Skrevet av Emne: Hva mener du er riktig?  (Lest 4985 ganger)

Utlogget Henrico4

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 300
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 300

  • In fact, I DO know SQUAT!
Sv: Hva mener du er riktig?
« #15 : 29. mai 2010, 01:47 »
Jeg forstår ikke hvorfor du spør om andres synspunkt på programmet Bergan har satt opp til deg, når du selv anbefaler det videre til andre her på forumet? Og dette FØR du startet denne tråden...

For meg så blir det bare rart...
Alder: 21 år
Vekt:
(Mai 2011) 72 kg
(August 2011) 67 kg
(September 2011) 68 kg
Høyde: 177 cm

Mitt lille eventyr (logg)
          
     Knebøy

Utlogget linnhfa

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 157
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 157

Sv: Hva mener du er riktig?
« #16 : 29. mai 2010, 01:48 »
Jeg er veldig glad for at bergan hjalp meg med det jeg. Og, jeg kjenner ikke bergan, så sier du det er respektløst og spørre om programmet ser bra ut? PÅ ET DISKUSJONS FORUM?

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Hva mener du er riktig?
« #17 : 29. mai 2010, 01:52 »
Hmm, hva i alle dager mener du her?
Prøver bare og hjelpe til jeg, så kommer du og er spydig på en slik uhøflig måte?
Jeg skrev selv der at bergan har anbefalt det til meg. Samma om jeg skriver at bergan anbefaler det, eller om han har anbefalt det til meg?
Greit at du prøver å hjelpe til, men du har veldig lite peiling selv. Det programmet du anbefaler, hvorfor anbefaler du det? Har du engang prøvd det?

Jeg er veldig glad for at bergan hjalp meg med det jeg. Og, jeg kjenner ikke bergan, så sier du det er respektløst og spørre om programmet ser bra ut? PÅ ET DISKUSJONS FORUM?
Du tviler tydeligvis på kompetansen til Bergan, derfor poster du "Hva mener du er riktig?"-tråden. Greit nok. Du burde ha skrevet at Bergan lagde dette programmet til deg, og at du kanskje ville ha flere synspunkter på saken.

Men nei, du starter å poste det programmet du fikk av Bergan, i en annen tråd. Hvor du anbefaler nettopp det programmet. Skjønner du ikke selv hvor idiotisk du framstår?

Utlogget linnhfa

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 157
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 157

Sv: Hva mener du er riktig?
« #18 : 29. mai 2010, 02:00 »
Er ikke så opptatt som du tydligvis er i og se etter andres feil osv, jeg prøver bare og skaffe min erfaring innen trening. Det er derfor jeg prøver og hjelpe andre også.
Tilbake til at du skriver at jeg fortviler bergan's kompetanse, da gjør du meg sinna. Jeg har absolutt ikke tvilt et sekund på hans kompetanse. Det tror jeg han vet selv også, så får du uttaler deg om den slags, syns jeg du skal vite mere ang saken. Eneste grunnen til at jeg ville ha flere synspunkter på programmet er fordi jeg vil lære ting selv, og se hva andre mener. Alle har forkjellige meninger, og det er nettopp derfor jeg la det ut. Syns du er tåpelig som skriver på denne måten, virker som du prøver og skape en krangel av noe form. Noe jeg ikke er ute etter, nettopp fordi jeg er over den slags. Og, jeg er heller ikke i overgangs alderen som kanskje du er (Har ikke jeg noe med), men måten du skriver på er spydig. Det går faktisk ann og formulere ting annerledes.

"Har du i det hele tatt testet det"?

Ja, jeg har testet programmet fullt ut. Og, har til og med fått masse styrkeløftere til og se på programmet, og ikke nok med det. Jeg har undersøkt selv, om det er et bra program, ved og spørre kroppsbyggere, og styrkeløftere, samt lest på andre programmer i forhold til dette programmet.

"Du har ikke peiling selv"

Forklar meg hva jeg ikke har peiling på?

