Skrevet av Emne: True  (Lest 98102 ganger)

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: True "The Chicken King" på deff!
« #420 : 28. februar 2007, 19:57 »
Mr Muscle, jeg skal ta kritikken din til etterretning og sjekke morgenvekten i morgen for sikkerhetskyld, og se om jeg er on point. Må også nevne at jeg gikk ned "bare" 600g sist uke. Veide meg etter en treningsdag, men likevel. Uansett så er det vel bedre å gå ned litt for lite enn litt for mye.

Jeg bruker å veie meg på lørdager ettersom jeg har spisedag da. Mandag er den egentlige veiedagen, men det holder nok ikke med bare 1 dag for å bli kvitt alt vannet fra spisedagen. Spesielt ikke når jeg tar av så mye som jeg gjør. Tongue
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: True "The Chicken King" på deff!
« #421 : 28. februar 2007, 23:07 »
Kosthold


Frokost: 50g havregryn, 50g ON`s 100% Whey, apelsinjuice, grønn te, 2 ss Tran, multivitamin

*Kardio - Skøyting*

Måltid 2: 1 banan, 50g ON`s 100% Whey

Måltid 3: 1 halv kylling, 25g fullkornspasta, salat, pepsi max

Måltid 4: 1 halv kylling, 25g fullkornspasta, salat, pepsi max

Måltid 5: 1 halv kylling, grønnsaker

Måltid 6: 1 eple, 60g ON`s 100% Whey

Måltid 7: 200g tunfisk, en neve m valnøtter

Måltid 8: 250g laks


Amerikanerne er kanskje 10 ganger mer sympatiske enn oss nordmenn. Det virker i allefall slik. Rett etter jeg mekket en bodyspace profil på bb.com, fikk jeg en PM fra en mann i 40 årene, som liker Norge veldig godt, men som er veldig klar over de høye prisene over her i landet. Han har faktisk tilbudt meg å sende kosttilskudd til meg over mail GRATIS! Ja du hørte riktig, gratis. Cheesy

Har takket nei for tilbudet foreløpig, men han virker veldig ivrig etter å være så generøs. Her er de 2 siste emailene jeg har fått fra ham.

Sitat
Hi Oyvind,
 
I was glad to hear from you. 
 
Right now I'm at work but I will email you again tonight when I get home.
 
There is a good protein powder that I use it is called Muscle Milk.  You can check it out and see if you would like to use it.  The taste is great.  Also I use an egg protein powder it is special made by a small company here in New York.  I can mail you that as well.  I would be glad to mail it to you at no cost.  I know how costly training is in Norway.  Please don't worry about the money.  We all need help now and than. 
 
I called my friend in Norway she told me she has alot of snow.  I guess it is better to keep the snow in Norway than in the US. 
 
I maybe coming over to Norway in April or May for sure.  If I comeover in April it will be around April 8 because of Easter.  In May I could comeover the 6th.  I would stay for about 10 days or so.
 
Please let me know about the protein powder.  I will be mailing off a package to Norway this coming Sat.  I told Kenneth that I would get him a hoodie sweat shirt Champion or Nike.  It is only 14 dollars over here and it is a good buy.
 
Well right now I'm at work so I better get back to work.  The boss is around this morning.
 
Thanks again for the email and let me know if you would like me to mail you anything over.  Like I said I have to mail a package over on Sat to my friends.  For taxes reasons I always put on the paper it is a gift so you don't pay any tax over by you.
 
 
Will email you tonight
 
Take Care
 
Tom


Sitat
Hi Oyvind,
 
Thanks for the email back. I was glad to hear you received my email.  Sometimes when I email from work you don't receive it.
 
I understand about the Muscle Milk and the supplements.  You don't know me.  So it is understandable that you don't want me to do this for you.
 
I sponsor young man in this sport because their are not  to many people who sponsor people in this sport of body building.  Training can be very costly.  As you well know.
 
Since I been to Norway many different times I know the cost of living is high.  Not only in sport of bodybuilding but everything.  That is why I mail over things like jeans and magazines and clothing to my friend.  This coming Sat I mailing over a package to them as well.  I put in clothes and magazines and gum in the package.  They love the gum over here in the US.
 
I would like to  help you  the sport of bodybuilding if you would like me to.  That is why I meant the supplements to you. 
 
I would very much like to help you in the sport.  But that is up to you.  I can understand if you would not like me to sponsor you.  But think about it and you can let me know.
 
Take Care
 
tom


Noen tanker rundt dette og hva jeg burde gjøre?
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget MrMuscle

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 455
  • Honnør: 217
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 455

  • Intensity builds immensity
Sv: True "The Chicken King" på deff!
« #422 : 01. mars 2007, 09:55 »
Muscle Milk er annerkjent som noe av det best smakende proteinpulver som finnes. Så å få det gratis hadde ikke vært noe negativt hehe.

