Skrevet av Emne: True  (Lest 98102 ganger)

Utlogget mtMH

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 133
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 133

Sv: True - In vanity we trust!
« #675 : 09. oktober 2010, 03:06 »
08/10-10

Har foresten sluttet å loggføre kostholdet mitt nå. Bortkastet tid og energi i grunn. Kommer kanskje til å slutte å logge øktene hvis jeg kommer i ordentlig arbeid igjen også. Fører ordentlig loggbok uansett så det er jo ikke noe must i grunn. Men, men siden jeg ikke har noe særlig liv per dags dato kan det være greit å føre opp ting her. Smiley

Hmm.. trodde trening var livet jeg Wink

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: True - In vanity we trust!
« #676 : 09. oktober 2010, 03:35 »
Hmm.. trodde trening var livet jeg Wink

Hehe, en del av det i allefall, men er ikke alt heller... Wink Det er mye mer til livet enn bare det for å si det sånn. Smiley
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget bekka_

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 884
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 884

Sv: True - In vanity we trust!
« #677 : 09. oktober 2010, 06:46 »
Hehe, en del av det i allefall, men er ikke alt heller... Wink Det er mye mer til livet enn bare det for å si det sånn. Smiley

Words! Absolutt en stor og viktig del av livet, men livet byr på så mye mer enn det også Smiley
"Life isn`t about finding yourself. Life is about creating yourself!"

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100308.msg1499319

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: Damn it feels good to be True!
« #678 : 12. oktober 2010, 02:15 »
11/10-10

Rygg/Mage


Chins:

KV x 8, 6, 6, 6

Markløft:

160kg x 5, 5, 5, 5  (2.5kg +)
170kg x 3  (10kg +)

Foroverbøyd roing:

115kg x 12
120kg x 12
125kg x 8, 10

Sittende roing m bredt grep:

90kg x 10
95kg x 8, 8

Situps på skråbenk:

KV x 15, 10, 10


Veldig bra økt i dag. Intensiteten, fokuset, motivasjonen - ja alt var på plass i dag! Desverre hadde jeg ikke noen straps med meg i dag til tross for det som skjedde sist rygg økt. Jeg stakk innom Spenst og der jeg trener for å se om de hadde noe, men nei det hadde de jo selvfølgelig ikke. :Smiley Heldigvis hadde jeg magnesium med meg, uten den hadde marken tatt knekken på meg! Men jeg ble bare enda mer motivert til å klare det, og det første markløftet rev jeg opp som det var ingenting!! Gikk veldig greit alt sammen i grunn selv om det aller siste settet var skiiiiiiit tungt! Men det går nå fortsatt fremover! Smiley

Jeg var egentlig motivert til å trene i går også, men pga. en helt for jævlig døgnrytme valgte jeg å ta det i dag isteden. Jeg våknet opp halv 3 i går liksom... Tongue Du skjønner, det er så mye mer til kroppsbygging enn å bare å stikke å trene... Det folk ikke helt skjønner er at vi som tar dette seriøst, vet godt at får å ha en god økt så tar det timevis med opparbeidet og forberedet psykisk tankegang før man setter i gang selve økten. Dette er ikke noe man bare gjør på sparket liksom. Bare det å forberede seg på en økt tar minst 1 time. Man må være 100% restituert, man må være ferdig påkledd, man må ha spist nok og i et godt tidsrom før økten, man må ha alt pakket klart, man må være psykisk/fysisk klar osv osv... Du ser aldri meg stikke å trene bare for the fun of it... Det må ha en verdi og mening til det for at du skal få noe igjen og ut av det. Det er det som skiller meg fra veldig mange andre.. Jeg ser de typene rundt omkring her... Typiske trenings mosjonister som trener nesten hver eneste dag............ Men jeg ser ingen gnist, ingen ordentlig motivasjon, og ikke minst liten til INGEN som helst progresjon. Jeg ser på noen av de folka her og de ser det samme ut år etter år... Jeg hadde faen meg gravd meg ned med den fremgangen til enkelte personer, eller i såfall tatt opp en annen hobby. Det er derfor jeg ikke bryr meg en dritt om hvor mange hviledager jeg har mellom hver økt. For når det kommer ned til alt, så er det ikke hvor MANGE ganger du trener i uken, men KVALITETEN på hver enkelt av dem!! Kvantitum har ikke en dritt å si hvis du ikke trener hardt nok. Det er minst like mye trening i å hvile enn det er å gå å trene. For de som elsker å drive med det her, kan det være vanskelig å holde seg unna gymmet noen ganger. Men vil det si at det er bra for dem å trene så mye bare fordi de ikke kan holde seg unna? Slettes ikke!

