Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 579908 ganger)

Utlogget Sessan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 468

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1575 : 03. desember 2011, 00:17 »
fks: om noen her inne hadde sagt at du fks hadde tatt anabole steroider.... skulle jeg trodd på det da? bare sånn uten videre?

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1576 : 03. desember 2011, 00:19 »
Hva i alle dager har det med saken å gjøre?
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Sessan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 468

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1577 : 03. desember 2011, 00:20 »
Hva i alle dager har det med saken å gjøre?

Jeg er aldri meg selv på nettet! jeg sier aldri sannheten!

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1578 : 03. desember 2011, 00:22 »
Så det du nå prøver å si er at du er ett troll? Du har egentlig ikke noen sykdom? Og du er ikke den stygge jenta i alle desse videoene? Du er egentlig normal, og ikke et tilbakeståendes monster?
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

EmyR

  • Gjest
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1579 : 03. desember 2011, 00:24 »
Endelig litt personlig utskjelling her. Gonna get some popcorn!

Utlogget Sessan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 468

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1580 : 03. desember 2011, 00:29 »
Så det du nå prøver å si er at du er ett troll? Du har egentlig ikke noen sykdom? Og du er ikke den stygge jenta i alle desse videoene? Du er egentlig normal, og ikke et tilbakeståendes monster?

dette er vel helt opp til øynene som ser.

Om jeg fks hadde gått til en lege for å virkelig sjekke om jeg var tilbakestående å ikke var det... så er det opp til deg og krangle med fakta!

Vel... Dette er en uskjellingstråd! og da skal man vel bare prate dritt!

Er litt moro å se hvor lenge du gidder skrive tilbake.

Det jeg mener sånn helt seriøst... er at jeg bruker denne plassen til å finne info om trening. Blogging er ikke min ting.

Men om du synes jeg er et tilbakestående monster og at på til kan si hva alle mener om meg her så er det vel opp til deg.....

Men om du synes jeg er så stygg og ekkel og monster så ville jeg for din del enten blokket mine innlegg om dette er mulig....

eller bruke tiden min på noe som er mer fornuftig!

for jeg kunne brydd meg mindre om det du sier!

Men ja.. jeg elsker å provosere.

etter din mening er jeg gal! Denne tanken blir sikkert del av mange.. hvem vet jeg!

Men om jeg hater noen så prater jeg ikke noe med personen... gidder ikke bruke tid på det.

Men dette er en tråd der man kan prate dritt!

Men har forsatt ikke noe i mot deg!

Du er sikkert en snill fyr

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1581 : 03. desember 2011, 00:32 »
Jeg er aldri meg selv på nettet! jeg sier aldri sannheten!

Da gjelder det å skjule epost-adressen, spesielt om den består av navnet ditt. Just sayin.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Sessan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 468

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1582 : 03. desember 2011, 00:34 »
Da gjelder det å skjule epost-adressen, spesielt om den består av navnet ditt. Just sayin.


var jo ment for å provosere haha! er ikke ofte jeg er er inne så det er moro å stikke innom slik at noen kan få litt utløp for hva de mener om enn! haha

EmyR

  • Gjest
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1583 : 03. desember 2011, 00:38 »

var jo ment for å provosere haha! er ikke ofte jeg er er inne så det er moro å stikke innom slik at noen kan få litt utløp for hva de mener om enn! haha

9 innlegg hver dag i snitt må sies å være lite ofte ja ..

Utlogget Sessan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 468

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1584 : 03. desember 2011, 00:40 »
9 innlegg hver dag i snitt må sies å være lite ofte ja ..

er ikke inne her hver dag da.. inne på denne tråden.

Men hadde flere innlegg før jeg sletta bloggen min.... Vil heler beholde min gamle blogg som jeg laget da jeg begynte. Trenings forum er der jeg leter etter info....

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1585 : 03. desember 2011, 19:20 »
For en gangs skyld på jeg gi litt cred til sitronsafta. Det er bare to smalhanser av noen hjerneskada brødfrø som kan diskutere slik. Det er en "utskjellingstråd", ikke en diskusjonstråd! Get a room you fucking retards.

Og til kakemonsteret, du er et yders trist vesen, som fortsetter å forsvare deg selv. Hvor mye skal du ha for å gi opp? Kanskje det hjelper om Mari ringer deg?

Se nå til helvete å ta med deg hemmoroidene og flytt fra denne planeten!

Utlogget Sessan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 468

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1586 : 03. desember 2011, 19:37 »
For en gangs skyld på jeg gi litt cred til sitronsafta. Det er bare to smalhanser av noen hjerneskada brødfrø som kan diskutere slik. Det er en "utskjellingstråd", ikke en diskusjonstråd! Get a room you fucking retards.

Og til kakemonsteret, du er et yders trist vesen, som fortsetter å forsvare deg selv. Hvor mye skal du ha for å gi opp? Kanskje det hjelper om Mari ringer deg?

Se nå til helvete å ta med deg hemmoroidene og flytt fra denne planeten!


Mari hvem.... jeg er en løgner har ikke du skjønte det....en idiot for mange ja..... men jeg sier bare masse tull...

men slux skal slette meg snart!


flinke sitrinsaft som hjalp meg til å få meg til å forstå vilke idiot jeg er hahahh!

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1587 : 03. desember 2011, 19:40 »

Mari hvem.... jeg er en løgner har ikke du skjønte det....en idiot for mange ja..... men jeg sier bare masse tull...

men slux skal slette meg snart!


flinke sitrinsaft som hjalp meg til å få meg til å forstå vilke idiot jeg er hahahh!

Det har du sagt lenge nå, du sendte meg til og med melding for å informere meg om det - men skjer det? Nei...

Alle vil ha deg ut her fra, absolutt alle.. jentene på forumet er de eneste du har opplevd å være hyggelige mot deg, av den simple grunn at de synes synd på deg.  Hvor gammel er du egentlig? Regner med du er komt opp i ett greit tall, og fortsatt er du jomfru... ikke rart slik som du ser ut, jævla monster.
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Sessan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 468

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1588 : 03. desember 2011, 19:44 »
Det har du sagt lenge nå, du sendte meg til og med melding for å informere meg om det - men skjer det? Nei...

Alle vil ha deg ut her fra, absolutt alle.. jentene på forumet er de eneste du har opplevd å være hyggelige mot deg, av den simple grunn at de synes synd på deg.  Hvor gammel er du egentlig? Regner med du er komt opp i ett greit tall, og fortsatt er du jomfru... ikke rart slik som du ser ut, jævla monster.


du repiterer deg like mye som jeg gjør nå! Jaja jeg har skjønt at alle hater meg! kanskje du kan få meg slettet? prøvd! jeg blir glad om du gjør  det



Har ikke trent en dag i mitt liv! jeg kjenner ikke mari asp!  hvordan i helvete skulle jeg ha penger  til å betale noe slik? jeg bor ikke alene enn gang! jeg bor på psykriatisk!

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1589 : 03. desember 2011, 19:45 »

du repiterer deg like mye som jeg gjør nå! Jaja jeg har skjønt at alle hater meg! kanskje du kan få meg slettet? prøvd! jeg blir glad om du gjør  det



Vitsen med og bli sletta?  Kan jo bare slutte og logge på istedet...

There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!