Utlogget Beefcake

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 969
  • Honnør: 1175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 969

  • Spiser til failure
Sv: True "The Chicken King" på deff!
« #423 : 01. mars 2007, 10:08 »
Jepp, da får jeg vel bare blande alt sammen neste gang og forvente drastiske resultater. Wink Godt jeg har nøytral smak på Vitargoen denne gangen da..

Hehe... Tror inte du skall förvänta dig några drastiska resultat nej.. Wink

Det finns väl egentligen inget facit på vad som är mest optimalt med tanke på muskeluppbyggnad. Det är nog antagligen lika många undersökningar som visar det och det andra. Men jag gillar att hålla det enkelt efter träning, och då passar det bäst att blanda allt i en shake. Jag äter nästa måltid relativt kort på också (sällan mer än en timme efter) så då vore det opraktiskt att vänta en halvtimme med proteinet bara för att eventuellt få en större effekt på proteinsyntesen där och då. Känns liksom viktigare att stoppa nedbrytningen så fort som möjligt.

Möjligt att du skrivit det en plats, men vad ligger ditt genomsnittliga kcal-intag på?


Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: True "The Chicken King" på deff!
« #424 : 01. mars 2007, 11:04 »
Muscle Milk er annerkjent som noe av det best smakende proteinpulver som finnes. Så å få det gratis hadde ikke vært noe negativt hehe.

Hehe, ja jeg har prøvd det mange ganger før. Wink

Jeg veide meg foresten i dag, og det kom på 96kg blankt. Altså bare 300g siden lørdag. Alt tyder på at jeg er på den rette veien og fortsetter i samme spor. Jeg må snart begynne å vurdere om jeg skal ta vitargo etter trening eller swtiche om til riskaker for fremgang.

Hehe... Tror inte du skall förvänta dig några drastiska resultat nej.. Wink

Det finns väl egentligen inget facit på vad som är mest optimalt med tanke på muskeluppbyggnad. Det är nog antagligen lika många undersökningar som visar det och det andra. Men jag gillar att hålla det enkelt efter träning, och då passar det bäst att blanda allt i en shake. Jag äter nästa måltid relativt kort på också (sällan mer än en timme efter) så då vore det opraktiskt att vänta en halvtimme med proteinet bara för att eventuellt få en större effekt på proteinsyntesen där och då. Känns liksom viktigare att stoppa nedbrytningen så fort som möjligt.

Möjligt att du skrivit det en plats, men vad ligger ditt genomsnittliga kcal-intag på?

Jeg synes egentlig det blir flisespikking så lenge du får i deg de næringsstoffene du trenger. Det har vært stor diskusjon her for et par år tilbake om når man skulle ta proteinshaken. Mange sa at det lønte seg å ta den en halvtime etter karboshaken siden proteinsyntesen var mest mottakelig for proteiner da eller noe sånt. Er vel også noe med at det er en måte å sikre seg på at proteinene blir brukt til det de SKAL bli brukt til, nemlig muskeloppbygging og ikke noe annet. Men, men samma det.

Jeg teller ikke kalorier. Har jeg aldri gjort og kommer jeg sannsynligvis aldri til å gjøre. Smiley
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget Beefcake

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 969
  • Honnør: 1175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 969

  • Spiser til failure
Sv: True "The Chicken King" på deff!
« #425 : 01. mars 2007, 12:01 »
Jeg teller ikke kalorier. Har jeg aldri gjort og kommer jeg sannsynligvis aldri til å gjøre. Smiley

Hehe.. Det sa jag också en gång i tiden Wink


Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: True "The Chicken King" på deff!
« #426 : 01. mars 2007, 12:09 »
Hehe.. Det sa jag också en gång i tiden Wink

Ai,ai dette lyder ikke bra. Tongue

Du anbefaler at jeg gjør det altså?
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget Unleashed

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 277
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 277

Sv: True "The Chicken King" på deff!
« #427 : 01. mars 2007, 15:23 »
Hva regner du med å veie på slutten av deffen? Og hva ble sluttvekten sist gang du deffet?

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: True "The Chicken King" på deff!
« #428 : 01. mars 2007, 15:55 »
Hva regner du med å veie på slutten av deffen? Og hva ble sluttvekten sist gang du deffet?

Huff, vanskelig å si. Får nesten bare vente og se. Forrige sluttvekt ble 80.4 kg eksakt etter dehydreriring og før oppkarbing. Oppkarbet aner jeg ikke.