Men sånn er nå den saken. Nå går jeg å legger meg. Smiley
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget Unleashed

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 277
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 277

Sv: Damn it feels good to be True!
« #679 : 12. oktober 2010, 17:00 »
Går da fremover her. Hvordan ligger du an i forhold til gammel styrke?

Bedre bøy nå, men dårligere benk?

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Damn it feels good to be True!
« #680 : 12. oktober 2010, 17:49 »
Nå legger du litt mye i hobbyen din igjen True? Livsstil, hardcore, lets get it, etc etc etc? " Relax your mind, and let your body be free" 

Epmd
Sa brura

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: Damn it feels good to be True!
« #681 : 12. oktober 2010, 19:43 »
Går da fremover her. Hvordan ligger du an i forhold til gammel styrke?

Bedre bøy nå, men dårligere benk?

Hehe, jeg hadde egentlig tenkt til å skrive det også... Som du ser har jeg tatt igjen nesten all styrke fra mine topp dager. Bøyen har jeg allerede tatt igjen, marken er på veldig god vei, og så er benken også. Jeg ligger litt under 10kg på benken og 20kg på marken når vi snakker maks arbeidssett. Men med stadig progresjon hver økt så går det fort oppover! Smiley

Nå legger du litt mye i hobbyen din igjen True? Livsstil, hardcore, lets get it, etc etc etc? " Relax your mind, and let your body be free" 

Epmd

Hahaha, your just jealous because Im making remarkable progress... Wink Neida, sinnet mitt kunne ikke vært mer rolig du. Er faktisk veldig glad for at jeg har bestemt meg for å ta dette seriøst igjen. Tar meg tilbake til den tiden da jeg viste hva hardt arbeid og ofring handlet alt om, og den gevinsten som lå på den andre siden. Jeg er på ingen måte tvangsprogramert som tidligere og har et fornuftig og balansert forhold til det hele selv om jeg har blitt mer seriøs igjen. Jeg er bare takknemlig for at jeg kan holde på med det her hver dag som går. Smiley Det er virkelig en livsstil som gir mye glede. Ellers hadde jeg ikke gjort det...
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: Damn it feels good to be True!
« #682 : 14. oktober 2010, 22:15 »
14/10-10

Biceps/Triceps


Stang curl:

50kg x 10 (Lett!)
52.5kg x 8
55kg x 6
57.5kg x 4 (Tuuungt!)
55kg x 6

Preacher curl maskin:

50kg x 10
55kg x 6, 8 > Strip sett: 40kg x failure > 30kg x failure > 20kg x failure

Nedpress:

60kg x 12
65kg x 10, 10
70kg x 8 > Strip sett: 60kg x failure > 50kg x failure > 40kg x failure > 30kg x failure

Sittende dips:

KV + 25kg x 10, 8, 10, 10



Stråååååååååååååååålende økt i dag! Cheesy Motivasjonen, fokuset og intensiteten var på topp! Storkoste meg gjennom hele økten og ga alt fra begynnelse til slutt! De 5 første tunge og harde stang curl settene fikk jeg gjennomgått i en fei til tross for bra intensitet! Jeg holdt meg litt tilbake til tider dog for å være sikker på at jeg fikk nok pause slik at styrken min var bra nok for hvert sett. Det er lett å bli revet med noen ganger. Holdt meg i aktivitet hele tiden og gikk rundt å nærmest danset til musikken jeg hørte på iphonen til tross for at det var en del folk der i dag. Men jeg bryr meg ikke en dritt når jeg er så motivert som jeg er. Det er akkurat økter som dette som er selve defisnisjonen på hvor viktig det er med nok hvile! Dette var en 100% "jeg VIL trene økt" og da er ting bare kos og hygge når du veit du får jobben ordentlig gjort! Var opp-psyket på hvert eneste sett i dag, det eneste som holdt på å ødelegge hele økten var når ei instruktør kjerring kom og blandet seg opp i midt i øvelsen mitt! Hu skulle vise en kunde hvordan man trente en øvelse, og bare tok over hele øvelsen jeg egentlig holdt på med.

