Skrevet av Emne: Lesnar vs Carwin (spoiler alert!)  (Lest 7430 ganger)

Utlogget Andyy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 299
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 299

Sv: Lesnar vs Carwin (spoiler alert!)
« #30 : 08. juli 2010, 12:38 »
morro å se cardio freaks i ringen!!! hahaha beviser at de er blåbær og ikke noe allsidig i hele tatt.

Så kan man legge på adrenalin dump, faktumet at han aldri har vært ute av første runden før, at han ga alt for å få KO\TKO i første runden, var ikke mange som visste at brock hadde ett hodet lagd av betong heller :\
Njoa

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: Lesnar vs Carwin (spoiler alert!)
« #31 : 08. juli 2010, 15:18 »
men like vell kan de slå hvem som helst i verden Wink uavhengig av hvor "cardio freaks" de er, eller hvor god teknikk Smiley toooouche
De kan slå hverandre og Frank Mir. Overeem, Fedor og Werdum hadde vunnet mot disse to. Ellers tror jeg forøvrig at Cain kommer til å slå Lesnar.
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget thomas18663

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

Sv: Lesnar vs Carwin (spoiler alert!)
« #32 : 08. juli 2010, 16:10 »
De kan slå hverandre og Frank Mir. Overeem, Fedor og Werdum hadde vunnet mot disse to. Ellers tror jeg forøvrig at Cain kommer til å slå Lesnar.

legg til josh barnett til den listen og. muligens aleksander Emalienenko på en god dag også

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: Lesnar vs Carwin (spoiler alert!)
« #33 : 08. juli 2010, 19:32 »
Werdum tapte mot dos santos, dos santos er under cain, shane og brock på ranking lista..

brock, shane frank, ja hvem som helst i toppen i ufc, og noen i strikeforce kan slå fedor Wink det har werdum bevist..

blir bare latterlig å si noe annet Wink
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: Lesnar vs Carwin (spoiler alert!)
« #34 : 08. juli 2010, 21:11 »
Werdum tapte mot dos santos, dos santos er under cain, shane og brock på ranking lista..

brock, shane frank, ja hvem som helst i toppen i ufc, og noen i strikeforce kan slå fedor Wink det har werdum bevist..

blir bare latterlig å si noe annet Wink
Nå har hverken Brock eller Carwin vunnet mot Dos Santos eller Cain. Werdum er blitt bedre siden tapet mot Dos Santos, og ville trolig vært favoritten i en eventuell rematch. Werdum vs. Fedor beviste bare at selv de beste kan tape hvis de begår tabber. Det som er vanvittig er at Fedor ikke har tapt før, ikke at han for en gangs skyld faktisk går på et nederlag etter x antall kamper mot verdens beste tungvektere (OG noen cans, ja).
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget GSP

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 17
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 17

Sv: Lesnar vs Carwin (spoiler alert!)
« #35 : 14. juli 2010, 09:42 »
Om kampen:

Dette var vel den kampen jeg gledet meg mest til. Jeg har respekt for Brock, men liker han ikke noe spesielt. Jeg hadde virkelig håpet at Carwin skulle vinne. Jeg syns Carwin's seiere til nå har vært svært imponerende, spesielt kampene mot Mir og Gonzaga. Jeg mener, også etter å ha sett denne kampen, at Carwin er bedre enn Lesnar. Han dominerte helt ekstremt i første runde, men viste det mange hadde spekulert i tidligere: At han ble alt for fort gassa. Brock vet hva han driver med, merket det, og gjorde det eneste riktige.

Om diskusjonen Werdum/Fedor v UFC kingpins:

Altså, Werdum - Fedor var ærlig talt bare en glipp fra Fedor. Han gikk rett i fella til Werdum og dreit seg ut. Werdum er enkelt og greit en bedre submission-artist enn Fedor, og derfor gikk han ut seierende. Med det sagt mener jeg at Fedor er en bedre fighter enn Werdum, overall-messig.

Men, ingen av disse stiller opp mot UFC-gutta. Ærlig talt, Werdum ble kasta ut av UFC, ble rundjult av JDS, og holder generelt ikke nivået mot Carwin, Lesnar, JDS og Velasquez. Tullingen som påsto at Werdum er mye bedre enn Frank Mir i BJJ er bare teit. Werdum er nok bedre, men Mir er såpass mye farligere enn Werdum på de andre aspektene av MMA, at Mir nok ikke ville hatt noe problem med Werdum i en fight.

Spør du meg, ville Carwin gjort kort prosess av både Werdum og Fedor - Gitt at han lærer av tapet mot Lesnar, og forstår at han må ha større gasstank, og at han må holde seg unna submission-fellene. Utover det er Carwin så mye sterkere, så god i boksing og såpass komplett at han ikke ville fått noe problemer med noen av de. Så blir det spennende å se på JDS og Velasquez framover - Om de kan utfordre Brock. Blir veldig spennende å se JDS få testa seg mot Roy Nelson i August.
www.leangains.com Slutt å kast bort tiden din på 6 måltider daglig.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!