Skrevet av Emne: Øke I Vekt, men Hvilket produkt?  (Lest 5266 ganger)

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Øke I Vekt, men Hvilket produkt?
« #15 : 20. mai 2010, 00:51 »
Jeg blir feit av gainer! Det som funker best på meg for å bygge muskler er proteinpulver.

Hvis jeg virkelig ønsker å gå opp i styrke så trykker jeg i meg tre bokser tunfisk om dagen, men da kutter jeg ut proteinpulver. Men nå har ikke jeg noe problem med å gå opp i vekt da Wink
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Fr0zenFl4me

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 23
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 23

Sv: Øke I Vekt, men Hvilket produkt?
« #16 : 20. mai 2010, 00:54 »
 o

Utlogget Fr0zenFl4me

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 23
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 23

Sv: Øke I Vekt, men Hvilket produkt?
« #17 : 20. mai 2010, 00:57 »
Jeg blir feit av gainer! Det som funker best på meg for å bygge muskler er proteinpulver.

Va er den store forskjellen på proteinpulver å Gainer?  ( Sorry visst du synes spørsmålet er teit, men er helt ny på dette)

Er ikke så altfor nøye om fett % går opp hos meg

Utlogget Fr0zenFl4me

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 23
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 23

Sv: Øke I Vekt, men Hvilket produkt?
« #18 : 20. mai 2010, 00:59 »
Anyways takker til Lille blod apen.
 tror jeg kidnapper "dieten" din som jeg fannt på en av dine tråder, visst det er greit Wink?

Utlogget boberg

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 478
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 478

Sv: Øke I Vekt, men Hvilket produkt?
« #19 : 20. mai 2010, 01:15 »
Va er den store forskjellen på proteinpulver å Gainer?  ( Sorry visst du synes spørsmålet er teit, men er helt ny på dette)

Er ikke så altfor nøye om fett % går opp hos meg

Gainer inneholder i tillegg til protein karbohydrater og i noen tilfeller noe fettsyrer Smiley

Utlogget Fr0zenFl4me

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 23
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 23

Sv: Øke I Vekt, men Hvilket produkt?
« #20 : 20. mai 2010, 01:18 »
Ahh ok, er vell sikkert bra det også for en som ikke klarer å legge på seg så mye. :-)

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

Sv: Øke I Vekt, men Hvilket produkt?
« #21 : 20. mai 2010, 01:30 »
Anyways takker til Lille blod apen.
 tror jeg kidnapper "dieten" din som jeg fannt på en av dine tråder, visst det er greit Wink?

Kan jo bli litt feil for deg det da vis ikke den er laget for dine mål for vedlike hold, vekt opp gang eller vekt nedgang. Å jo mere du veier jo mere forbrenner du også. Men vis infoen rundt dieten stemmer for både din vekt og ditt mål. så værsegod;)

Utlogget Reagan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 618
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 618

Sv: Øke I Vekt, men Hvilket produkt?
« #22 : 20. mai 2010, 01:36 »
Mange purister her Smiley Gainer er bra det, problemet er bare at de få som virkelig er verdt noe ikke er verdt det økonomisk sett.

Flytende føde er lettere å få i seg, så en god blender er alltid en god investering.

Hva angår gainer, så kjøp noe whey-konsentrat, malto og bland det hele med noe olje (fx. olivenolje).

Greit utgangspunkt for en skinny og ung nybegynner Smiley
As the statistician said, "if current trends continue, in six months this kitten will grow to be as big as my house"

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

Sv: Øke I Vekt, men Hvilket produkt?
« #23 : 20. mai 2010, 01:48 »
Va er den store forskjellen på proteinpulver å Gainer?  ( Sorry visst du synes spørsmålet er teit, men er helt ny på dette)

Er ikke så altfor nøye om fett % går opp hos meg

Gainer inneholder druesukker i tillegg (raske karbohydrater) Ett suplement som er bra å få i seg etter trening da kroppen trenger å fyle opp lagrene som tømmes på en effektiv trening enkelt sagt. Gainer inneholder som oftes whey protein som er et protein som går raskt i systemet.
Mange purister her Smiley Gainer er bra det, problemet er bare at de få som virkelig er verdt noe ikke er verdt det økonomisk sett.