1. Hun kunne først og fremst vært hyggelig å spurt om å kjøre inn i mellom settet mitt.
2. Hunne kunne i det MINSTE satt øvelsen ordentlig på plass igjen slik den var!


Men neida, her er det vist bare fritt fram! Ble veldig irritert, men prøvde å ikke la det ødelegge resten av økten min. Hun kom å gjorde akkurat det samme en andre gang, men da var hun i det minste fornuftig nok til å spørre meg først, OG hun satte øvelsen ordentlig tilbake! Så da ble jeg litt mer fornøyd og tilga henne.... Inntil videre...... dry

MEN JO! Knall bra økt i dag!!! Hvis jeg skal være litt pirkete (som vi kroppsbyggere MÅ være), så kunne jeg kanskje hatt litt bedre teknikk og utførelse på enkelte sett. Men jeg fikk bra muskelkontakt hele veien! Smiley

Allright boys and girls, thats it for today - now let me get back to my damn steak! Spise
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: Damn it feels good to be True!
« #683 : 16. oktober 2010, 23:21 »
16/10-10

Bein


Knebøy:

162.5kg x 5, 5, 5, 5  (2.5kg+)
172.5kg x 3  (10kg +)
160kg x 5

Beinpress:

400kg x 5 (What?)
370kg x 10, 12, 10, 10

Leg extention:

76.5kg x 15
85.5kg x 12, 12
95kg x 10



OK økt i dag, men ikke noe mer... Jeg var motivert nok til å trene, men intensiteten kunne vært litt bedre. Det eneste jeg egentlig er fornøyd med er knebøyen som gikk strålende! Tungt, men alle settene ble utført pent og dypt, selv det tyngste settet på 172.5kg! Så fornøyd med det. Beinpressen vet jeg ikke hva svarte skjedde! I og med at jeg har trent opp till 400kg med 15-12 reps på hvert sett synes jeg det var litt rart at jeg plutselig skulle være så svak i dag at jeg måtte lesse av hele 30kg - og selv da var det fortsatt tungt! Så her er det noe som ikke stemmer helt. Hvordan kan jeg bli svakere i beinpressen når jeg har økt i knebøyen?? Teknisk sett burde jeg jo vært sterkere. Enten så har det gått for lang tid siden jeg sist trente bein (som faktisk er hele 12 dager siden sist), eller så har teknikken min blitt såpass bedre at det har gått utover vektene. Ikke vet jeg, men jeg burde kanskje få prøvd å trene bein litt kjappere neste gang for 12 dager er egentlig ganske mye. Uansett, jeg gadd rett og slett ikke å kjøre noen øvelser for bakside lår i dag ettersom motivasjonen glapp etter den siste øvelsen, og jeg så liten vits i det også. Den eneste gode øvelsen for bakside lår har de selvfølgelig ikke der så jeg gadd ikke å kjøre de andre. Får skjerpe meg litt bedre neste gang og gjøre en bedre jobb allover. Jeg var ikke uberstøl da jeg var ferdig og gikk opp trappa som jeg bruker å være så jeg må trene mye hardere neste gang!!
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: Damn it feels good to be True!
« #684 : 20. oktober 2010, 00:26 »
19/10-10                                                                                                                         
                                                                                                                                                         
Bryst/Skuldre                                                                                                                           
                                                                                                                                                         

Benkpress:

105kg x 5, 5, 5, 5  (2.5kg +)
115kg x 3  (10kg +)

Skråbenk i smith:

102.5kg x 6, 5, 5
100kg x 5

Flat flyes:

30kg x 7, 5, 4

Skrå flyes:

30kg x 3

Chestpress:

67.5kg x 6, 5, 4

Sidehev:

17.5kg x 12
20kg x 12, 12, 10 > Strip sett: 15kg - 12.5kg - 10kg - 7.5kg x failure

Foroverbøyd sidehev:

25kg x 12, 12, 10

Rear fly delt:

