Skrevet av Emne: få i gang UFC på norsk tv  (Lest 10315 ganger)

Utlogget Andyy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 299
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 299

Sv: få i gang UFC på norsk tv
« #15 : 01. august 2010, 12:44 »
Jeg har brukt litt penger for å få den ultimate UFC opplevelsen. Kjøpt meg fet tv med bra annlegg i kjellerstua. Har laptop med HDMI inngang, kjøpt meg rapidshare konto for å laste det ned fort som fy etter eventen har airet i 720p.
Med rapidshare har jeg en 720p HD UFC event på få minutter.

Problemet er jo det at UFC er PPV (pay per view) og det koster ca 35$ å se ett event på tv'en din i USA. Vi har ikke noe spesielle gode alternativer som kunne gitt UFC finansen de ønsker fra andre land som har sånne ordninger.

Kan hende jeg driter på draget, men mener ganske sikkert at vi ikke har noe spesiell PPV muligheter i norge?
Njoa

Utlogget Isar

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2

Sv: få i gang UFC på norsk tv
« #16 : 31. august 2010, 13:56 »
Bare til info så har Canal Digital relansert canal+ sport som canal+ fotball, og i den nye pakken inneholder da UFC.  Så de som har Canal+ sport får da UFC også. Smiley
"People often say that motivation doesn't last. Well, neither does bathing - that's why we recommend it daily." - Zig Ziglar

Utlogget Max Cargo

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 20
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 20

Sv: få i gang UFC på norsk tv
« #17 : 31. august 2010, 22:12 »
Bare til info så har Canal Digital relansert canal+ sport som canal+ fotball, og i den nye pakken inneholder da UFC.  Så de som har Canal+ sport får da UFC også. Smiley


Nårtid på dagen ble kampen sendt? live eller på søndagskvelden, og var det den amerikanske versjonen?
"I firmly believe that any man's finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious."
- Vince Lombardi

Utlogget Isar

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2

Sv: få i gang UFC på norsk tv
« #18 : 31. august 2010, 22:53 »
Det er jeg litt usikker på, da jeg ikke har den kanal pakken selv. Men det kan jeg sjekke opp.
Det er amerikansk versjon vertfall. Samme sendingene som går på Sport Select pakken, hvor det da er ESPN og ESPN HD (hvor de også seeeeffers har UFC. Wink )
"People often say that motivation doesn't last. Well, neither does bathing - that's why we recommend it daily." - Zig Ziglar

Utlogget lulswut

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 97
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 97

Sv: få i gang UFC på norsk tv
« #19 : 31. august 2010, 23:05 »
Hadde vært fett nok det, men synes PPV igjennom internet funker helt greit jeg.

Utlogget Sakuraba

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 433

Sv: få i gang UFC på norsk tv
« #20 : 01. september 2010, 11:49 »
Tv2 har vært tidligere å snust på dette men som jeg har forstått det så krevdeZuffa (UFC) for mye penger for rettighetene den gang for at det skulle være aktuelt.

Utlogget Max Cargo

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 20
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 20

Sv: få i gang UFC på norsk tv
« #21 : 01. september 2010, 21:31 »
Tv2 har vært tidligere å snust på dette men som jeg har forstått det så krevdeZuffa (UFC) for mye penger for rettighetene den gang for at det skulle være aktuelt.

MMA er vel ulovelig å sende på norsk TV som sender fra Norge?
"I firmly believe that any man's finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious."
- Vince Lombardi

Utlogget Helge Lidtun

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 69
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 69

Sv: få i gang UFC på norsk tv
« #22 : 01. september 2010, 21:35 »

Nårtid på dagen ble kampen sendt? live eller på søndagskvelden, og var det den amerikanske versjonen?

Det går både live og på søndagskvelden  Smiley

Utlogget Sakuraba

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 433

Sv: få i gang UFC på norsk tv
« #23 : 03. september 2010, 00:44 »
MMA er vel ulovelig å sende på norsk TV som sender fra Norge?

Nei.

Utlogget Max Cargo

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 20
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 20

Sv: få i gang UFC på norsk tv
« #24 : 03. september 2010, 11:08 »
Nei.

Sikker på dette? Ville ikke MMA gå under de samme reglene som boksing?

http://www.lovdata.no/all/tl-19810612-068-0.html#1
"I firmly believe that any man's finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious."
- Vince Lombardi

Utlogget Sakuraba

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 433

Sv: få i gang UFC på norsk tv
« #25 : 04. september 2010, 19:15 »
loven omhandler kun at man ikke kan være med på det selv eller tilrettelegge for det i norge. Det har ingenting å gjøre med at man sender et stevne fra utlandet på tv her i norge. Et eksempel er tv2 som har ved flere anledninger vist boksing på tv.

Utlogget daso

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 72
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 72

Sv: få i gang UFC på norsk tv
« #26 : 26. september 2010, 15:05 »
Må komme med en liten oppdatering her.
I går kveld satt jeg å zappet mellom kanalene å havnet da innom Canal+ Sport 2. Der viste de faktisk UFC i sin helhet!!

Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter
Sv: få i gang UFC på norsk tv
« #27 : 26. september 2010, 15:50 »
mye bra for og mot poeng her!

I min verden som gjør alt jeg kan for å lykkes i MMA, har jeg en helt annen holding til MMA enn de fleste, jeg er ikke en person som går rundt og tenker at jeg skal banke alle eller har utsagn som " oooh, i can't wait to break his face... osv

Alt dette er egentlig veldig oppblåst. Hvor stor prosent av fightere er det som SERIØST ikke har respekt for hverandre etter fight ? Det er en grunn til at de klemmer etter kamp!

De to som har vært i buret har gitt alt for å vinne, taper mann har man gitt alt, og man har enorm respekt for han andre, vinner man er man så glad og har kanskje enda større respekt for han andre...

Vel uansett, MMA sitt omdømme er det som er problemet. Det er voldelig, men igjen en edel sport. Jeg er en av de som ønsker å ta MMA til norge, og gi folk et ordenlitg innblikk! Ikke bare åå, "for en syk sport, sønnen min skal aldri drive med det der.."

Osv...
Det handler om å forankre bildet mma elskere har i hodet til andre...

Boksing og mma må jo bli lovlig i Norge på et tidspunkt! VI på www.mmatrondheim.com har lyst å fremstille mma for den sporten den er Smiley

Utlogget Godfather

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 908
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 908

  • Custom User Title
Sv: få i gang UFC på norsk tv
« #28 : 27. september 2010, 18:49 »
Må komme med en liten oppdatering her.
I går kveld satt jeg å zappet mellom kanalene å havnet da innom Canal+ Sport 2. Der viste de faktisk UFC i sin helhet!!

Canal+ Sport 2 viser UFC live(også Ultimate Fight Night), samt reprise påfølgende kveld, og enda en reprise i løpet av uken etterpå.

Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter
Sv: få i gang UFC på norsk tv
« #29 : 27. september 2010, 19:53 »
Canal+ Sport 2 viser UFC live(også Ultimate Fight Night), samt reprise påfølgende kveld, og enda en reprise i løpet av uken etterpå.

Det er også sant:) men jeg forstår ikke hvordan de kan vise den uten at det er Pay per view:P??

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!