avstemning
Spørsmål: Hva synes du om bruk av Anabole steroider?
Jeg synes det er helt greit.
Jeg synes det er helt forkastelig!

Skrevet av Emne: Anabole steroider  (Lest 118040 ganger)

Utlogget Liern

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 529
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 529

Sv: Anabole steroider
« #300 : 31. januar 2007, 23:13 »
fordi boling er så forbanna dumt kanskje!
UNKNOWN

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Sv: Anabole steroider
« #301 : 31. januar 2007, 23:47 »
fordi boling er så forbanna dumt kanskje!

Bare for å skape diskusjon; Hvorfor er det så dumt? Jeg ser seff det du troligvis mener mht skadelige effekter osv, men dersom dette er noe en person er villig til å gamble med, hvorfor er det så dumt?

Kjenner en del steroide brukere som ikke har noen synbare (*merk) skader av AAS.

L

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Sv: Anabole steroider
« #302 : 09. februar 2007, 13:19 »
fordi boling er så forbanna dumt kanskje!

Haha.. Den eneste grunnen til at hasj skulle være "sunnere" og mindre "dumt" er fordi folk som røyker hasj ikke oppnår noe med det. Det gjør derimot "bolere" og derfor blir det hele en sjalusigreie. Bolere jukser, bolere er store og dumme emd liten tiss og råtten lever, bolere er svære bare fordi de boler.

Jeg kjenner ikke en eneste hasjrøyker som lever sunt (og jeg kjenner ganske mange) men jeg kjenner veldig mange steroidebrukere som lever utrolig mye sunnere enn mannen i gata og er oftere hos legen for å kontrollere og sjekke opp kroppen sin enn noen andre.

Hvis du klarer å vise meg en studie, en eneste seriøs artikkel eller omså en eneste seriøs person som virkelig kan noe om dette som går god for at det er bedre for hodet ditt og kroppen din å røyke hasj enn å bruke steroider på et fornuftig nivå så skal jeg personlig komme å røyke fredspipe med deg...

Utlogget bratlie

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 11

Sv: Anabole steroider
« #303 : 12. februar 2007, 01:23 »
Skal innrømme at jeg ikek har noe som helst imot det hvis det blir brukt riktig. Altså av bodybuildere, men blir det brukt av tullinger som gjør det bare får å flere damer eller noe sånt så synes jeg det helt teit


blir brukt riktig? det finns ingen riktig bruk av AS, bortsett fra medisinsk bruk. bruk av AS innen bodybuilding er alt annet enn riktig. syns det er forkastelig! stor respekt til de som trener rent.

Utlogget Schultz-

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 538
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 538

Sv: Anabole steroider
« #304 : 12. februar 2007, 01:40 »
Haha.. Den eneste grunnen til at hasj skulle være "sunnere" og mindre "dumt" er fordi folk som røyker hasj ikke oppnår noe med det. Det gjør derimot "bolere" og derfor blir det hele en sjalusigreie. Bolere jukser, bolere er store og dumme emd liten tiss og råtten lever, bolere er svære bare fordi de boler.

Jeg kjenner ikke en eneste hasjrøyker som lever sunt (og jeg kjenner ganske mange) men jeg kjenner veldig mange steroidebrukere som lever utrolig mye sunnere enn mannen i gata og er oftere hos legen for å kontrollere og sjekke opp kroppen sin enn noen andre.

Hvis du klarer å vise meg en studie, en eneste seriøs artikkel eller omså en eneste seriøs person som virkelig kan noe om dette som går god for at det er bedre for hodet ditt og kroppen din å røyke hasj enn å bruke steroider på et fornuftig nivå så skal jeg personlig komme å røyke fredspipe med deg...
Utrolig bra sagt, fin synsvinkel du har! honnør
Trent siden 1. Januar 06'

- 18 år
- 86 kg
- 185 cm

Jeg trener ikke for at jentene skal snu seg... Det er gutta som skal snu seg

Loggbok M/Bilder: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=47402

Utlogget noen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 580
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 580

  • PCP saved my life
Sv: Anabole steroider
« #305 : 14. februar 2007, 21:44 »
blir brukt riktig? det finns ingen riktig bruk av AS, bortsett fra medisinsk bruk. bruk av AS innen bodybuilding er alt annet enn riktig. syns det er forkastelig! stor respekt til de som trener rent.
det hadde i praksis blitt slutten på bodybuilding, du er klar over det ?
man kan komme langt med gode gener, men 120kilo med et par prosent fett fordelt på 180cm tror jeg hadde blitt litt vanskelig å få til.
ingen betaler for å se naboen i poseringstruse, man vil se en tegneseriefigur.
noen is a fictional online character, created by a genius with above average sized genitalia, involved in a complex super dorky online role playing game that exists only in his head. noen is also the man. Do not look directly at noen or make eye contact as noen may attempt to hump your face.

Utlogget Deff

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 000
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 000

  • Natural fitness
Sv: Anabole steroider
« #306 : 14. februar 2007, 21:53 »
Det hadde blitt begynnelsen igjen. De beste hadde vunnet og tilskuerne hadde økt i antall, samt at det hadde blitt mer akseptert.
Det er viktig å finne en 100% sikker metode som viser bruk av dop.
Det ligger vel langt fram i tid, men det kan komme. Gen-doping kan muligens bli et problem, men doping problemet gjelder all sport.
Det blir vel som i USA med egne organisasjoner for dopingfri kroppsbyggere.
I Norge er det dessverre for lite folk til dette, men i USA er det veldig populært, og det er fulle hus på stevner, og de blir også sendt på TV.