40.5kg x 12 > Strip sett: 31.5kg - 22.5kg x failure


Bryst: 16 sett
Skuldre: 8 sett

Ankomst: 20.15
Ferdig: 21.55
Totalt: 1.40 t


Super intens/hard økt i dag!! Meget fornøyd med dagens innsats. Smiley Jeg bestemte meg for å ta intensiteten min til et nytt nivå i dag, og tok derfor tiden mellom hvert sett. Jeg bestemte meg for 2 min pause mellom hvert sett i første omgang, men det ble 2.30 isteden. Men det var nok for jeg skal love deg jeg kjente presset! Gjorde ferdig benken mye fortere i dag enn til vanlig. Ble mye mer sliten i løpet av økten og det var veldig vanskelig å holde koket oppe med de tunge vektene, noe som gikk utover reps antallet etter hvert. Men det var en utfordring vel overstått. Jeg tror dog jeg ikke kommer til å gjøre dette igjen da det var mer stressende å se på klokka hele tiden enn det var gøy å trene... Desuten, når det kommer til progresjonstrening, er det ikke lurt å ha alt for korte pauser før det går gæernt. Ble imponert da jeg greide hele 3 reps på det tyngste settet på benken i dag til tross for den høyere intensiteten. Men det var faen ikke lett skal jeg love deg, var så vidt jeg fikk den opp!!! Var like før jeg mista troen, haha! biggrin Men selv om jeg fulgte dette klokke opplegget ble økten fortsatt over 1.30 time!! Jeg ble stående og prate med en kamerat som kom i noen minutter, men likevel. Jeg hadde trodd jeg skulle bli fortere ferdig. Kanskje jeg ikke har særlig mer enn 2.30 min pause mellom hvert sett after all... Skulle ønske jeg husket hvor lang tid jeg brukte på sist økt. Men uansett, til neste gang skal jeg legge mer fokus på teknkikk/utførelse og bruke energi på å løfte de vektene som skal løftes isteden. Å være motivert nok til hvert sett føler jeg er mye viktigere enn høy intensitet uansett.


Fordelerer med høy intensitet:

-Du utsetter muskelen for mer/større press over kortere tid
-Du blir fortere ferdig
-Du trener hardere


Bakdeler med høy intensitet:

-Det blir vanskeligere å utføre øvelsene med riktig teknikk
-Redusert vekter/færre antall reps kan komme på bekostning av for høy intensitet
-Du blir fortere sliten/utmattet



Ikke lenge til jeg er oppe i 110kg 4x5 i benken nå foresten. Bare 2 økter til faktisk. Smiley Fortsetter det sånn så er jeg evig glad, og du kan være sikker på at jeg skal gjøre alt i min makt til å holde meg motivert å klare det også. Det burde faktisk gå enda bedre neste gang nå som jeg ikke har noe tidspress på meg. Men, men den tid vil vise! Nå er det rygg som står på listen igjen. And I cant f@#¤%! wait... So untill that time, be safe and good night! Smiley








LETS GET IT!!!
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: True - The Resurrection
« #685 : 23. oktober 2010, 02:14 »
22/10-10

Rygg/Mage


Chins:

KV x 8, 6, 6, 6

Markløft:

162.5kg x 5, 5, 5, 5  (2.5kg +)
172.5kg x 3 (10kg +)

Foroverbøyd roing:

120kg x 12
125kg x 10, 12, 10

Enarms roing:

40kg x 10

Sittende roing m bredt grep:

90kg x 10
95kg x 10
100kg x 8

Situps på skråbenk:

KV x 15, 12, 10


Rygg: 17 sett
Mage: 3 sett

Ankomst: 20.35
Avsluttet: 22.30
Totalt:      1.55 t


Jeg hadde ingen store forventinger til kveldens økt siden jeg var litt trøtt og sliten fra før av. Men det resulterte heldigvis i en bra/solid økt! Det er ofte sånn ting utspiller seg når du har lavere forventninger til ting i motsetning til de gangene du har for høye forventninger og ender bare med å bli skuffet isteden. Å gjett om jeg har lært den leksen der gang på gang. Men uansett, bra økt i dag. Motivasjonen var til stedet og jeg fikk ting gjort. Intensiteten og fokuset skulle vært mer on point dog, men lite å få gjort noe med når du ikke er i topp shape. Jeg tror det er all den jobb letingen dag etter dag som tærer litt på energien min. Ligger ofte hjemme i senga litt etter å ha vært en tur ute fordi jeg er så sliten. Ellers så er jeg vel bare ikke i den nazi formen jeg var i tidligere, og hvor jeg innhentet meg selv mye kjappere. Føles nesten ut som jeg er blitt for gammel for dette til tider, men det er desto enda bedre grunn til å fortsette å få den optimale supermann fysikken tilbake!

