Skrevet av Emne: norges retteste i bestest gramattik?  (Lest 25283 ganger)

Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Sv: norges sterkeste RAW gjennom tidene?
« #150 : 17. juni 2008, 19:28 »
Hvorfor skriver ikke Nuffe med sin egentlige brukerkonto? Wink

Utlogget grizzlysterk

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 958
  • Honnør: 526
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 958

Sv: norges sterkeste RAW gjennom tidene?
« #151 : 17. juni 2008, 19:32 »
Hahaha Nuffe! Flotte innlegg! RASSHØL! Tipper kvisene på baconrassen din klør fælt nå;)

Essz

Utlogget Nero

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 80
  • Honnør: 184
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 80

Sv: norges sterkeste RAW gjennom tidene?
« #152 : 17. juni 2008, 19:38 »
Nuffe er et simpelt forumtroll med pinlige barneskoleformuleringer som engasjerer seg kun for å hetse styrkeløftere. Innleggene gjenspeiler vedkommendes totale fravær av intellektuelle kapasiteter. Denne primitive skikkelsen som glorifiserer moderat dopingbruk (Nuffe har neppe medisinsk kompetanse) viser med all tydelighet hvor uheldig det faktisk kan være at ikke flere aborterer.

Ha en fin kveld!

Vennlig hilsen
Nero

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: norges sterkeste RAW gjennom tidene?
« #153 : 17. juni 2008, 19:43 »
Velformulert og treffende som vanlig Nero. Nuffe er ikke helt god.
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: norges sterkeste RAW gjennom tidene?
« #154 : 17. juni 2008, 20:32 »
Hadde vi levd i ett med naturen som i steinalderen hadde de fleste styrkeløftere fort dødd ut. I naturen overlever de smarteste og sterkeste menneskene, styrkeløftere er jo stort sett ikke sterke og enda sjeldnere smarte.

Ååhh, er det derfor noen dopingpreparater blir kallt steinalderdop.

Edit:
En ting til: Hvis du er så sterk og smart. Hvorfor stiller ikke du i NSM? Tenk hva det kunne ha gjort for din karriere og utvidelse av omgangskrets.
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: norges sterkeste RAW gjennom tidene?
« #155 : 17. juni 2008, 20:38 »
Nero.... hvorfor skriver du ikke med din egentlige brukerkonto?

(Til Nero og Nuffe, jeg har tilgang på ip-sammenligningen på brukerne på forumet... Wink )

rofl

Utlogget Michael-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 687
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 687

Sv: norges sterkeste RAW gjennom tidene?
« #156 : 17. juni 2008, 20:47 »
Nero.... hvorfor skriver du ikke med din egentlige brukerkonto?

(Til Nero og Nuffe, jeg har tilgang på ip-sammenligningen på brukerne på forumet... Wink )

rofl

Er Nuffe en "kjent" person på forumet?


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

"The squat rack became like the altar, where life and death would pass in front of your eyes, and you looked forward to that every squat workout."

Watch med lift and jump
http://www.youtube.com/user/RosenbergMichael

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: norges sterkeste RAW gjennom tidene?
« #157 : 17. juni 2008, 21:35 »
Flere brukere kommer av og til opp når vi sammenligner IP'er...

Hverken Nuffe eller Nero er særlig aktive med sine andre profiler heller. Wink
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sv: norges sterkeste RAW gjennom tidene?
« #158 : 17. juni 2008, 21:40 »
Ååå, skrekk og gru! Nå er det bare å begynne å bite negler Geir M.

Nå er det bare å begynne og bite negler, Geir M.

Utlogget sterkestesomfinns

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 313
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 313

  • Sjefskjerring :)
Sv: norges sterkeste RAW gjennom tidene?
« #159 : 17. juni 2008, 21:43 »
Grizzly sier det er dopfri styrke som teller. Feil. Dopfri styrke er som oftest så svak at den ikke teller. Utstyr og dopinglar seg ikke sammenligne sier han. Riktig. Doping i moderat mengde er bra, men utstyr er for tapere.



Fy f*** hvor dum går det an å bli?! Du som er med i et forbund som fostrer opp fin ungdom til feite julegriser burde holde kjeft. Bedre med litt ekstra fett under brystvortene enn at hele kroppen ser ut som en vandrene rømmegrøt. Utrolig at du kan kalle deg sterkestesomfinns når du er imot doping. Du er ikke så sterk som du skal ha det til, i allefall ikke med tanke på alderen din og hvor lenge du har "trent".

Strongest there is, "Fisherman`s friend......"Wink
Blenda!

