Skrevet av Emne: 5x5 vs. RYP  (Lest 3543 ganger)

Utlogget Sigbjørn

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 065
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 065

Sv: 5x5 vs. RYP
« #15 : 26. mars 2007, 21:42 »
Aller første gang kjørte jeg  madcow's dual factor versjon. Denne er egentlig beregnet for mer avanserte utøvere ( noe jeg ikke regner meg selv som). Likvel økte jeg et sted mellom 15 og 20 kg i markløft. Jeg økte også mye i Bøy, Benk, Roing og stående militærpress, men her var jeg ikke helt sikker på hva jeg faktisk tok fra før.

Etter dette kjørte jeg den linære intermediate varianten. Her rakk jeg bare å holde på til uke 6, 2 uker hvor alle økter bestod av perser i samtlige øvelser som tilsvarer at jeg økte 5 kg i alle hovedøvelsene. Men pågrunn av en del rot fra min side fikk jeg ikke fortsatt programmet til uke 7, men startet nå for 5 uker siden på nytt. Idag var første dagen i uke 5, og jeg økte i alt som jeg skulle untatt benkpress ( tok 4 av 5 reps). Er likevel meget fornøyd med dette, og er ganske sikker på at jeg klarer den 5ern neste uke.

Av øvelser har jeg stort sett holdt meg til det opprinnelige opplegget. Eneste jeg har gjort er å kjøre pushpress isteden for militærpress, samt at en økt har blitt utelatt nå og da.

Utlogget mdb

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 868
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 868

Sv: 5x5 vs. RYP
« #16 : 27. mars 2007, 08:12 »
Aller første gang kjørte jeg  madcow's dual factor versjon. Denne er egentlig beregnet for mer avanserte utøvere ( noe jeg ikke regner meg selv som). Likvel økte jeg et sted mellom 15 og 20 kg i markløft. Jeg økte også mye i Bøy, Benk, Roing og stående militærpress, men her var jeg ikke helt sikker på hva jeg faktisk tok fra før.

Etter dette kjørte jeg den linære intermediate varianten. Her rakk jeg bare å holde på til uke 6, 2 uker hvor alle økter bestod av perser i samtlige øvelser som tilsvarer at jeg økte 5 kg i alle hovedøvelsene. Men pågrunn av en del rot fra min side fikk jeg ikke fortsatt programmet til uke 7, men startet nå for 5 uker siden på nytt. Idag var første dagen i uke 5, og jeg økte i alt som jeg skulle untatt benkpress ( tok 4 av 5 reps). Er likevel meget fornøyd med dette, og er ganske sikker på at jeg klarer den 5ern neste uke.

Av øvelser har jeg stort sett holdt meg til det opprinnelige opplegget. Eneste jeg har gjort er å kjøre pushpress isteden for militærpress, samt at en økt har blitt utelatt nå og da.

Ok. Har du en loggbok her, eller på et annet forum? Hadde vært interessant å følge med på treningen din.
Ingen vecka utan deca!

Utlogget Sigbjørn

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 065
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 065

Sv: 5x5 vs. RYP
« #17 : 27. mars 2007, 16:46 »
Har ikke det for øyeblikket, men kommer sikkert til å starte en her snart.

Utlogget mdb

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 868
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 868

Sv: 5x5 vs. RYP
« #18 : 27. mars 2007, 21:20 »
Ok, skrik ut når du får ordnet en! Wink
Ingen vecka utan deca!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!