Skrevet av Emne: Antidoping Norge søker kontakt  (Lest 5676 ganger)

Utlogget Hans Høyhet

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 310
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 66

SV: Antidoping Norge søker kontakt
« #15 : 27. september 2005, 11:53 »
Anbefaler de som syntes de har noe å bidra med å ta kontakt med ADN. Har selv gjort det, og det var en samtale som jeg tror og håper ble satt pris på i begge ender. Så får en se hva ADN måtte få til i fremtiden og hva de får brukt dette til, men at de har ressurser å trekke på også utenfor sitt eget miljø er nok til det beste for alle. De kjemper tross alt en kamp på mange arenaer ovenfor mange forskjellige miljøer, og det er nok bare en fordel for de å kunne trekke på flest mulige folk med bredest mulig bakgrunn.
I'm a bodybuilder and I'm OK, I sleep all night and I train all day.... Knebøy




Man vet aldri når en får bruk for et jernrør

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Antidoping Norge søker kontakt
« #16 : 18. oktober 2005, 02:59 »
Ny måte å "fange" store, stygge, fæle bolere på eller, ADN..? Tongue

Fra spøk til revolver: Selv er jeg fast bruker av både dette forumet og et par andre, kanskje litt mer tvilsomme, forum. Dette er da ikke pga jeg bruker dop, men fordi jeg vil lære. Kunnskap er som kjent makt. Det som jeg da har lagt merke til er at kunnskapen om alt som ikke dreier seg om bol faktisk er ganske begrenset på mange av disse forumene. Akkurat derfor tror jeg at mange av de som er brukere på denne typen forum trekker til andre forum, feks TF.no, for å lære mer om den delen av trening som ikke har med dop å gjøre. Derfor tror jeg også at dette forumet har litt fler enn bare et par medlemmer som boler, for å si det sånn.. Flere her har også hatt en fremgang som har vært "utrolig" god og flere av medlemmene her som har trent i noen år vet at det ikke er fysisk mulig å øke så mye på så kort tid som enkelte av medlemmene her har gjort.
Men i forhold til andre forum, som kanskje er litt mer liberale på området, har vi vel kanskje litt færre som bruker dop, det tror jeg da. Men vi har nok vår del vi og, er jo faktisk et ganske stort forum, det her..
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

SV: Antidoping Norge søker kontakt
« #17 : 18. oktober 2005, 05:24 »
Ikke for å dømme noen, men hvis "problemet" er like stort som aviser vil ha det til rett som det er, så skal jeg ikke se bort fra at det er i alle fall en håndfull personer inne her som i alle fall har prøvd det. Jeg husker ikke tallene som VG/Dagbladet legger fram rett som det er, så jeg vil ikke komme med noen anslag...

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Antidoping Norge søker kontakt
« #18 : 18. oktober 2005, 11:54 »
Nå er vel hverken VG eller Dagbla` kjent for å være så inne på.. noe som helst innen trening, egentlig da.. Tongue
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget RM

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 178
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 178

  • Eat lean, train mean and sleep like a baby
SV: Antidoping Norge søker kontakt
« #19 : 25. oktober 2005, 20:16 »
Med den småslu, manipulerende fremgangsmetoden til ADN/støttespillere i media, NRK og politi etc, så velger jeg for min del å avstå fra dette. Sats heller på fair play og holdningsskapende arbeid.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!