i mine ører hvertfall..

Han -2fikk ett lukrativt tilbud han ikke kunne si nei til",som han sa med sine egne ord i sin tid,husk at han melka kuer for å få det til å gå rundt med strongman greiene

Jeg tror det å kunne leve greit av treninger var ett klart avgjørende tilbud for arild,som han fikk av krageboen.


Arild sier jo i etterkant at han ikke klarer å slutte med vekttrening fordi det gir han elsker det,om krageboen hadde betalt han en halv million for å være strongman ville arild vært strongman enda

word

Joda vi har vel alle sett Arild melke kuer i dokumentaren om ham Smiley men nå var han jo bare en hårsbredd fra å nå toppen i strongman og da kunne vel økonomien endret seg?
Det er jo brukbare pengepremier og med et internasjonalt strongmannavn måtte vel mulighetene for sponsorinntekter ha kommet.
Jeg tror at Arild med sin fysikk hadde solgt bedre hos sponsorer enn burgerkroppen Savickas for eksempel.

Utlogget GrEmLiNgS

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 151

  • WWW.NORKOST.NO
Sv: Boksekamp i kveld
« #341 : 04. april 2010, 18:10 »
Eh, de fleste profilene vi har idag var for det første en del år yngre etter sitt første år. Og det er vel ikke automatisk noen fordel å "få komme rett ut i proff ringen etter kun 1 år". Det så du vel igår? Og så du vet det, på de bokseforumene jeg er medlem av er ikke denne kampen nevnt engang. Så tilhengerskaren er nok liten utenfor norges grenser.

så hva igår? jeg så en som sannsynligvis kunne vunnet på poeng sett utifra de første rundene.
jeg tror vi kunne fått sett mer Arild i siste runde.
og om du ikke fikk det med deg så var det faktisk Arild som vant fordi afrikaneren ikke tålte slagene til Arild.

muligens det kan stemme på bokse forumer men jeg vet i alle fall at det satt en HAUG av mennesker i spania og så kampen til Arild fra vg sin nettside.
Alle jeg spør i spania vet hvem Arild er! si, el gigante hulken blir det sagt fra nesten hver en spanjol du spør på åpen gate.

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Sv: Boksekamp i kveld
« #342 : 04. april 2010, 18:17 »
javel?Det høres ganske real ut i mine ører hvertfall..

Han -2fikk ett lukrativt tilbud han ikke kunne si nei til",som han sa med sine egne ord i sin tid,husk at han melka kuer for å få det til å gå rundt med strongman greiene

Jeg tror det å kunne leve greit av treninger var ett klart avgjørende tilbud for arild,som han fikk av krageboen.


Arild sier jo i etterkant at han ikke klarer å slutte med vekttrening fordi det gir han elsker det,om krageboen hadde betalt han en halv million for å være strongman ville arild vært strongman enda

word


Jaja, jeg vet jo at det var en av hovedgrunnene, men jeg er en av de som hadde likt best om Arild hadde fortsatt med strongman Smiley Synes Krageboen kunne holdt seg unna Arild ^^


Men det hadde vel noe òg med at det slet noe helt sykt på den unge kroppen hans, 3 prolapser, og maange muskelavrivinger er ikke bra Tongue

Utlogget ja

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 224
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 224

Sv: Boksekamp i kveld
« #343 : 04. april 2010, 18:20 »
Joda vi har vel alle sett Arild melke kuer i dokumentaren om ham Smiley men nå var han jo bare en hårsbredd fra å nå toppen i strongman og da kunne vel økonomien endret seg?
Det er jo brukbare pengepremier og med et internasjonalt strongmannavn måtte vel mulighetene for sponsorinntekter ha kommet.
Jeg tror at Arild med sin fysikk hadde solgt bedre hos sponsorer enn burgerkroppen Savickas for eksempel.


jo som han sier så håpet han på å"få betalt for strevet om han nådde toppen"

http://www.youtube.com/watch?v=BewJ0gFA47M#noexternalembed

det blir synsing,han var der han var og gjorde hva han måtte gjøre for å tjene penger for å kunne være strongman,nemlig å gjøre dritt jobber på si.

joda,han hadde sikkert fått greit med penger,om han hadde nådd toppen.

Utlogget ja

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 224
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 224

Sv: Boksekamp i kveld
« #344 : 04. april 2010, 18:24 »

Jaja, jeg vet jo at det var en av hovedgrunnene, men jeg er en av de som hadde likt best om Arild hadde fortsatt med strongman Smiley Synes Krageboen kunne holdt seg unna Arild ^^


Men det hadde vel noe òg med at det slet noe helt sykt på den unge kroppen hans, 3 prolapser, og maange muskelavrivinger er ikke bra Tongue

helt enig med deg,jeg også skulle gjerne og helst sett han som den kongen han var i strongman..en helt utrolig kropp han hadde skaffet seg,gjør meg vondt å se han bryter ned den kroppen vi alle misunner han for å ha fått til.

ja det må uten tvil slite mye på kroppen,kjente ikke til at han hadde hatt prolapser.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!