Skrevet av Emne: Skremmende fremtidsutsikter!  (Lest 2068 ganger)

Pride

  • Gjest
Skremmende fremtidsutsikter!
« : 21. november 2004, 15:39 »
Er fremtidens kropp basert på trening eller kirugiske inngrep?. Så et program om en homo-dude som fikk lagt inn silicon i brystene. Hele shapen på brystet ble forandre og blåst opp, og det så faktisk veldig bra ut.  Men alikevel, skremmende, han skulle også smelle inn noen implanter i tricepsen og bicepsen

Vi suttre her inne fordi folk jukser å bruker bol.. men hva med dette ?  Har man penger i dag kan man få en veldig bra kropp med litt fettsuging og kirugiske inngrep. dry

Vet om flere som har tatt fettsuging, og det er i mine øyne latskap ( sorry til dem på forumet som føler seg litt truffet). Men der finnes selfølgelig unntak...

Fremtiden er iallfall skremmende....

Utlogget Vidis

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 151
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 151

  • Team Phil Heat
SV: Skremmende fremtidsutsikter!
« #1 : 21. november 2004, 16:19 »
Tja, sant at du med kirugiske inngrep kan få en bedre utseende messig kropp, men på den skjulte side er ikke kroppen noe mer superbody en den var. Det trengs hard trening for å få en pen, men ikke minst sterk og utholdene kropp!

Og fremtiden er skremmende på mangen områder, ja!
Kortsiktige mål er veien til ett langsiktig mål. Smiley

Utlogget Melissa

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 183
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 183

SV: Skremmende fremtidsutsikter!
« #2 : 21. november 2004, 16:41 »
Tja, sant at du med kirugiske inngrep kan få en bedre utseende messig kropp, men på den skjulte side er ikke kroppen noe mer superbody en den var. Det trengs hard trening for å få en pen, men ikke minst sterk og utholdene kropp!

Og fremtiden er skremmende på mangen områder, ja!

Sant - men for mange er det likegyldig om de har en godt trent kropp - så lenge den SER fin ut. Og da er jo fettsuging er greit alternativ for dem.
Man er ikke en taper før man slutter å prøve seg!

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

SV: Skremmende fremtidsutsikter!
« #3 : 21. november 2004, 16:50 »
Plastic fantastic   biggrin

Utlogget Vidis

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 151
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 151

  • Team Phil Heat
SV: Skremmende fremtidsutsikter!
« #4 : 21. november 2004, 17:12 »


Sant - men for mange er det likegyldig om de har en godt trent kropp - så lenge den SER fin ut. Og da er jo fettsuging er greit alternativ for dem.


Ja, er nok slik for mange.
Kortsiktige mål er veien til ett langsiktig mål. Smiley

Utlogget Lissa

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 206
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 206

SV: Skremmende fremtidsutsikter!
« #5 : 21. november 2004, 17:24 »
Er det så annerledes at menn "pynter" på kroppen enn at kvinner gjør det? Selv når de trener. Hvor mange kvinner som stiller i fitness er ikke operert?
164 cm
55 kg

Utlogget Stoned

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 177
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 177

  • Just another star
SV: Skremmende fremtidsutsikter!
« #6 : 21. november 2004, 18:12 »
Er det så annerledes at menn "pynter" på kroppen enn at kvinner gjør det? Selv når de trener. Hvor mange kvinner som stiller i fitness er ikke operert?
Godt peng! Smiley
20år
høyde: 182cm
vekt : 94 kg

150x6 Benkpress og 170kg x 1(mer inne) Smiley
155 kg i Smalbenk
100 kg i Militærpress(vending fra bakken)
170x7 i Markløft
170 kg i knebøy(ca)

Utlogget supah

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 998
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 998

SV: Skremmende fremtidsutsikter!
« #7 : 21. november 2004, 18:57 »
Er det så annerledes at menn "pynter" på kroppen enn at kvinner gjør det? Selv når de trener. Hvor mange kvinner som stiller i fitness er ikke operert?

