Skrevet av Emne: Upassende Treningsmusikk  (Lest 2773 ganger)

Utlogget Haymaker

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 114
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 114

Upassende Treningsmusikk
« : 07. mai 2007, 23:55 »
    • Spilles det upassende treningsmusikk der du trener?
    • Nekter de ansatte og sette på din medbrakte musikk?
    • Spiller de drittmusikken så høyt, at selv om du har mp3 spillern på maks volum, så hører du makkverket likevel?

    Om du føler at ett eller flere av disse punktene angår deg, så må du ikke være redd for å si hvor du trener og hvilken musikk som spilles.




    For mitt eget vedkommende, så trenes det 4 ganger i uka ved Friskhuset - Harstad, og her er noen av de drittsangene de pøser ut av høytalerne (kommer nok til å føre på flere).

    • DeLillos - Ut (jeg skal ut, og drikke meg full....) - Hva gjør denne sangen på et treningsstudio?
    • Toto - Rains down in africa
    • Ola Bremnes - Du e mi pia (enuff said!)
    • No doubt - Don't speak
    • Gitarkameratene - ALLE SANGENE

    Kommer flere[/list]
    I det stangen treffer gulvet brøler han triumferende. Den metroseksuelle mannen kan spise så mye sushi han bare orker. Det er jern som får testosteronet til å bruse. Det er her, i denne gymmen, man bygger menn. - KK Ingvild

    Utlogget Kikki

    • V.I.P
    • *******
    • Innlegg: 6 551
    • Honnør: 1046
    • Utlogget Utlogget

    • Kjønn: Kvinne
    • Innlegg: 6 551

    • Cleverly disguised as an adult!
    Sv: Upassende Treningsmusikk
    « #1 : 08. mai 2007, 00:04 »
    Nå kan vi styre musikken relativt greit der jeg trener, men når gymmet er betjent er det rævva musikk som spilles!! Hvem pokker klarer å yte skikkelig til Shania Twain? Ikke jeg i hvertfall...
    Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

    Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

    Utlogget Haymaker

    • Superavhengig
    • ******
    • Innlegg: 1 114
    • Honnør: 101
    • Utlogget Utlogget

    • Kjønn: Mann
    • Innlegg: 1 114

    Sv: Upassende Treningsmusikk
    « #2 : 08. mai 2007, 00:12 »
    Nå kan vi styre musikken relativt greit der jeg trener, men når gymmet er betjent er det rævva musikk som spilles!! Hvem pokker klarer å yte skikkelig til Shania Twain? Ikke jeg i hvertfall...

    Helt enig. Musikk kan også motivere!

    Det bør være noen fengende rytmer, tempo og bass! La oss si at du står klar for markløftet ditt. Du forbereder deg psykisk, og akkurat idet du skal til å løfte, så hører du "I FEEL LIKE A WOMAN!!"..

    Det kan resultere i latterkrampe eller værre, og da har Shania ødelagt treninga. :Smiley
    I det stangen treffer gulvet brøler han triumferende. Den metroseksuelle mannen kan spise så mye sushi han bare orker. Det er jern som får testosteronet til å bruse. Det er her, i denne gymmen, man bygger menn. - KK Ingvild

    Utlogget lallemann

    • Erfaren bruker
    • ****
    • Innlegg: 359
    • Honnør: 21
    • Utlogget Utlogget

    • Kjønn: Mann
    • Innlegg: 359

    • Tada
    Sv: Upassende Treningsmusikk
    « #3 : 08. mai 2007, 00:39 »
    På satsen jeg trener spiller de en jævla sang og putter den på replay, det er IKKE kødd engang. Det er en miks av 10 forskjellige sanger med ekstra technoskit(selvom jeg egentlig liker techno/trance når det er bra), og sangene var dårlige fra før av. Dette resulterte i at jeg hørte de samme sangene over 10 ganger idag, mens jeg trente :/

    Gymmen tilhører jo kjeden Sats, så jeg tviler på det ville funka med medbrakt CD Sad

    Borte på Condis så er det duster i betjeninga, men de spiller bra musikk ja....

    Utlogget aiwass

    • Elite medlem
    • *******
    • Innlegg: 4 322
    • Honnør: 1098
    • Utlogget Utlogget

    • Kjønn: Mann
    • Innlegg: 4 322

    Sv: Upassende Treningsmusikk
    « #4 : 08. mai 2007, 01:19 »
    Hva med musikk på jobb? Jeg holdt ut én måned på et telefonsalgkontor hvor NRK MP3 ble spilt døgnet rundt. Seriøst, hvor er Valgerd når man trenger henne?

    Utlogget PhilLynott

    • Treningsnarkoman
    • *******
    • Innlegg: 2 039
    • Honnør: 173
    • Utlogget Utlogget

    • Kjønn: Mann
    • Innlegg: 2 039

    Sv: Upassende Treningsmusikk
    « #5 : 08. mai 2007, 10:57 »
    Der jeg trener satt de en dag på CELINE DION!!!! CELINE DION!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Det var en tung dag...
    Thin Lizzy!
    BP: 128
    KB: 150
    ML: 180

    Utlogget Nann-Rosita

    • Skravlekopp
    • ******
    • Innlegg: 1 745
    • Honnør: 193
    • Utlogget Utlogget

    • Kjønn: Kvinne
    • Innlegg: 1 745

    • Andsnes i Loppa
    Sv: Upassende Treningsmusikk
    « #6 : 08. mai 2007, 11:02 »
    Jeg bryr meg faktisk lite om musikken.
    Elixia har IKKE bra musikk på treningsstudioet , i tillegg hører man dunkdunkinga fra spinnig og aerobicsalene.

