Skrevet av Emne: Hvordan burde jeg spise?  (Lest 969 ganger)

Utlogget R09

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 112
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 112

Hvordan burde jeg spise?
« : 17. juli 2010, 22:48 »
hei

jeg har trent en stund nå og vil helst ta treningen til ett nytt nivå med å forrandre kostholdet mitt. Jeg selv har lite peiling på akkurat dette og ville gjerne hatt litt hjelp med det Smiley

Jeg har lyst til å få økt muskelmasse uten å bli feit pga jeg var for litt siden ganske feit og det var ikke noe gøy.. Jeg kan klare å få i meg endel mat i og med at jeg åt som en gris før, men ikke like masse i og med at jeg sluttet å spise en stund.. kanskje 5-6 måltider dagen i første runde så øke det etter som jeg blir vandt til det Smiley dytter allerede i meg en proteinshake 3 ganger dagen (forkost - skolemat - etter trening)

Cheesy

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Hvordan burde jeg spise?
« #1 : 17. juli 2010, 22:53 »
Er jo bare å enten deffe hyppigere men kortere(slik at du veksler mellom slank og rippet f,x) eller spise mindre på bulk slik at du ikke går opp i fett.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget R09

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 112
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 112

Sv: Hvordan burde jeg spise?
« #2 : 17. juli 2010, 23:57 »
Er jo bare å enten deffe hyppigere men kortere(slik at du veksler mellom slank og rippet f,x) eller spise mindre på bulk slik at du ikke går opp i fett.
haha kan desverre ikke noe om deffing Cheesy

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Hvordan burde jeg spise?
« #3 : 18. juli 2010, 00:09 »
haha kan desverre ikke noe om deffing Cheesy

Det betyr å slanke seg med minst mulig muskeltap. Det er minst 100 tråder (sikkert mer) på foraet om det.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget R09

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 112
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 112

Sv: Hvordan burde jeg spise?
« #4 : 18. juli 2010, 00:17 »
Det betyr å slanke seg med minst mulig muskeltap. Det er minst 100 tråder (sikkert mer) på foraet om det.
ok Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!