Marken gikk strålende i dag. Tungt, men gikk veldig greit opp alt sammen. Selv det tyngste settet, og det uten reimer i tilegg!! På roingen bestemte jeg meg for å legge egoet litt til siden og fokusere på god utførelse så jeg startet med litt oppvarming på 100kg - noe som føltes veldig lett og greit. Og iog med at jeg greide 12 reps på 120kg sist gang, brukte jeg det som startvekten i dag også. 125kg var veldig tungt og det ble litt jukking her og der. Har vel mye igjen å hente på den øvelsen her teknikkmessig, men så lenge jeg kjenner musklene jobbe ordentlig så er det egentlig det samme. Litt sånn "gjøre det på feelingen" øvelse det her. Ellers greide jeg endelig å makse ut vektene på roing maskinen i dag så det var jo gøy. Jeg ser også at jeg har trent med opptil 17 sett i kveld, og 16 sett sist gang på bryst, noe som kanskje er i litt overkant enn det jeg bruker å gjøre. Det er viktig å ikke ha for høyt volum også, slik at du henter deg litt kjappere inn igjen mellom hver økt. Så, 12-14 sett på bryst og 14-16 sett på rygg burde holde i massevis.

Nå er jeg dau sliten og skal bare rett til sengs for en god natts søvn...
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget Qvasi

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 135
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 135

Sv: True - The Resurrection
« #686 : 25. oktober 2010, 07:27 »
Artig logg å følge med på. Vill dedikasjon, og fine holdninger=)!

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: True - The Resurrection
« #687 : 25. oktober 2010, 23:23 »
25/10-10

Biceps/Triceps


Stang curl:

54kg x 6, 6, 6
58kg x 3
50kg x 7

Enarms preacher curl:

16kg x 6-8, 8, 6 > Strip sett: 12kg x failure

Nedpress:

70kg x 12
80kg x 10
85kg x 8, 8 > Strip sett: 65-45kg x failure

Sittende dips:

KV + 20kg x 10, 10, 10, 8



OK økt i dag. Har byttet gym nå så jeg ble nødt til å omorganisere meg litt. Nye apparater og øvelser å forholde seg til mao... Er en del ting jeg ikke liker der, som for eks. de har ingen 1.25kgs vekter, 2kgs vekter istedenfor 2.5kg, ikke noe curl rack, dårlig med stenger. Vanskelig å curle tungt når du ikke har noe ordentlig rack å starte ut i fra. Er ikke noe sikkerhetsstativ i squat racken en gang. Kan like godt bare starte fra gulvet. Vet ikke hvordan dette vil påvirke roingen min heller. Får prøve å jobbe rundt det, men hvordan jeg skal greie å progresere ordentlig med de vekt endringene nå vet ikke jeg... Uansett, fikk bra pump i biceps og bra kontakt i tricepsen. Holdt en grei intensitet hele veien, og brukte ca. en halv time på hver muskelgruppe.  Ikke noen super økt, men en bra start på et "nytt" senter. Får se hvordan dette utvikler seg videre. Smiley
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: True - The Resurrection
« #688 : 25. oktober 2010, 23:24 »
Artig logg å følge med på. Vill dedikasjon, og fine holdninger=)!

