Skrevet av Emne: Banan/frukt/kosthold  (Lest 989 ganger)

Utlogget LittleArnold

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 174
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 174

  • Liten, hehe
Banan/frukt/kosthold
« : 07. mars 2004, 21:37 »
Driver og prøver og få vekk litt fett(har ikke mye, men skal ha vekk litt) og underhudsfett.
Mens jeg samtidig skal prøve og vokse og bli større og sterkere.

Lurer på hva jeg burde spise og sånn, jeg prøver og spise mindre fett og karbohydrater, og få i meg mindre kalorier, mens jeg løper av meg noen på fotballtreninger.

Og da lurer jeg på hva slags kosthold jeg burde ha, skal som sagt ikke legge på meg!, men heller ta av bittelitt mens jeg fortsatt vil øke muskler(vis det er mulig).

Burde jeg ikke ha i meg en del proteiner?
Mindre fett og karbohydrater, kalorier?

Hva inneholder egentlig banan?
Lurer på om jeg skal begynne og 1 banan om dagen eller noe, er det ikke mye proteiner i det?

Når burde jeg isåfall spise den på treningsdager og de dagene uten trening?

Kan eple også være bra og spise i tillegg? når?

Jaja, ble kanskje litt rotete, beklager, håper dere kommer fram til hva jeg mente...

Mvh vil ha 6-pack
Født: 130487
Treningsfrelst: desember 2002
Vekt/høyde: ca 80/183
Mål:
80 kg med muskler, lav fett%
Være liten å sterk;)

Progym hokksund/Spenst Mjøndalen

Utlogget tlysaa

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 78
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 78

Re:Banan/frukt/kosthold
« #1 : 08. mars 2004, 04:31 »
Banan er greit å spise rett etter trening pga kjappe carbs. Epler er bra å spise som mellom måltid, kombiner gjerne med andre frukter eller grønnsaker.

Skal du ned i vekt må kalloriforbruket være lavere enn kalloriinntaket, dette kombinert med økt aktivitet. Så er spørsmålet om hvor mye du er villig til å ofre for å bli kvitt det fettet som hindrer at six-packen titter frem å roper etter oppmerksomhet Smiley  For de fleste av oss er det ganske mye slitt som må til for å klare det, men har du klare målsettinger og motivasjonen er på topp så burde du klare det!! Bruk litt tid på å lete litt rundt her på forumet, det står veldig mye bra her og som er skrevet av mennesker med erfaringer.....tror å håper jeg Grin  
Mener selv at vist man bare tenker litt fornuftig på hva man putter i munnen så er man kommet langt på vei. I tillegg så må man slutte å spise godter å drikke brus, dette kan legges til helgene. Men er "fy" i ukedagene...

Ellers så gjelder vel : legg vekt på å få i deg sundt fett (enumetted og flerumettet). godt med proteiner gjennom hele dagen. Siste måltid med karbo burde vel være det måltidet du inntar etter trening. Kan være vanskelig å klare, men prøv å reduser inntaket av karbo så mye som du klarer sent på kvelden.

Utlogget lettvekt

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 450
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 450

  • SuperSize Me!
Re:Banan/frukt/kosthold
« #2 : 08. mars 2004, 13:17 »
Bare et spørsmål...

Du er 65 kilo? Da må du sannelig være kort om du har "overflødig" fett du må fjerne...
1,618034 = symmetri. Puff the magic dragon.

Utlogget LittleArnold

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 174
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 174

  • Liten, hehe
Re:Banan/frukt/kosthold
« #3 : 08. mars 2004, 16:08 »
Nei, er 181. Er relativt tynn, så skulle vært greit, men i det siste har det kommet littegranne under navelen der, littegrann å ta tak i for å si det sånn, må kanskje trene magan hardere også, men er sikker på hvor ofte  og hvordan jeg burde gjøre det.
Født: 130487
Treningsfrelst: desember 2002
Vekt/høyde: ca 80/183
Mål:
80 kg med muskler, lav fett%
Være liten å sterk;)

Progym hokksund/Spenst Mjøndalen

Utlogget Mystique

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 918
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 918

Re:Banan/frukt/kosthold
« #4 : 08. mars 2004, 16:52 »
65kg og 181 høy? Kan aldri tenke meg at du har så utrolig mye overfløtig fett da nei - sikker bare innbilning eller ren skjær forfengelighet  Wink
Nå vet jeg jo ikke hvor godt trent du er fra før, men hvis jeg var deg ville jeg droppet å bry med om de få ekstra gramene du syns du har for mye og konset meg om å trene styrke. Tror du har mer å tjene på det - da vil du nok komme opp i vekt etterhvert, men passer du på hva du spiser og trener kardio i tillegg vil du sikkert klare å få vekk det lille overflødige Wink

Utlogget LittleArnold

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 174
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 174

  • Liten, hehe
Re:Banan/frukt/kosthold
« #5 : 08. mars 2004, 21:50 »
Har bare bittelitt under navlen, lurte på om det var det som skjuler unna magemusklene!

Prøver og spise mindre fett/kalorier/karbohydrater og mere protein i maten, tar også kreatin og prøver og få i meg litt vann!

Må bare få meg no bedre skjema på magen!
Født: 130487
Treningsfrelst: desember 2002
Vekt/høyde: ca 80/183
Mål:
80 kg med muskler, lav fett%
Være liten å sterk;)

Progym hokksund/Spenst Mjøndalen

Utlogget stayXgold

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 874
  • Honnør: 50
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 874

Re:Banan/frukt/kosthold
« #6 : 08. mars 2004, 22:22 »
Hehe.. Er ca 175cm høy og veier omlag 72 kg jeg, men fortsatt er de 4 øverste magemuskelene ganske synlige. Under de er det litt for masse fett, forhåpentligvis borte innen sommer'n. Men ja, ser for meg at du har en ganske tynn benbyggning om du er 65 kg tung og 181 høy, så bare kjør på. Få i deg mat, hadde jeg vært deg ville jeg ha "bulka" en periode. Så du hadde fått et bra grunnlag, så bruke noen månder på å deffe. Men kanskje litt liten tid om en absolutt skal ha six-pack innen sommeren? hehe
Perseverance
Against all opposition
Crushing all limitaions
Pure strength through solitude
Discipline and determination

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!