    MEN nå er jeg så langt borte og suller i min egen søte lille verden, så jeg får ikke med meg hverken menneskene på studio , eller musikken fortiden.
    Diett er SLITSOMT for hodet.. Og kroppen...... Og hjernen kobler helt ut , og kroppen gjør bae det den skal..


    *puh*

    Medlem av Ragnarokk KFK 


    «Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

    Utlogget Allyse

    • Leieboer
    • *****
    • Innlegg: 644
    • Honnør: 82
    • Utlogget Utlogget

    • Kjønn: Mann
    • Innlegg: 644

    Sv: Upassende Treningsmusikk
    « #7 : 08. mai 2007, 11:43 »
    Der jeg trener nå er det relativt fritt, og er mer en kamp om nøkkelen til anlegget, så greit nok egentlig iom hvis jeg får tak i nøkkelen bestemmer jeg hva som kjøres på.

    Der jeg trente før husker jeg spes en episode. Lessa opp på knebøyen, stilte meg i posisjon. Da hørte jeg "My heaaaaaart wiiiilll goooooo oooooooonnnn". Tok to-tre steg fremover, hang fra meg stanga og tok kvelden :p

    Utlogget H.M

    • Superavhengig
    • ******
    • Innlegg: 1 181
    • Honnør: 127
    • Utlogget Utlogget

    • Kjønn: Mann
    • Innlegg: 1 181

    Sv: Upassende Treningsmusikk
    « #8 : 08. mai 2007, 12:08 »
    bruce springsteen.. HELE dagen.. Ugh!
    Westside disciple

    Utlogget stayXgold

    • Pratsom bruker
    • ******
    • Innlegg: 874
    • Honnør: 50
    • Utlogget Utlogget

    • Kjønn: Mann
    • Innlegg: 874

    Sv: Upassende Treningsmusikk
    « #9 : 08. mai 2007, 13:04 »
    Den jævla hallelujah sangen av gitarkameratene, FAEN! Blir oppriktig talt forbanna når den kommer, og ikke forbannet på en måte som gjør at jeg klarer å løfte mer, mer sånn forbannet at den trekker ut all kraft av meg.
    Perseverance
    Against all opposition
    Crushing all limitaions
    Pure strength through solitude
    Discipline and determination

    Utlogget proteingutn

    • V.I.P
    • *******
    • Innlegg: 7 210
    • Honnør: 973
    • Utlogget Utlogget

    • Kjønn: Mann
    • Innlegg: 7 210

    • jeje
    Sv: Upassende Treningsmusikk
    « #10 : 08. mai 2007, 13:40 »
    Trener i kjelleren, jeg. Fine greier, BARE bra musikk på anlegget. Red, DT, SX, Kamelot, Epica osv osv osv.... Grin
    The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
    -Mark Twain
    datagjenoppretting

    Utlogget Haymaker

    • Superavhengig
    • ******
    • Innlegg: 1 114
    • Honnør: 101
    • Utlogget Utlogget

    • Kjønn: Mann
    • Innlegg: 1 114

    Sv: Upassende Treningsmusikk
    « #11 : 08. mai 2007, 15:58 »
    Den jævla hallelujah sangen av gitarkameratene, FAEN! Blir oppriktig talt forbanna når den kommer, og ikke forbannet på en måte som gjør at jeg klarer å løfte mer, mer sånn forbannet at den trekker ut all kraft av meg.

    Ja den jævla sangen!!
    I det stangen treffer gulvet brøler han triumferende. Den metroseksuelle mannen kan spise så mye sushi han bare orker. Det er jern som får testosteronet til å bruse. Det er her, i denne gymmen, man bygger menn. - KK Ingvild

    Utlogget Cheeky Monkey

    • Leieboer
    • *****
    • Innlegg: 612
    • Honnør: 242
    • Utlogget Utlogget

    • Kjønn: Kvinne
    • Innlegg: 612

    Sv: Upassende Treningsmusikk
    « #12 : 08. mai 2007, 16:12 »
    Jeg må ha med mp3-spillern min med 2127 sanger på. Hvis ikke så går jeg hjem og henter den.
    Medlem av Foreningen for å Bevare kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!

    TGG
    Drammen CK Utforgruppa (in spe)
    Syklende syklist til sykkel

    Utlogget veikingen

    • Erfaren bruker
    • ****
    • Innlegg: 361
    • Honnør: 14
    • Utlogget Utlogget

    • Kjønn: Mann
    • Innlegg: 361

    Sv: Upassende Treningsmusikk
    « #13 : 08. mai 2007, 19:18 »
    der jeg trener er det ikke noe annet skille mellom spinninghallen og resten av gymmet, enn et rekkverk/gjerde. Og når de plutselig fyrer opp DDE eller SMURFEHITS på anlegget... da er det bare å gi opp. what
    Det eneste jeg vet er at jeg ikke vet!

    Utlogget CYC

    • .: Eliteutøver :.
    • ******
    • Innlegg: 1 540
    • Honnør: 388
    • Utlogget Utlogget

    • Kjønn: Mann
    • Innlegg: 1 540

    Sv: Upassende Treningsmusikk
    « #14 : 08. mai 2007, 19:26 »
    Dårlig musikk er selvfølgelig ikke noe stas, men en kan ikke la det fucke treningen. Da er fokus på feil ting spør du meg Smiley

    Gå til:  

    Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

    5 digge middager med cottage cheese

    Kosthold09.08.2021270

    Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
    Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
    Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

    5 fordeler med stående leggpress

    Trening28.06.202153

    Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!