Skrevet av Emne: NO Explode - trenger hjelp med doseringer og hvordan bruke det.  (Lest 2068 ganger)

Utlogget zuppah

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 123
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 123

Har nettopp kjøpt meg No Explode kreatin.

alder: 19
trent litt over ett år.
vekt: ca 85kg

Jeg lurer på hvordan doseringene skal være, og når/ofte du skal ta det. Jeg har også hørt at du skal ta monohydrat kreatin utenom, i så fall hvor ofte, hvor mye, når?


På pakken står det ca.  3 scoops før trening, helst på tom mage..  skal jeg begynne å ta  3 scoops før trening en gang til dagen på treningsdager?? ikke noe etter trening??

- det sto at max dosering pr dag skal være 1-3 scoops... skal jeg begynne på 3 scoops til dagen på treningsdager for max effekt, eller begynne litt lavt og heller øke doseringene for hver trening??

- på treningsfrie dager sto det at jeg må ta 1 scoop.. men sto også at viss du vil spare på no exploden kan du bare ta på treningsdager,,, hva er best? taper jeg mye resultater på det?

- Lurer også litt på dette som sto på boksen,, forsto ikke alt.
On Training Days:
Once your tolerance has been established, mix 1-3 scoops with 5-18 oz of cold water and consume 30-45 minutes before training. Use approximately 5-6 oz of water per 1 scoop of powder. Again, vary the amount of water to achieve your desired flavor and sweetness level.

- står også noe annet jeg er litt usikker på :  While mixing No-explode DO NOT SHAKE stir powder with utensil.

( hva menes med once your tolerance has been etablished,) ?
( og hvor mye er 5-6 oz vann? ) ?

----------((( Honnør til den som gir et bra svar på dette ))) --------
-
Har også kjøpt meg L-glutamin,, mn lurer litt på om det skal tas i lag med mat eller på tom mage?? og når bør jeg ta det?? morgen og ?
20 år.  bp: 165  kb: 200  ml: 235

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Følg bruksanvisningen....hvorfor overanalysere så grundig?
Smiley

Utlogget zuppah

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 123
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 123

vil bruke det skikkelig for best mulig resultat
20 år.  bp: 165  kb: 200  ml: 235

Utlogget PhilLynott

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 039
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 039

Har nettopp kjøpt meg No Explode kreatin.

alder: 19
trent litt over ett år.
vekt: ca 85kg

Jeg lurer på hvordan doseringene skal være, og når/ofte du skal ta det. Jeg har også hørt at du skal ta monohydrat kreatin utenom, i så fall hvor ofte, hvor mye, når?


På pakken står det ca.  3 scoops før trening, helst på tom mage..  skal jeg begynne å ta  3 scoops før trening en gang til dagen på treningsdager?? ikke noe etter trening??

- det sto at max dosering pr dag skal være 1-3 scoops... skal jeg begynne på 3 scoops til dagen på treningsdager for max effekt, eller begynne litt lavt og heller øke doseringene for hver trening??

- på treningsfrie dager sto det at jeg må ta 1 scoop.. men sto også at viss du vil spare på no exploden kan du bare ta på treningsdager,,, hva er best? taper jeg mye resultater på det?

- Lurer også litt på dette som sto på boksen,, forsto ikke alt.
On Training Days:
Once your tolerance has been established, mix 1-3 scoops with 5-18 oz of cold water and consume 30-45 minutes before training. Use approximately 5-6 oz of water per 1 scoop of powder. Again, vary the amount of water to achieve your desired flavor and sweetness level.

- står også noe annet jeg er litt usikker på :  While mixing No-explode DO NOT SHAKE stir powder with utensil.

( hva menes med once your tolerance has been etablished,) ?
( og hvor mye er 5-6 oz vann? ) ?

----------((( Honnør til den som gir et bra svar på dette ))) --------
-
Har også kjøpt meg L-glutamin,, mn lurer litt på om det skal tas i lag med mat eller på tom mage?? og når bør jeg ta det?? morgen og ?


Ta en scoop før trening. Når du begynner å kjenne at effekten ikke er så sterk lenger av den ene scoopen, kan du øke mengden. Øk gradvis til maksimalt 3 scoops.
Du tar no-xplode bare på treningsdager og før trening. Ellers bruker du monohydrat. Ta ei teskje på morningen og ei teskje etter trening. På treningsfrie dager tar du bare ei teskje på morningen.
"Once your tolerance has been established" - Når du har oppnådd en toleranse. Øk slik som jeg skriver.
Thin Lizzy!
BP: 128
KB: 150
ML: 180

Utlogget ThaPumpKing

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 719
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 719

ronnie coleman bruker 3 scoops. hold deg til 1 hvis du ikke vil fucke opp hjertet ditt, og starte og svette som en gris. Men drit bra produkt, sinsyk energi og drit bra pump Smiley

for og finne ut OZ, søker du på google '' oz to ml ''
Kroppsvekt: 70 kg
Benkpress: 90kg
Knebøy: 120Kg
Markløft: +130
Chins: 15 rep!

Bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=98997.msg1478179;topicseen#new

Utlogget zuppah

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 123
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 123

ok,  altså      treningsdag :   - morning : 5g  monohydrat -/
                                          - før trening  1scoop No-explode - /
                                          - etter trening 5g monohydrat.

                    Treningsfrie dager: ;  5g monohydrat på morgenen?
20 år.  bp: 165  kb: 200  ml: 235

Utlogget ThaPumpKing

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 719
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 719

glutamin er jeg ikke helt sikkert på. Men jeg mener hvertfall man ikke trenger å bruke noxplode på treningsfrie dager.
Kjør mono på morgen, N.O før trening, og mono etter på treningsdager.
og på treningsfrie tar du mono morgen og kveld.
Kroppsvekt: 70 kg
Benkpress: 90kg
Knebøy: 120Kg
Markløft: +130
Chins: 15 rep!

Bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=98997.msg1478179;topicseen#new

Utlogget zuppah

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 123
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 123

ok;)

på Twinlab  glutamin fuel , anabolic amino acid så boksen heter  står det  1-2 teskjeer daglig.,.. det jeg lurer på er når det er lurer og ta det... morgen ?  før og etter trening??  alt etter trening?  morgen og kveld??
 lurer også på om dette bør tas i lag med mat ?   sett noen tilskudd som bør gjøres slik, som f.eks  vitamin tabletene mine Tongue

20 år.  bp: 165  kb: 200  ml: 235

Utlogget Treningsfreek

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 178
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 178

  • Mean and clean!

Ta en scoop før trening. Når du begynner å kjenne at effekten ikke er så sterk lenger av den ene scoopen, kan du øke mengden. Øk gradvis til maksimalt 3 scoops.
Du tar no-xplode bare på treningsdager og før trening. Ellers bruker du monohydrat. Ta ei teskje på morningen og ei teskje etter trening. På treningsfrie dager tar du bare ei teskje på morningen.
"Once your tolerance has been established" - Når du har oppnådd en toleranse. Øk slik som jeg skriver.

This. Jeg gikk aldri lenger opp en to toppede scoops dog, fikk så problemer med magen, hehe. Men det merker du fort selv, noen tåler mer enn andre.
Alder: 22 år
BP: 107,5 kg
ML: 150kg
KB: uvisst
188cm/91 kg
("Thor is here, Odin is here, how can you miss!?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!