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: Hva mener du er riktig?
« #19 : 29. mai 2010, 02:08 »
Skal du kjøre splitt så kjører du 2-splitt mtp proteinsyntesen! Så det står vel mellom en 2-splitt (som du ikke har) og ett fullkropps, valget er enkelt ta fullkropp! Vil du øke i styrke så har du en periode med lavere reps og tyngre vekter og kjører eksplosivt - du kan også eksperimentere med diverse nyvendinger som pauser mellom reps (les mer på leangains etc) som har gitt merkbare resultater.

KonklusjoN:

Fullkropp!

Utlogget linnhfa

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 157
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 157

Sv: Hva mener du er riktig?
« #20 : 29. mai 2010, 02:09 »
En ting jeg glemte og nevne til deg!

"Hvorfor vil du anbefale programmet?"

Jeg vil anbefale programmet fordi det er fullkropps program først og fremst, og et fullkropps program er bedre enn et vanlig splitt program. Hvorfor? fordi, når du trener fullkropps program, trener du hver enkelt muskel oftere, på den måten vil muskelen vokse fortere (Høyere treningsfrekvens). En annen ting med programmet er at det er basert på tunge løft, og ved tunge løft avler det seg muskler. Når du trener for og oppnå styrke, kommer musklene automatisk etter. Programmet er heller ikke basert på kun samme øvelser for hver av dagene, derfor er det også veldig fint, nettopp fordi du får trent litt variasjon.

Derfor vil jeg anbefale det videre.

Utlogget linnhfa

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 157
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 157

Sv: Hva mener du er riktig?
« #21 : 29. mai 2010, 02:10 »
Skal du kjøre splitt så kjører du 2-splitt mtp proteinsyntesen! Så det står vel mellom en 2-splitt (som du ikke har) og ett fullkropps, valget er enkelt ta fullkropp! Vil du øke i styrke så har du en periode med lavere reps og tyngre vekter og kjører eksplosivt - du kan også eksperimentere med diverse nyvendinger som pauser mellom reps (les mer på leangains etc) som har gitt merkbare resultater.

KonklusjoN:

Fullkropp!

Vil tilføye; Tren for styrke, DA KOMMER MUSKELMASSEN!

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: Hva mener du er riktig?
« #22 : 29. mai 2010, 02:23 »
Vil tilføye; Tren for styrke, DA KOMMER MUSKELMASSEN!

Skrev jo at han burde periodisere Wink

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Hva mener du er riktig?
« #23 : 29. mai 2010, 02:24 »
Tilbake til at du skriver at jeg fortviler bergan's kompetanse, da gjør du meg sinna. Jeg har absolutt ikke tvilt et sekund på hans kompetanse.
Du har ikke det, altså? Hvorfor stiller du disse spørsmålene da? Det var sikkert akkurat det du spurte Bergan om også, men alikevel poster du det her.

Spørsmålet mitt er egentlig hva som er bra for mine mål? Og hvilken av programmene jeg burde følge? Smiley

HVILKET BURDE JEG FØLGE?!

Vil oppnå muskelmasse, samt litt styrke som sagt.

TAKKER for svar Smiley


Hadde du tatt til deg den hjelpen du fikk hadde du ikke trent å lage denne tråden.

Syns du er tåpelig som skriver på denne måten, virker som du prøver og skape en krangel av noe form. Noe jeg ikke er ute etter, nettopp fordi jeg er over den slags. Og, jeg er heller ikke i overgangs alderen som kanskje du er (Har ikke jeg noe med), men måten du skriver på er spydig. Det går faktisk ann og formulere ting annerledes.
Jeg er ikke ute etter å skape en krangel, men jeg blir provosert og derfor sier jeg min mening. Dette er vel et diskusjonsforum, eller hur? Hehe, jeg er ikke akkurat i overgangsalderen jeg heller. Jeg er 19 år Wink

"Har du i det hele tatt testet det"?

Ja, jeg har testet programmet fullt ut. Og, har til og med fått masse styrkeløftere til og se på programmet, og ikke nok med det. Jeg har undersøkt selv, om det er et bra program, ved og spørre kroppsbyggere, og styrkeløftere, samt lest på andre programmer i forhold til dette programmet.

