Skrevet av Emne: Enda mer dopprat  (Lest 3138 ganger)

Utlogget goldenretriever

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 63
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 63

Enda mer dopprat
« : 11. mai 2009, 17:01 »
Blir de som deltar doptestet i forkant av konkurransen? :Smiley

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Enda mer dopprat
« #1 : 11. mai 2009, 17:06 »
Blir de som deltar doptestet i forkant av konkurransen? :Smiley

Siden alle som vil kan delta, så ser jeg ikke helt hvordan det skulle være sannsynlig... Wink
Men noe mer aktuellt ville vel være å teste de 12 som går videre til finalen. Og hvis vi trekker fra de som allerede er underlagt testing av dem, (styrkeløftere og vektløftere og andre idrettsmedlemsskap) så er det enda mer overkommelig.

Hva ADN skulle ha hatt for å teste 12 mann er uvisst, men jeg betaler det ihvertfall ikke. Smiley

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Enda mer dopprat
« #2 : 11. mai 2009, 17:25 »
Siden alle som vil kan delta, så ser jeg ikke helt hvordan det skulle være sannsynlig... Wink
Men noe mer aktuellt ville vel være å teste de 12 som går videre til finalen. Og hvis vi trekker fra de som allerede er underlagt testing av dem, (styrkeløftere og vektløftere og andre idrettsmedlemsskap) så er det enda mer overkommelig.

Hva ADN skulle ha hatt for å teste 12 mann er uvisst, men jeg betaler det ihvertfall ikke. Smiley

slenger meg med på den,jeg betaler heller ikke.

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Enda mer dopprat
« #3 : 11. mai 2009, 17:33 »
Siden alle som vil kan delta, så ser jeg ikke helt hvordan det skulle være sannsynlig... Wink

Da må man bare teste alle, da. Absolutt alle! Smiley

Sitat
Men noe mer aktuellt ville vel være å teste de 12 som går videre til finalen. Og hvis vi trekker fra de som allerede er underlagt testing av dem, (styrkeløftere og vektløftere og andre idrettsmedlemsskap) så er det enda mer overkommelig.

Hva ADN skulle ha hatt for å teste 12 mann er uvisst, men jeg betaler det ihvertfall ikke. Smiley

Det koster vel noen tusen per test og skal det være noe poeng må man ha tester året rundt, uanmeldt. Dersom ADN vil bekoste og besørge hele denne prosessen (hvor mange årsverk snakker vi da, mon tro?) hadde jo det vært flott; men det blir tåpelig når folk tror man kan slenge et par hundrelapper på bordet og få effektiv testing av alle utøverne i strongman. Virkelighetens verden er ikke så enkel.

Arrangørene gjør hva de kan for å avholde NSM på en god måte, og så lenge NIF/ADN ikke er inne i bildet med tung økonomisk støtte må folk bare akseptere at alternativet er NSM uten testing eller null NSM overhodet.
Alternativt kan de som klager og sutrer (gjerne i media) selv slenge 100 000 kroner på bordet hver, så blir nok dette økonomisk gjennomførbart (i et års tid) (da driter vi i de juridiske komplikasjonene som oppstår når man møter opp på døra til folk for å avkreve de kroppsvæsker med luguber hjemmel Tongue ).




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Enda mer dopprat
« #4 : 11. mai 2009, 18:01 »
Er dere nå igang med det tåpelige argumentet om at testing er for dyrt ?
Krev at alle som deltar er tilsluttet hvilken som helst klubb i regi NIF så er den saken løst. Da er de tilgjengelige for testing, og vilkårene er like.
Og vips er ADN der.

Jeg hadde ikke tenkt å kommentere dette, men kan dere ikke bare si det som det er. Dere bryr dere ikke om gutta doper seg, ferdig med det...
Forøvrig gleder jeg meg til å se Arild in action.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Enda mer dopprat
« #5 : 11. mai 2009, 18:17 »
Det var ikke om jeg brydde meg, det ble spurt om isklumpen! Wink
Jeg svarte på spørsmålet.

Skjønner du ikke at et slikt krav du skisserer bare vil falle på egen urimelighet. Skal man kreve det samme av fallskjermhoppere før de får hoppe også? Eller skatere? Eller dykkere?

Hvorfor ? Hvem skal man gjøre dette for?

Og.. jeg sa ikke det var for dyrt, jeg sa vel egentlig at å teste de 12 som kom til finalen var overkommelig hvis man skulle gjøre noe slikt, men JEG betaler ikke for det. Smiley

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Enda mer dopprat
« #6 : 11. mai 2009, 19:55 »
Jeg gjør her min beste "grinete sur gubbe" imitasjon......

Here we go again...LOL..
Who cares anyways..Nå skal jeg lage meg en smoothie...
Uansett blir morro å se haugen igjen okke som....

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Enda mer dopprat
« #7 : 11. mai 2009, 23:09 »
Krev at alle som deltar er tilsluttet hvilken som helst klubb i regi NIF så er den saken løst. Da er de tilgjengelige for testing, og vilkårene er like.
Og vips er ADN der.

Njaaaaa......dette er helt klart en pragmatisk løsning, men er den god ut fra et prinsipielt standpunkt? Det som skurrer litt for meg, er at folk skal være nødt til å betale medlemskontigent til en klubb i regi av NIF, f.eks. en fotballklubb, uten å ha noe ønske om å utøve den idretten den aktuelle klubben bedriver.

Da burde man nok kanskje se på hvordan mulighetene er for å få strongman inn i NIF (uten at jeg har den fjerneste anelse om hvilke kriterier som må oppfylles og hvor (u)realistisk dette eventuelt er).

Er for øvrig enig i at det skal bli artig å se Haugen X 2 og gutta boys, testing eller ei.




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!