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: norges sterkeste RAW gjennom tidene?
« #160 : 17. juni 2008, 22:18 »
Jeg er egentlig enig i mesteparten av det Grizzly sier, men ikke alt. Jeg mener det blir feil å si at uttøvere ikke er imponerende bare fordi de går på dop. Det blir ikke det samme som rein styrke, men sterke strongmen er fortsatt imponerende for min del. Hvis man f.eks. ser på mr. pudzianowski så har han vunnet WSM 4 ganger så langt. Han er sikkert dopet, men det er jo alle konkurrentene som gir han noe motstand også, så konklusjonen blir at han rett og slett er den beste, og at det er hans talent og ikke dopbruk som gjør at han vinner.

Når det er sagt skulle jeg ønske strongman var dopfritt og testet. For slik det er nå, er det i praksiss umulig å vinne noe av betydning i strongman som rein uttøver, noe som er kjipt, for det er egentlig en flott og underholdende sport.

Utøver skrives med en t.
Praksis skrives med en s.

Cheesy

Startet med denne tråden Geir M. Tror også jeg avslutter med denne Wink

Min oppsummering:

Hvis noen skulle finne på å stille spørsmål om hvem som har løftet mest i enten det ene eller det andre, så er det viktig at det presiseres kriterier for svarene man ønsker. Og/hvis ikke må man være nøye med å stille spørsmålet i korret subforum slik at tråden ikke sporer av slik som denne .

Noen styrkeløftere sier at antidoping er en stor del av idretten de driver. Her i Trondheim er gutta mer opptatt av styrkeløft en å bedrive antidoping arbeid. De lar ADN ta seg av det, og så løfter de tunge vekter på treningene og tisser på glasset når de blir bedt om.

Videre oppfatter jeg det slik at de som "argumenterer" for doping(som det står), eller at man ikke har samme mening som en ADN tilhenger så blir man mer eller mindre automatisk klassifisert som en "doper". At folk argumenterer og er lei av det envinnelige gnålet om doping med en gang det blir diskusjon om styrke blir lagt til side. Altså ; argumenterer man mot en som er tilhenger av ADN sitt arbeide, så er man automatisk en "juksepave".

God kveld.
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: norges sterkeste RAW gjennom tidene?
« #161 : 17. juni 2008, 22:54 »
Nero.... hvorfor skriver du ikke med din egentlige brukerkonto?

(Til Nero og Nuffe, jeg har tilgang på ip-sammenligningen på brukerne på forumet... Wink )

rofl

Kanskje vedkommende spoofer samme IP som noen andre for å tro at de er samme person. Forøvrig så jobber Nuffe visstnok i ADN. Hvis folk slutter å dope seg så mister de jo jobben alle mann.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget mamma

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 323
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 323

Sv: norges sterkeste RAW gjennom tidene?
« #162 : 18. juni 2008, 08:23 »
Utøver skrives med en t.
Praksis skrives med en s.

Cheesy

Startet med denne tråden Geir M. Tror også jeg avslutter med denne Wink

Min oppsummering:

Hvis noen skulle finne på å stille spørsmål om hvem som har løftet mest i enten det ene eller det andre, så er det viktig at det presiseres kriterier for svarene man ønsker. Og/hvis ikke må man være nøye med å stille spørsmålet i korret subforum slik at tråden ikke sporer av slik som denne .


Og hva betyr korret?

Har du ikke annet å gjøre enn å lese korrektur på andres innlegg og påpeke alle "tastefeilene" folk gjør når de blir engasjert er det jammen på tide du finner noe mer meningsfylt å bruke livet ditt til.

Jeg synes forøvrig ikke det er mer sympatisk som flere andre her gjør; å harselere med de som virkelig sliter med rettskrivning. Skriveferdighet, formuleringsfinesse eller grad av dysleksi skal ikke avgjøre om folk er meningsberettiget eller ikke her på forum.  No no


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Verdensmester 2006

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: norges sterkeste RAW gjennom tidene?
« #163 : 18. juni 2008, 09:32 »
mamma... hvis du hadde lest hele tråden, så ville du sett at dette er harsellering med at de svarene VG får på sine innlegg gjerne har blitt startet med hakking på rettskriving. VG er nopk bare spydig tilbake, her.

Utlogget Biffboy

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 651
  • Honnør: 488
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 651

  • THE WIENER TAKES IT ALL - PØLSE POWER
Sv: norges sterkeste RAW gjennom tidene?
« #164 : 18. juni 2008, 09:36 »
Har vi egentlig fått et svar på hvem som er den sterkeste raw i Norge gjennom tidene?
No time to talk - it's Farmers walk!                                                                                                                                                        

Kristiansand Strongteam

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!