Skrevet av Emne: PVL Whey Cooler Cran`Rasberry Coctail! :)  (Lest 11211 ganger)

Utlogget ThaPumpKing

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 719
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 719

PVL Whey Cooler Cran`Rasberry Coctail! :)
« : 20. august 2010, 12:28 »
Navn:
Navn på kosttilskuddet

Har nå brukt 1 kg med PVL Whey Cooler Cran`Rasberry Coctail som jeg fikk og her er min anmeldelse!  Grin

Smak:
Smaken på denne kan ikke sammenlignes med andre proteinshakes som er bringebær eller jordbær! Denne skal man blande ut med 6dl vann, men man kan selvfølgelig bruke mindre, som 3dl. Smaken er utrolig god, og kan sammenlignes med et glass med FUN saft Smiley
11/10

Konsistens:
Konsistensen er også som et glass med saft, den er ikke noe tykkflytende i det hele tatt. Man trenger så vidt og røre engang, og det er heller ikke noen klumper! Smiley
10/10

Fordøyelighet:
Det er ingen problemer med fordøyligheten her, går rett ned og smaker kjempe godt!

Totalvurdering:
Produktet er egenlig ganske dyrt for og kun være 900gram noe som trekker mye ned, men smaken trekker godt opp. Jeg har brukt ca.1 måned på og bruke opp denne boksen. Men må si at det er supert med 0gram karbo og 0 gram fett, og at man kan drikke den ved siden av middagen uten og bli mett av den!

Pris:
349.-

Dette produktet fikk jeg til testing av NordicNutrition.no som også er den eneste nettsiden som selger dette produktet for tiden Smiley
Kroppsvekt: 70 kg
Benkpress: 90kg
Knebøy: 120Kg
Markløft: +130
Chins: 15 rep!

Bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=98997.msg1478179;topicseen#new

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!