Hvordan kan kvinner få større pupper uten implanter?
"Do you smell the fitness? I do."

"You don't win silver - You lose gold"

Utlogget Big T

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 447
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 447

  • Lead with speed, follow with power
SV: Skremmende fremtidsutsikter!
« #8 : 21. november 2004, 19:26 »
Supah de kan bli veldig feite. Noen gang sett en skikkelig feit kjerring uten store pupper?
Men sånn generelt så tror jeg ikke kunstige muskler ser like bra ut som ekte. Må jo bli feil proposjons messig osv?
Mvh Big T

Utlogget supah

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 998
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 998

SV: Skremmende fremtidsutsikter!
« #9 : 21. november 2004, 19:29 »
Seriøst? Det der var dagens.
"Do you smell the fitness? I do."

"You don't win silver - You lose gold"

Pride

  • Gjest
SV: Skremmende fremtidsutsikter!
« #10 : 21. november 2004, 19:32 »
Supah de kan bli veldig feite. Noen gang sett en skikkelig feit kjerring uten store pupper?
Men sånn generelt så tror jeg ikke kunstige muskler ser like bra ut som ekte. Må jo bli feil proposjons messig osv?

Det finnes feite damer med bananpupper ja... men poenget er at via kirugiske inngrep kan du få kroppen din akkurat som du vil.  Idealmennesket blir skapt. 

Juks juks juks...

yngve

  • Gjest
SV: Skremmende fremtidsutsikter!
« #11 : 21. november 2004, 19:36 »
Greit at det er juks, men hva gjør egentlig det? Har du problemer med at folk får "drømmekroppen" lettere enn deg?

Ikke missforstå meg. Jeg er ikke tilhenger av silikonpupper og slikt hvis det ikke er absolutt nødvendig, men kan ikke folk få lov til å operere seg stygg hvis de vil?

Pride

  • Gjest
SV: Skremmende fremtidsutsikter!
« #12 : 21. november 2004, 20:54 »
Greit at det er juks, men hva gjør egentlig det? Har du problemer med at folk får "drømmekroppen" lettere enn deg?

Ikke missforstå meg. Jeg er ikke tilhenger av silikonpupper og slikt hvis det ikke er absolutt nødvendig, men kan ikke folk få lov til å operere seg stygg hvis de vil?

Må inrømme at det irritere litt... Kanskje egoistisk, men etter flere års blodhardt arbeid og trening endelig har oppnådd noe man har drømmt, så blir det rart at noen halvfeite kan bare spy utt litt med penger får å fettsuge flankene, for å så legge implanter i kroppen og få den samme kroppen du har... på 3 månder.  Litt for lett-tjent.....

Iden min med en velltrent kropp er å ha noe som ikke kan kjøpes og som andre kan misunne!  Hvis det blir en lett oppgave å tilegne seg slik med litt penger. da er jo sjelen i det hele vekke!   * kremt*

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Skremmende fremtidsutsikter!
« #13 : 21. november 2004, 20:55 »
Du må huske på at silikon ikke løfter vekter da... litt kjipt å se veldig bra ut, men slite med 50 kg i benken..... Wink
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

yngve

  • Gjest
SV: Skremmende fremtidsutsikter!
« #14 : 21. november 2004, 20:59 »


Må inrømme at det irritere litt... Kanskje egoistisk, men etter flere års blodhardt arbeid og trening endelig har oppnådd noe man har drømmt, så blir det rart at noen halvfeite kan bare spy utt litt med penger får å fettsuge flankene, for å så legge implanter i kroppen og få den samme kroppen du har... på 3 månder.  Litt for lett-tjent.....

Iden min med en velltrent kropp er å ha noe som ikke kan kjøpes og som andre kan misunne!  Hvis det blir en lett oppgave å tilegne seg slik med litt penger. da er jo sjelen i det hele vekke!  * kremt*

Skjønner deg godt. Men får de styrke av silikonet? Å være sterk er jo minst halve gleden!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!