For 6 dager siden postet du dette:

Mandag:

Knebøy 5x5
smalbenk 4x6
Foroverlent roing 4x6
Markløft stående på kloss 4x6 HJELP
Stående press med hantler 3x8 HJELP

Onsdag:

Knebøy med stopp på kloss: 4x6 HJELP
Benkpress 5x5
Chins/Nedtrekk 3x6/8
Strake Markløft 3x8 HJELP
Biceps 3x10
Triceps 3x10

Fredag:

Frontbøy 4x6
Skråbenk hantler 3x8
Sittende Roing 3x8
Markløft 5x5
Militærpress 4x6

Fikk dette programmet av bergan, men sliter med og skjønne alle øvelsene. Derfor setter jeg "HJELP" på utsiden av hver øvelse jeg ikke skjønner, så kanskje noen kan hjelpe? Smiley
Så du har altså testet programmet fullt ut på 6 dager. Tvilsomt.

For drøye 8 dager siden var du usikker på hva progresjon var:

Jeg spiser utrolig mye egentlig. Men, progresjon vil si at jeg skal passe på og øke vektene jevnlig? Smiley



POENGET mitt er at du er rimelig nybegynner, men likevel prøver du å framstå som noen som virkelig har peiling. Flott at du vil lære og flott at du kontakter utøvere og spør om hjelp, men som Henrico4 skriver, er det litt merkelig at du anbefaler programmet du har fått av Bergan videre til andre før du lager denne tråden.

Bare så det er sagt så går jeg også god for programmet Bergan har satt opp.

Utlogget linnhfa

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 157
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 157

Sv: Hva mener du er riktig?
« #24 : 29. mai 2010, 02:27 »
GTFO

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Hva mener du er riktig?
« #25 : 29. mai 2010, 02:28 »
GTFO
Du er tydeligvis ikke i overgangsalderen nei, heller trassalderen! Cheesy

Utlogget linnhfa

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 157
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 157

Sv: Hva mener du er riktig?
« #26 : 29. mai 2010, 02:29 »
Jeg er 18 år, bryr meg ikke om hva du mener om meg.

Wink

Utlogget mr.jasidet

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 118
  • Honnør: 48
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 118

Sv: Hva mener du er riktig?
« #27 : 29. mai 2010, 02:30 »
Hvorfor gidde å kverulere Missy. Fyren er jo tydeligvis interessert i å lære. Om han ga vekk et fullkropsprogram som det tok Bergan 3minutter å lage, så er det vel ingen krise. En som har kunnskap om trening trenger ikke tenke mye for å sette opp et 3-dagers program med baseøvelser. Det er forståelig at noen av øvelsene der kan være ukjente for en som ikke har mye erfaring med trening.

Å være litt mer vennlig med hverandre skader ikke.

"Arguing on the internet is like competing in the special olympics, even if you win, you are still retarded" - Det ordtaket oppsummerer ganske greit hvor stort poeng det er i å krangle på internett.

Utlogget linnhfa

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 157
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 157

Sv: Hva mener du er riktig?
« #28 : 29. mai 2010, 02:33 »
Hvorfor gidde å kverulere Missy. Fyren er jo tydeligvis interessert i å lære. Om han ga vekk et fullkropsprogram som det tok Bergan 3minutter å lage, så er det vel ingen krise. En som har kunnskap om trening trenger ikke tenke mye for å sette opp et 3-dagers program med baseøvelser. Det er forståelig at noen av øvelsene der kan være ukjente for en som ikke har mye erfaring med trening.

Å være litt mer vennlig med hverandre skader ikke.

"Arguing on the internet is like competing in the special olympics, even if you win, you are still retarded" - Det ordtaket oppsummerer ganske greit hvor stort poeng det er i å krangle på internett.

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Hva mener du er riktig?
« #29 : 29. mai 2010, 02:36 »
Hvorfor gidde å kverulere Missy. Fyren er jo tydeligvis interessert i å lære.
1. Jeg får ikke sove.

2. Jeg blir provosert av Powerking, som poster veldig mye selvmotsigende.

3. Jeg vet at det ikke tok Bergan lang tid å smekke sammen det programmet, men det er snakk om prinsipp.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!