Skrevet av Emne: Bill Starr 5x5 - bytte ut benken.  (Lest 6349 ganger)

Utlogget Plat0n

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 205
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 205

Sv: Bill Starr 5x5 - bytte ut benken.
« #15 : 20. juli 2010, 22:27 »
@ Celdiir - Takk for det første gode svaret.
Hva tror du, erfaringsmessig - vil det være mulig å følge den samme belastningskurven på dips som på benk? Håpet er jo bare å bruke Excel-sheetet og bare døpe om benk til dips.

@ Marmarius - På dips er det beste jeg har tatt 3x3 med 120kg tilsammen, altså meg = 85kg + 35kg.
På benk aner jeg ikke, tipper rundt 80-90kg.
oui: Was your training affected by the drinking and screwing around?

SCHWARZENEGGER: No, because having a good time is not nearly so damaging as people think. I'm constantly amazed when people ask me about discipline. Discipline is what you use when you don't want to do something, when you have to force yourself.

Utlogget Plat0n

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 205
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 205

Sv: Bill Starr 5x5 - bytte ut benken.
« #16 : 21. juli 2010, 13:32 »
Vær så god for det første gode svaret. Grin

Kalkulatoren kan sikkert fungere, men kan jo hende du får noen funky utregninger hvor du blir bedt om å løfte mindre enn kroppsvekta di hvis det er det programmet hvor du trener deg opp til et toppsett på mandag og fredager. Bare start med kroppsvekta da og ta mindre hopp oppover.
Eller så kan man starte på et fint rundt tall som gjør at man, avhengig av hvor lenge man har trent, når den gamle persen etter 4-8 uker.



mhm, tar bare kroppsvekta mi der alt er lavere enn 85kg.
Trur jeg gir det en sjangs, jeg skal kjøre 5x5 Intermediate. Ser dips er oppført som tillegg på fredagen, tenker jeg skyter inn en enkel 8x3 med smalbenk der, sånn for syns skyld.

Takk for hjelpa Smiley
oui: Was your training affected by the drinking and screwing around?

SCHWARZENEGGER: No, because having a good time is not nearly so damaging as people think. I'm constantly amazed when people ask me about discipline. Discipline is what you use when you don't want to do something, when you have to force yourself.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!