Skrevet av Emne: Robert O Young og den nye biologien  (Lest 21086 ganger)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Robert O Young og den nye biologien
« #45 : 21. april 2009, 17:21 »
Jeg liker de runde tallene!
Hvis han bare hadde kunnet komme med 1 bevist, vitenskapelig understøttet og dokumentert helbredelse av kreft, så holder det i massevis...

Utlogget Burrhus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 362
  • Honnør: 184
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 362

Sv: Robert O Young og den nye biologien
« #46 : 21. april 2009, 17:25 »
Gjør ka dere vil, husk blodet lyger aldri.. Jeg stoler på blodanalyser!!
Og du burrhus, jeg tror hun ex pharmasøyten har litt mer peiling enn deg og hva du tror!! HUn har 15 år i bransjen før hun valgte å si opp jobben sin. Legemiddelindustrien er korrupt, de publiserer studier men tilbakeholder informasjon om alle skadene ved bruk av medisinene. De betaler leger til å skrive under med navnet sitt på papirene, mens de selv har utformet skrivet etter deres ønsker, selv om alt er helt total misledene og feil.  Det er er så mange eksempler du kan finne.. Se dokumentaren big pharma big bucks, der har du leger, ex pharmasøyter, kjemikere, fysikere osv som forteller sannheten!!

Du må forstå det at fordi folk sier at de er ditt og datt, så betyr ikke det at de er det. Og hvis hun er farmasøyt, hvordan kjenner hun til disse påståtte sammenhengene? Hvis de er basert på egne observasjoner er de lite verdt. Hvis de er basert på ting hun har hørt fra andre er de lite verdt. Det hun sier er generelt lite verdt fordi hun ikke har noen bevis. Påstander som de hun kommer med må rotfestes i virkeligheten med uomtvistelige bevis. Det er de ikke. Det er bare tull og fanteri, og kvakksalveri for å lure penger ut av henda på lettlurte narrer som deg. Beklager. Du tar disse folka seriøst (som innebærer at du forkaster store deler av dagens vitenskapelige kunnskap) bare fordi de kaller deg dr.ditt og datt og snakker masse store ord om tullball iført hvite frakker! Det hjelper ikke å stå ved et mikroskop iført et fett glis hvis du ikke kan dokumentere påstandene dine...

Åsså du mener at den lille snutten der skal "bevise" at hele legemiddelindustrien er korrupt og farlig? Da er mer på jordet enn jeg trodde. Dessuten har du ikke besvart spørsmålet mitt om hvor jeg finner bevisene for at det funker? Hvor er resultatene fra disse tusenene med helberedelser?Jeg er helt sikker på at de ikke finnes, hva tror du?

Jaja vi har alle ansvar for egen helse, dere kan gjøre det på deres måte mens jeg på den måten jeg velger å følge. La oss alle møte hverandre om 20 år og sjekke ut helsetilstanden vår, så tar vi en liten sammenligning... Gleder meg  biggrin

Jeg håper for din egen del at du velger å stole på legestanden hvis du, eller noen du kjenner blir syke. Alt annet ville være u-etisk og idiotisk.

Burrhus


Dr Young for president!!!
[/quote]

Utlogget Burrhus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 362
  • Honnør: 184
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 362

Sv: Robert O Young og den nye biologien
« #47 : 21. april 2009, 17:27 »
Jeg liker de runde tallene!
Hvis han bare hadde kunnet komme med 1 bevist, vitenskapelig understøttet og dokumentert helbredelse av kreft, så holder det i massevis...

Nettopp! Eller ét dokumentert eksempel på at NOE av det han sier har rot i virkeligheten.

Det er så latterlig at jeg har lyst til å grine. Føler du deg korrumpert etter nyreoperasjonen eller?

Burrhus

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Robert O Young og den nye biologien
« #48 : 21. april 2009, 17:32 »
Nettopp! Eller ét dokumentert eksempel på at NOE av det han sier har rot i virkeligheten.

Det er så latterlig at jeg har lyst til å grine. Føler du deg korrumpert etter nyreoperasjonen eller?

Burrhus
Jeg føler meg svindlet nå ja, når det viser seg at alt kunne vært fikset uten operasjon bare man hadde hatt kontroll på kosten... og Ph'en... *ler*

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Robert O Young og den nye biologien
« #49 : 21. april 2009, 17:39 »
Gjør ka dere vil, husk blodet lyger aldri.. Jeg stoler på blodanalyser!!


Kan jeg få se en slik analyse? Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Burrhus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 362
  • Honnør: 184
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 362

Sv: Robert O Young og den nye biologien
« #50 : 21. april 2009, 17:52 »
Jeez. Denne hjemmesida http://www.phmiracleliving.com/ er jo helt latterlig. Hele siden dreier seg om tull du kan kjøpe. Til latterlige priser selfølgelig.

Bl.a en http://www.phmiracleliving.com/p-175-jupiter-melody-water-ionizer.aspx . Her selger han et elektrolyseapparat (husker dere naturfagen fra videregående?) til nærmere 9000 kroner. Du kan oppnå akkurat det samme til kr null hjemme.