Regner med i allefall å gå ned til 85kg. 90kg er første målet, så 85kg også får vi se om jeg får gått ned ytterligere enn det. Men målet i år er først og fremst å bevare så mye masse som mulig. Jeg egner meg ikke til være rippet rett og slett.
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: True "The Chicken King" på deff!
« #429 : 01. mars 2007, 19:15 »
Bein


Knebøy:

160kg x 5 (Teknisk sett ikke 160kg iog med at jeg surret og la på en 5kg på den ene siden og en 10kg på den andre. Ja True er på deff! ::dry:Smiley
162.5kg x 5 (Gjorde opp for det ved å legge på 2.5kg ekstra.)
160kg x 5 (Back on track)
155kg x 5
155kg x 4
Koze sett: 140kg x 8

Beinpress:

420kg x 10, 10, 10
400kg x 15

Leg extention:

120kg x 10, 8, 8
100kg x 10

Liggende leg curl:

100kg x 12, 10, 8 (Strikt og rolig)
90kg x 10


Hardt og tungt. Jeg så stjerner på andre settet i bøyen. All aktiviteten fra i går satte virkelig spor i dag. Det merket jeg på formen. Jeg var svimmel og i ubalanse tom før jeg begynte å trene. Så lysten var ikke akkurat til stedet, men jeg fikk presset meg igjennom det, og det med null nedgang i øvelsene. Litt kronglete reps her og der, men ellers gikk det greit. Satser på at teknikken er litt bedre neste gang.

Jeg filmet kose settet i bøyen, men desverre så var minnet fult, og det ble ikke mer enn et halvannet rep! Angry Dritt! Men vi får se neste gang og om jeg får til noe da. Filmet i allefall et beinpress sett isteden.

http://s81.photobucket.com/albums/j221/True2006/?action=view&current=Beinpress-420kg.flv
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget CYC

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 540
  • Honnør: 388
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 540

Sv: True "The Chicken King" på deff!
« #430 : 01. mars 2007, 19:25 »
Hehe, la på litt feil i bøyen ja Smiley
Selv om ikke det ble film av bøyen så kan jeg forsikre alle om at bøyen ble utført med fin teknikk og dybde så dypt som, ja Smiley Ypperste klasse Smiley

AntiXrist

  • Gjest
Sv: True "The Chicken King" på deff!
« #431 : 01. mars 2007, 19:28 »
Bra økt du hadde der, fin styrke.
bra kost Smiley

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: True "The Chicken King" på deff!
« #432 : 01. mars 2007, 21:44 »
Hehe, la på litt feil i bøyen ja Smiley
Selv om ikke det ble film av bøyen så kan jeg forsikre alle om at bøyen ble utført med fin teknikk og dybde så dypt som, ja Smiley Ypperste klasse Smiley

Bra du backer meg opp på den. 140kg var jo relativt lett da. Var verre med de tyngste settene. Men skal prøve å gjøre de mer ordentlig neste gang og håpe på at jeg ikke surrer med vektene. For håpe formen/psyken er inne da også for den teller mye!

Bra økt du hadde der, fin styrke.
bra kost Smiley

Takk for det. Smiley
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: True "The Chicken King" på deff!
« #433 : 01. mars 2007, 22:17 »
Kosthold


Frokost: 50g havregryn, 50g ON`s 100% Whey, apelsinjuice, grønn te, 2 ss Tran, multivitamin

Måltid 2: 1 halv kylling, salat, 1 ss rapsolje, pepsi max

Måltid 3: 1 halv kylling, salat, 1 ss rapsolje, pepsi max

Måltid 4: 1 eple, 50g ON`s 100% Whey

*Styrketrening*

Rett etter trening: 75g Vitargo + 70g ON`s 100% Whey

Måltid 5: 200g mørbradbiff, 75g fullkornspasta, mye broccoli, apelsinjuice

Måltid 6: 200g tunfisk, en neve m valnøtter

Måltid 7: 250g laks





You got damn right, bitch!
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: True "The Chicken King" på deff!
« #434 : 02. mars 2007, 19:28 »
Bryst/Skuldre


Benkpress:

120kg x 4, 3, 3
115kg x 4

Skrå benk i smith:

105kg x 4, 4, 4
100kg x 4

Skrå flyes:

36kg x 7, 5, 4

Flat flyes:

31kg x 5

Power sidehev:

26kg x 8, 10, 10
23.5kg x 10 > Strip sett: 13.5kg x 10

Foroverbøyd sidehev:

21kg x 15, 12, 12 (Rolig kontrollert)


Veldig bra økt i dag! I dag var det bare fun n games som satt i tankegangen min siden jeg trente bein i går. Hadde ingen særlige forventninger og økten gikk derfor strålende. Just great. Smiley

Legger ved to filmklipp fra dagens økt.


Benkpress: 120kg (Sett 1)

http://s81.photobucket.com/albums/j221/True2006/?action=view&current=Benkpress-120kg-1.flv

Benkpress: 115kg (Sett 4)

http://s81.photobucket.com/albums/j221/True2006/?action=view&current=Benkpress-115kg.flv
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!