Takk for det du, hjelper å høre slikt! Smiley
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: True - The Resurrection
« #689 : 30. oktober 2010, 01:26 »
29/10-10

Bein


Knebøy:

164kg x 5, 5, 5, 5  (1.5kg +)
174kg x 3  (10kg +)
160kg x 6

Beinpress:

220kg x 13
230kg x 15
240kg x 12
250kg x 12

Hack squat:

80kg x 6, 10

Reverse hack squat:

120kg x 12
130kg x 15

Leg extention:

60kg x 10, 12, 12, 12 > Strip sett: 30kg x failure

Liggende leg curl:

50kg x 12
55kg x 10, 10
60kg x 8


Forside lår: 18 sett
Bakside lår: 4 sett

Ankomst: Kl. 19.00
Avsluttet: Kl. 20.50
Totalt:            1.50 t



Ettersom jeg ikke har fått trent på en stund nå, hadde jeg ingen særlige forventninger til kveldens økt. Har slitet litt med motivasjonen og vært en del sliten pga. div ærender. Men jeg hadde heldigvis nok motivasjon til å ta en økt i dag. Smiley Og økten ble bra nok den, men jeg blir nødt til å sette fingeren på en del ting. Først og fremst så er det et lite problem at de kun har 2kgs vekter istedenfor 2.5kg, og ingen 1.25kg vekter. Har aldri vært borti en slik vektordning før, og er ærlig talt helt på trynet. Sikkert dumt å henge seg opp i, men dette skader faktisk en del på progresjonen min. Ikke kan jeg legge på for mye, og ikke kan jeg legge på for lite... Så jeg er altså 1kg under den opprinnelige progresjonen min. Det neste jeg hadde tenkt å ta opp er disse finjusterte apparatene. Som dere ser er beinpressen min langt lettere enn det den en gang var, og det skyldes selvfølgelig at dette er en "spesiell" beinpress... dry Du vet, en sånn tilrettelagt maskin som skal være så vennlig og skånsom for kneene dine, og gi deg en "naturlig" bevegelse osv, når faktum er at den skader langt verre enn en helt vanlig beinpress! Har aldri fått slik krampe under et beinpress sett før i dag, noe som gjorde at jeg ikke greide å pushe meg helt ut - og at jeg ender opp med et slik tilfeldig tall som 13!!!  dry  dry  dry

Oh boy, this is gonna get ugly..................................... Jeg H-A-T-E-R alle disse "lettvinte løsnings apparatene". Hvorfor må de alltid forandre på ting som fungerer helt utmerket fra før av? La et fuckings knebøy stativ VÆRE et knebøy stativ, ikke driv å putt på alle disse meningsløse tingene. Jeg ser på et chins stativ, og ser ikke noe chins stativ, men en jævla lekeplass! DETTE var det essensielle med Vallø Sjøsiden... ALT var basisk. Ikke noe fisenfint utstyr med de merkligste ordningene, men helt ordinære maskiner man kunne trene hardt i!

Jaja, jeg skal slutte å klage så mye and get on with it... Jeg har faktisk litt positivt bidrag også skjønner du. For selv om mange av disse håpløse maskinene irriterer meg, så er faktisk noen veldig gode også. Jeg fikk veldig bra muskelkontakt i mange av de. Spesielt leg curlen som jeg ikke har trent på en evighet nå. Ble litt av et sjokk for kroppen, og jeg kunne kjenne alle muskelfibrene i hamstringen jobbe som et helvete! DEILIG følelse! Når det gjelder hack squaten føltes det veldig unaturlig i starten, og jeg fikk ikke noen særlig god pump. Det var ikke før jeg snudde meg og kjørte den i revers at jeg kunne putte på mer vekter og få en bra pump! Så jeg går nesten ut i fra at det er slik den skal kjøres dog jeg føler nesten at dette er en mildere utgave av vanlig knebøy enn en hack squat. Men samma det, godt å få kjørt den øvelsen igjen også! Knebøyen gikk veldig bra, men begynner å bli fryktelig tungt. 3 reps på 174kg var ingen spøk, men jeg klarte å utføre det fantastisk bra og dypt! Intensiteten min var ikke helt på topp, og det ble litt fram og tilbake, men dette kommer av at jeg ikke er ordentlig orientert i gymmet ennå. Tror dette kan bli veldig bra i lengden. Og med hele 18 sett på forside lår i dag så fikk jeg kjørt de veldig bra til tross for at jeg ble litt lenge! Sitter faktisk å skjelver litt i beina nå mens jeg skriver.



Mål til neste gang:

-Færre sett på hver øvelse (eksludert knebøy)
-Flere øvelser
-Tyngre vekter
-Høyere intensitet
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!