Skrevet av Emne: Hjelp! ødelagt døgnrytme!  (Lest 1029 ganger)

Utlogget kamikaz

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Hjelp! ødelagt døgnrytme!
« : 27. april 2004, 05:17 »
Har store problemer med å holde fornuftig døgnrytme
siden jeg jobber 14-18 nattevakter i mndn. Frokost er ett fremmed ord for meg. våkner gjerne i 14-15 tiden etter vakten og sover somregel helt til 12-13 utenom.
Hvordan bør jeg legg opp kostholdet mitt i forhold til dette?? sover som en stein med masse artige drømmer, thanks to ZMA, men vil jeg ellers få noe ok utbytte av ZMA. Hva bør jeg ellers spise om natten når kroppen egentlig er i dvale og jeg løper rundt? Har i dag ett helt fucka kosthold og får i meg altfor lite mat bla fordi jeg har så mye å gjøre. Tror jeg har ett bra trening opplegg ellers men sliter med fremgangen.

Utlogget Hege

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 2 233
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 233

  • ..
SV: Hjelp! ødelagt døgnrytme!
« #1 : 27. april 2004, 06:06 »
Klart du sliter med framgang når du ikke får i deg mat. Jobber en del nattevakter selv, - men følger dietten min som normalt forde, bare det at jeg legger inn to eksta måltid på natt. (da jeg ikke spiser noe mellom 7 og 12 på formiddagen pga soving)  Tar da med meg mat på jobb, spiser før jeg drar, inkluderer et ekstra måltid rundet tre, og jeg spiser frokosten rett etter hjemkost (før jeg hopper i seng). Da jeg står opp fortsetter jeg dietten som vanlig, et par timer blir forskjøvet, men jeg må jo sove.
Jeg spiser havregryn, før jeg drar på jobb og til frokost, dette er en ting jeg i hvertfall får en metthetsfølelse av lenge.
Eller står det mye om kosthold og ernæring rundt her på forumet, så du må få skikk på spisinga di  2thumbsup

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!