Utøver i kroppsbygging og sprint triathlon
_________________________________________________
  http://www.HenningMikal.com

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
Sv: Anabole steroider
« #307 : 14. februar 2007, 21:57 »
Helt etter mitt ønske også Smiley

Soje

Utlogget MagnusJ

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 323
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 323

Sv: Anabole steroider
« #308 : 14. februar 2007, 21:59 »
Det må være andre alternativer i voten!

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Anabole steroider
« #309 : 15. februar 2007, 07:12 »
De beste hadde vunnet

Mener du å si at de beste ikke vinner i dag ?

Sitat
og tilskuerne hadde økt i antall, samt at det hadde blitt mer akseptert.
Akseptert hadde det kanskje blitt i større grad, men jeg betviler noe at folk hadde strømmet til fordi doping ikke lenger var et tema.

Sitat
Det blir vel som i USA med egne organisasjoner for dopingfri kroppsbyggere.
I Norge er det dessverre for lite folk til dette, men i USA er det veldig populært, og det er fulle hus på stevner, og de blir også sendt på TV.


Nå er det vel rimelig fulle hus på stevner hvor det ikke er testing også ? Samt at hvor "dopingfrie" disse organisasjonene faktisk er kan jo diskuteres. Jeg mener, sykkelsporten hevder jo også at den er dopingfri ...

Poenget mitt er ikke å forsvare dopingbruken, men det er noe naivt å tro at BB skal bli en folkesport uten doping inne i bildet. BB er en bakgårdsidrett, noe den har vært helt siden man startet med det. Man kan gjerne tro at det finnes dopingfri organisasjoner - det jeg kan være med på er at det er MINDRE doping der enn ellers. Jeg betviler at de får testet for alt mulig rart, samt at det ikke er de enorme problemene å lure en løgndetektor dersom de tar det i bruk - dessverre.

Folk vil se freaks, se noe som fasinerer og noe som er "uoppnålig" for de fleste. Jeg vil ikke tro at friidretten heller samler så veldig mye folk lenger dersom de beste på 100 meter sliter med å komme under 10,5 ... ?
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Deff

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 000
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 000

  • Natural fitness
Sv: Anabole steroider
« #310 : 15. februar 2007, 07:36 »
Vel, det har differensiert seg de senere år med folk som vil se "freaks" og folk som vil se mer normalt utviklet fysikker. Denne trenden tror jeg vil fortsette.
Doping hysteriet innen profesjonell kroppsbygging er jo helt patetisk blitt.
Arnold ble utrolig populær fordi han hadde en kropp som de fleste synes var astetisk å se på. Nå er det jo blitt helt vilt.
Angående de beste: Hvis en person som i utgangspunktet er best, men ikke vinner fordi alle de andre i klassen er superdopet, ja da har ikke den beste vunnet. I Norge er det heldigvis en del som stiller og som er rene, så det er som regel de beste som vinner her.
De organisasjoner i USA som prøver å holde dopingfrie utøvere gjør en god jobb, og det er et høyt nivå på disse utøvere. Man trenger faktisk ikke dop for å bli bra. Noen av disse organisasjoner kjører polygraf-tester, så det er ingen grunn å betvile fakta.

Utøver i kroppsbygging og sprint triathlon
_________________________________________________
  http://www.HenningMikal.com

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Anabole steroider
« #311 : 15. februar 2007, 07:44 »
Jo, da de proffe har dratt strikken langt, det er noe en ikke kan betvile, og en ser jo at også der er ting i ferd med å forandres noe også der. Men det er alikevel ikke til å stikke under en stol at selv de "små av de store" er enorme i forhold til "mannen i gata" og hva han er i stand til å oppnå.

Arnold så ikke astetisk ut den gang i like stor grad som nå, du må se litt tiden i forskjell her. På sin tid var Arnold ENORM mens han i dag blir en "liten gutt" og følgelig mer astetisk i VÅRE øyne. Back then var noe også han en freak.

Jeg betviler ikke at det er krefter som prøver å få noe godt og dopingfritt ut av denne sporten, og de skal ha stor honnør for å prøve. Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Deff

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 000
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 000

  • Natural fitness
Sv: Anabole steroider
« #312 : 15. februar 2007, 07:55 »
Jeg er enig i at Arnold var "Huge" den gang, men han hadde en enorm appeal blant folk, og 70 talls fysikkene var aestetiske med smale midjer og balanserte fysikker. De fleste damer likte godt denne type fysikk.
Det blir sannsynligvis to "leirer" i lang tid framover, og kanskje alltid, who knows.
Jeg har ihvertfall dop-miljøet oppe i halsen. Det er litt for mye bakgårds for meg.
Det hadde vært på tide med stevner i Norge med skikkelig testing av alle på pallen + polygraf-test kanskje. Denne blir som regel tatt i forkant.
Uansett en skikkelig test der man sjekket for absolutt alle forbudte stoffer inkludert HGH. Jeg håper det kommer.

Utøver i kroppsbygging og sprint triathlon
_________________________________________________
  http://www.HenningMikal.com

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Anabole steroider
« #313 : 15. februar 2007, 07:57 »
Sjekker disse amerikanse forbundene for HGH ?
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Deff

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 000
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 000

  • Natural fitness
Sv: Anabole steroider
« #314 : 15. februar 2007, 08:06 »
Det er jo ikke tester ennå for dette, så der kommer polygraf- testen inn i bildet.
HGH er jo et stort problem, så dette må man finne en test for.
Dopingen tar jo helt overhånd, og man ser folk som nesten ikke trener ta dop.
Utviklingen må stoppes og bremses. Bivirkningene av dop er store. Helsa blir ødelagt, og det er det rene "Colombia-kartellet" som styrer det hele.

Utøver i kroppsbygging og sprint triathlon
_________________________________________________
  http://www.HenningMikal.com

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!