Skrevet av Emne: Hold / Sting  (Lest 2221 ganger)

Utlogget vima

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

Hold / Sting
« : 09. juni 2010, 14:33 »
Jeg har forferdelig lyst til å bedre kondisjonen min, men motivasjonen svikter når jeg stadig vekk sliter med hold/sting. Det varierer veldig med dagsformen. Noen ganger er jeg heldig og kan løpe til pusten eller beina ikke lenger strekker til, men ofte må jeg gi meg raskt pga hold.

Jeg vet at en ikke vet årsaken til hold, og jeg vet at en ikke skal spise eller drikke mye rett før trening. Jeg er også klar over at det sannsynligvis vil bli lettere når kondisen blir bedre.

Er det noen som har noen tips ut over det? Er veldig demotiverende når treningen går halvveis i vasken pga hold. what

Utlogget Johnny Puma

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 223
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 223

Sv: Hold / Sting
« #1 : 11. juni 2010, 23:48 »
Jeg har forferdelig lyst til å bedre kondisjonen min, men motivasjonen svikter når jeg stadig vekk sliter med hold/sting. Det varierer veldig med dagsformen. Noen ganger er jeg heldig og kan løpe til pusten eller beina ikke lenger strekker til, men ofte må jeg gi meg raskt pga hold.

Jeg vet at en ikke vet årsaken til hold, og jeg vet at en ikke skal spise eller drikke mye rett før trening. Jeg er også klar over at det sannsynligvis vil bli lettere når kondisen blir bedre.

Er det noen som har noen tips ut over det? Er veldig demotiverende når treningen går halvveis i vasken pga hold. what

Har vel ikke så mange tips utover det, bortsett fra at en skikkelig oppvarming sannsynligvis vil hjelpe, og at man gradvis øker intensiteten. Dessuten tror jeg problemet er dalende med alderen, jeg hadde mye sting før, men nå får jeg det aldri.

Utlogget cesandberg

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 23
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 23

Sv: Hold / Sting
« #2 : 19. juni 2010, 10:28 »
Du kan jo prøve å få noen til å observere deg når du løper, sjekk om du løper som et kosteskaft, altså rett opp og ned, jeg gjør det hvis jeg ikke konsentrerer meg om løpestilen, jeg har en ryggrad som et kosteskaft dvs nesten helt rett, den fjærer ikke som en S, dette fører til at innvollene beveger seg mye mer enn hvis du klarer å få til et mer dempet løpesett. dette hjalp iallefall for meg, og hold og sting forsvant.

Utlogget wariak

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 19

Sv: Hold / Sting
« #3 : 19. juni 2010, 12:16 »
Slå deg selv hardt i armen når du får hold, så glemmer du smerten du har ved "holdet" Tongue Funker for meg  Grin
!

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Hold / Sting
« #4 : 19. juni 2010, 12:23 »
ta opp ei stein og klem hardt i hånda på den siden du har sting

Utlogget Axis

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 220
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 220

  • I can accept failure,but I can't accept not trying
If your arms are bigger than your legs than you have to think about doings some squats.

Min logg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!