Skrevet av Emne: muskelsmurf sin antidopingtråd  (Lest 7098 ganger)

Utlogget s0pr0

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 518
  • Honnør: 232
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 518

  • With the force of one thousand suns!
Sv: muskelsmurf sin antidopingtråd
« #30 : 27. juli 2010, 17:56 »
Øh, du sier jo selv i denne posten at han doper seg, jamfør din uttalselse om at 100% av Strongman utøvere doper seg. Moderere seg litt kanskje? Ditt innlegg er minst like kynisk som NKS sitt er naivt (vil dessuten ikke påstå at det er så naivt når du ser alle skandalene som blir rullet opp i sykkelsport, friidrett, langrenn og andre idretter).
100% av eliteutøverne, dvs wsm etc. -105 nsm er nok ikke elite.

Og jo, tross alle dopingskandaler kommer ikke sykling/langrenn etc i nærheten av strongman mtp dopingproblematikk, det er vel egentlig ikke noe å diskutere en gang.

Utlogget DreRacing

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 125
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 125

Sv: muskelsmurf sin antidopingtråd
« #31 : 27. juli 2010, 18:02 »
kan ikke se noen problematikk og dope seg i strongman??

Utlogget NKS

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 328
  • Honnør: 754
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 328

  • Citius, altius, fortius
Sv: muskelsmurf sin antidopingtråd
« #32 : 27. juli 2010, 18:06 »

Jeg sammenlinger ikke, -jeg sier bare at jeg ikke påstår at hverken strongman eller mange andre idretter er 100% rene. Ja, det er frustrerende og ja det er prisen vi må betale som du sier, og det er på grunn de som skriver slikt som du gjøre her "...men fortsatt stor forskjell på at noen % av eliten doper seg og 100% som i strongman". Prøv å nyanser det du skriver, -om det så var 99% som dopet seg i strongman, er det likevel ikke ALLE, og for den ene prosenten betyr det faktisk noe å få et slik uønsket stempel.
Du burde støtte opp om det jeg skriver om at alle på pallen i -105 kg klassen de siste årene har vært rene utøvere, istedenfor å bagatellisere at det finnes noen få som er rene. Jeg skriver jo at de beste i klassen er rene!
Nils Kjetil Sande

Norges sterkeste mann -105 kg 2008, 2010, 2011

Singapore strongest man 2011


Utlogget s0pr0

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 518
  • Honnør: 232
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 518

  • With the force of one thousand suns!
Sv: muskelsmurf sin antidopingtråd
« #33 : 27. juli 2010, 18:21 »
kan ikke se noen problematikk og dope seg i strongman??
At du ikke evner se åpenbare konsekvenser er synd for deg, men lite relevant i denne sammenhengen.


@NKS, jeg skrev "... men fortsatt stor forskjell på at noen % av eliten doper seg og 100% som i strongman."
Burde skrevet : "men fortsatt stor forskjell på at noen % av eliten doper seg og 100% av eliten som i strongman." for å presisere det. Beklager det, men jeg snakker altså om eliten, som,
dessverre i dette tilfellet, representerer en "idrett" utad i stor grad.

I en ideell verden burde selvfølgelig ikke dette vært noe problem for dere rene som konkurerer i samme sport, men i en reel verden som vi lever i må man regne med litt stigmatisering når man velger å konkurere i en sport uten dopingtester og med en slik profil strongman har.

Flott at alle i 105 på pallen var rene, det imponerende er jo at dere finner motivasjon til å konkurere på så urettferdige vilkår:)

Utlogget Steven Seagal

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 305
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 305

Sv: muskelsmurf sin antidopingtråd
« #34 : 27. juli 2010, 18:41 »
Strongman uten doping?

Strongman er allerede en sport som er liten på verdensbasis og drar ikke inn voldsomme inntekter. Hvis man da hadde innført regelmessig doptesting som igjen etter all sannsynlighet hadde ført til at utøverene presterte langt dårligere, så hadde nok ikke akkurat sporten blitt mer populær for å si det mildt.

Ingen doping er kanskje et fint idealistisk mål, men spesielt realistisk er det ikke per dags dato...
You know I like your style, I really do.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!