Eller hva med en trampoline med stativ til kroner 2000? http://www.phmiracleliving.com/p-357-rebounder-with-bar.aspx

Hahaha

Burrhus

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Robert O Young og den nye biologien
« #51 : 21. april 2009, 18:04 »
The World's First Medically Documented Cure of Type I Diabetes.
Type I Diabetes Cure

Click here to read the details.

Og så er det enda et døvt testimonial...ingen medisinsk dokumentasjon... Svada fra ende til annen. Skjønner ikke at folk enda tror på kvakksalvere.


Utlogget Karky

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 382
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 382

Sv: Robert O Young og den nye biologien
« #52 : 21. april 2009, 18:26 »
Elektrolyseappart til å bruke på drikkevannet til 9000? kjøper folk det? wow.. tror jeg har funnet meg et nytt yrke.. finnes det ikke en master i dette et eller annet sted?

Utlogget Coincidence theorist

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

Sv: Robert O Young og den nye biologien
« #53 : 21. april 2009, 18:32 »
"Tester ut ny vaksine
Haukeland sykehus søker prøvekaniner til verdenspremieren på en ny vaksine mot fugleinfluensa. "

http://www.bt.no/forbruker/helse/article831705.ece

Burrhus og co, kan ikke dere stikke innom å være prøvekaniner for dette da?? Moderne medisin er jo tingen deres...  Dere stoler vel på denne vaksinen ikke sant???

Lykke til!!! Smile

\\\\\\\"If many people believe that something is true most of us never second guess and automatically accept it as the truth\\\\\\\"

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: Robert O Young og den nye biologien
« #54 : 21. april 2009, 18:36 »
"Tester ut ny vaksine
Haukeland sykehus søker prøvekaniner til verdenspremieren på en ny vaksine mot fugleinfluensa. "

http://www.bt.no/forbruker/helse/article831705.ece

Burrhus og co, kan ikke dere stikke innom å være prøvekaniner for dette da?? Moderne medisin er jo tingen deres...  Dere stoler vel på denne vaksinen ikke sant???

Lykke til!!! Smile


Jeg tror på at verden og kunnskapen går inkrementelt fremover, og er ikke dum nok til å kritisere noe før jeg har forstått det.

Shoot me up doc!

Utlogget Coincidence theorist

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

Sv: Robert O Young og den nye biologien
« #55 : 21. april 2009, 18:50 »
Til Karky, her kan du se hvordan det fungerer med alkaline ionized water..
Skal kjøpe meg det snart  biggrin


http://www.youtube.com/watch?v=4pDDAz3yY2k

http://www.youtube.com/watch?v=wsk3sKsPG58
\\\\\\\"If many people believe that something is true most of us never second guess and automatically accept it as the truth\\\\\\\"

Utlogget Coincidence theorist

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

Sv: Robert O Young og den nye biologien
« #56 : 21. april 2009, 18:53 »
Jeg tror på at verden og kunnskapen går inkrementelt fremover, og er ikke dum nok til å kritisere noe før jeg har forstått det.

Shoot me up doc!

Ja, det e greit, men du må vite to sider av saken før du kan forstå det helt, fordi det er ikke like trygt som du kanskje tror..

Sjekk ut Vaccine Nation på Youtube, hele dokumentaren vises der:

Full playlist her :

Link : http://www.youtube.com/watch?v=9TdSp3hyuHk#noexternalembed&feature=PlayList&p=C4ED2C5EE200C207&index=0&playnext=1
\\\\\\\"If many people believe that something is true most of us never second guess and automatically accept it as the truth\\\\\\\"

Utlogget Burrhus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 362
  • Honnør: 184
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 362

Sv: Robert O Young og den nye biologien
« #57 : 21. april 2009, 18:53 »
"Tester ut ny vaksine
Haukeland sykehus søker prøvekaniner til verdenspremieren på en ny vaksine mot fugleinfluensa. "

http://www.bt.no/forbruker/helse/article831705.ece

Burrhus og co, kan ikke dere stikke innom å være prøvekaniner for dette da?? Moderne medisin er jo tingen deres...  Dere stoler vel på denne vaksinen ikke sant???

Lykke til!!! Smile



Du vet ikke et dugg om kliniske prøver av nye medisiner. Bergen blir desverre for langt unna for meg, men det er likevel helt ufarlig. Kan du ikke følge opp saken da å se hvor langt du kommer med konspirasjonsteoriene dine.

Uansett, hvor er bevisene på at Young har rett? Hvor er forskningen? For er resultatene?

Burrhus

Utlogget Burrhus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 362
  • Honnør: 184
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 362

Sv: Robert O Young og den nye biologien
« #58 : 21. april 2009, 18:56 »
Og forresten, hvos du er så opptatt av å drikke svært basiske drikkevarer kan du jo helle neppå litt lut:D

Burrhus

Utlogget Karky

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 382
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 382

Sv: Robert O Young og den nye biologien
« #59 : 21. april 2009, 19:02 »
Sier Robert noe om hva som skjer om man får i seg for mye alkaniserende stoffer?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!