Flytende føde er lettere å få i seg, så en god blender er alltid en god investering.

Hva angår gainer, så kjøp noe whey-konsentrat, malto og bland det hele med noe olje (fx. olivenolje).

Greit utgangspunkt for en skinny og ung nybegynner Smiley

Heller kjøp deg en bøtte med kasein. Putt melk, harvregryn, bannan, litt olje og kasein pulver oppi mixeren. Da har du en hjelpe drikke som kan hjelpe mannen i gata som slitter med å få i seg et overskudd med kcal vær dag. Dette er trege og gode kilder.

Å drikke gainer uten om trening er omtrent som å spise pizza og drikk cola. Får ett blod sukker som går grovt opp og ned igjenom helle dagen. (lettere sagt du for energi og mister energien med en gang, går fort inn og går fort ut.

Utlogget Reagan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 618
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 618

Sv: Øke I Vekt, men Hvilket produkt?
« #24 : 20. mai 2010, 02:10 »

Heller kjøp deg en bøtte med kasein.


Helt klart. Men ung + skinny /kvalitet vs. kvantitet, og begrensede funds...

Sånn totalt sett? Over et år el. to?
As the statistician said, "if current trends continue, in six months this kitten will grow to be as big as my house"

Utlogget Fr0zenFl4me

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 23
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 23

Sv: Øke I Vekt, men Hvilket produkt?
« #25 : 20. mai 2010, 02:23 »
Men er det ikke bra å ha noe Fett som man kan brenne vekk ved en senere anledning? jeg har ingenting imot om noe av det jeg legger på meg er fett.

  men vill fortsatt kasein være ett bra valg?  eller er litt "stuck" på gainer for har fått anbefalt det av noen som har litt peil. siden da legger man på seg litt ekstra så man har noe å brenne vekk istedet for proteinene man spiser?, men kan fort hende dere har mere peiling for alt jeg vet,

Takker for svar :-)

Utlogget Reagan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 618
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 618

Sv: Øke I Vekt, men Hvilket produkt?
« #26 : 20. mai 2010, 02:44 »
Men er det ikke bra å ha noe Fett som man kan brenne vekk ved en senere anledning? jeg har ingenting imot om noe av det jeg legger på meg er fett.



En ok en nok tråd over, men ingen av oss har svart på det du egentlig lurte på, tror jeg Smiley

En tynn person som håper å legge på seg kommer ikke unna "bulking", som er et emne for seg selv.

Får litt 1950s feeling av spm over. Beklager, trådstarter!  Embarrassed
As the statistician said, "if current trends continue, in six months this kitten will grow to be as big as my house"

Utlogget Reagan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 618
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 618

Sv: Øke I Vekt, men Hvilket produkt?
« #27 : 20. mai 2010, 02:55 »
En ok en nok tråd over, men ingen av oss har svart på det du egentlig lurte på, tror jeg Smiley

En tynn person som håper å legge på seg kommer ikke unna "bulking", som er et emne for seg selv.

Får litt 1950s feeling av spm over. Beklager, trådstarter!  Embarrassed

Ikke negativt ment på noen måte Smiley
As the statistician said, "if current trends continue, in six months this kitten will grow to be as big as my house"

Utlogget Fr0zenFl4me

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 23
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 23

Sv: Øke I Vekt, men Hvilket produkt?
« #28 : 20. mai 2010, 03:01 »
Vell, har fått samlet opp forskjellige meninger oss folk som har mer erfaring, så alle har hjulpet til med vært sitt lille.

Blir nok å vurdere hva jeg skal putte pengene i enstund fremmover,  så er bare å komme med innspill og erfaringer med forskjellige pulver o.l. :-)

Utlogget Fr0zenFl4me

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 23
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 23

Sv: Øke I Vekt, men Hvilket produkt?
« #29 : 20. mai 2010, 03:03 »
Får litt 1950s feeling av spm over. Beklager, trådstarter!  Embarrassed

No Offence Taken Wink


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!