Skrevet av Emne: NM i Bodybuilding og Bodyfitness  (Lest 34259 ganger)

Utlogget OMD

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 423
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 423

Sv: NM i Bodybuilding og Bodyfitness
« #60 : 06. oktober 2009, 11:58 »

De tilbakemeldingene jeg har fått fra dommere, er at jeg er for "stor"/muskuløs for BF..
Noe jeg ble forespeilet kunne skje helt fra første formsjekk... men sånn er det når jenta er sta og VIL prøve for dét Wink

Har ikke hørt at jeg ikke presenterer meg bra på scenen eller mangler utstråling osv som blir nevnt her... håper da heller ikke det, men...

MEN- Jeg har da iallefall kommet i MITT livs beste form, og får da bruke det som en liten premie/seier for meg selv!

Også må jeg jo få si at buing i salen er uhørt.. Jeg var ikke der, men hører/leser hva som skjedde.. og det hører ingen steds hjemme!!

Gratulerer til Kristine Weber med 1ste plassen!! Smiley



Karma til deg for flott svar, og litt lite selvinnsikt i din fysikk Wink Desverre kan du kanskje si, men du er absolutt CBB nå - en fiiin CBB!!

se selv:  




Jeg har fulgt din logg her en stund, og du har en fantastisk fysikk og elsker selvfølgelig å trene. Da blir det helt uhørt å trene seg "ned" som noen kaller det..  what

Men som du sier fikk du tidlig tilbakemeldinger om at du er mere CBB enn BF - ta disse ordene til deg, og legg opp til CBBW neste år - du har alt som skal til, så hvorfor ikke bygge en smule og vinne CBB enn å få siste i BF..?
Ole M D

..Et liv uten trening, er et liv uten mening...



http://olemortend.blogspot.com/
http://omdfitness.com/index.html



Utlogget Marius*83

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 70
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 70

  • 09
Sv: NM i Bodybuilding og Bodyfitness
« #61 : 06. oktober 2009, 12:18 »


Men som du sier fikk du tidlig tilbakemeldinger om at du er mere CBB enn BF - ta disse ordene til deg, og legg opp til CBBW neste år - du har alt som skal til, så hvorfor ikke bygge en smule og vinne CBB enn å få siste i BF..?

Beklager marthe, men jeg må si meg enig. Du elsker å trene,(så du blir rett å slett nødt til å slutte å trene styrke, og bare drive kardio de neste årene for å kunne konkurrere i BF i Norge Wink , er vel litt andre kriterier " der ute" etter det jeg har skjønt) men tanken på å bli mindre igjen etter å ha nådd så langt virker litt kjipt. Men all ære til deg for det du har oppnådd, og stålvilja...
Her kommer det du ikke vil høre Cool.... "Classic neste"...  Grin
4
   3
     2
       ?...

Sponset av    
                  
                                    PRO GYM- Progym.no

DRAMMEN FKK


"Selvdisiplin vokser ikke på trær"


Utlogget Marthe Skog Johansen

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 51
  • Honnør: 48
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 51

Sv: NM i Bodybuilding og Bodyfitness
« #62 : 06. oktober 2009, 12:56 »
Beklager marthe, men jeg må si meg enig. Du elsker å trene,(så du blir rett å slett nødt til å slutte å trene styrke, og bare drive kardio de neste årene for å kunne konkurrere i BF i Norge Wink , er vel litt andre kriterier " der ute" etter det jeg har skjønt) men tanken på å bli mindre igjen etter å ha nådd så langt virker litt kjipt. Men all ære til deg for det du har oppnådd, og stålvilja...
Her kommer det du ikke vil høre Cool.... "Classic neste"...  Grin

Jeg var på trening igjen igår, og det var såå deilig å komme igang igjen etter at jeg de siste 2-3 ukene kun har trent lett igjennom, ikke trent bein osv inn mot konkurransene..!! Og jeg skal jo innrømme at det skal bli vanskelig for meg å ikke trene slik jeg syns er gøy/givende.. Tenkte på det opptil flere ganger under økten...
Ja jeg elsker å trene, og å se resultatene av treningen /kostholdet er jo det som driver meg...
Og å skulle "miste" /minke på fysikken.. hm... tror jeg vil føles litt "åh neiii..." jeg vet ikke...

Men tusen takk Marius!! Veldig koselig tilbakemelding! Smiley

Karma til deg for flott svar, og litt lite selvinnsikt i din fysikk Wink Desverre kan du kanskje si, men du er absolutt CBB nå - en fiiin CBB!!

se selv:  




Jeg har fulgt din logg her en stund, og du har en fantastisk fysikk og elsker selvfølgelig å trene. Da blir det helt uhørt å trene seg "ned" som noen kaller det..  what

Men som du sier fikk du tidlig tilbakemeldinger om at du er mere CBB enn BF - ta disse ordene til deg, og legg opp til CBBW neste år - du har alt som skal til, så hvorfor ikke bygge en smule og vinne CBB enn å få siste i BF..?

Ja, de i klubben er jo helt klare på hvor jeg kan gjøre det bra, bare marthe som "lukket" ørene og var sta som et esel.. "nei jeg er ikke så stor!!! "  Angry hehe  Wink
Men jeg har jo fått det rett i fleisen nå da, at jeg tydeligvis har mer muskler/størrelse enn jeg har trodd selv...
Også så fornøyd jeg var som klarte dietten så bra, og få frem beina mer enn sist...  Huh

Ja det er jo da hva alle andre mener jeg bør satse på og hva jeg egentlig vil da...
Men er jo som dere sier, tror neppe jeg klarer dra på trening og ikke gjøre det jeg syns er gøy og trives med...

Vi får se da.. *tenkeboksen*

Nå er det å nyte og vedlikeholde formen, trene og ha masse energi igjen!!, bruke tid med kjæreste og venner, så får vi se hva jeg ender opp med å gjøre...

Tusen tusen takk igjen, for så hyggelig tilbakemelding!! Jeg tar det så absolutt med meg, og er nok også en stor del av grunnen til at jeg er så fornøyd tross alt  Grin
SPONSET AV

*X-LIFE.NO*
Høykvalitets kosttilskudd på nett!!
*PROGYM*
Drammen og Hokksund



*If you aren't going all the way, why go at all*


Utlogget Marthe Skog Johansen

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 51
  • Honnør: 48
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 51

Sv: NM i Bodybuilding og Bodyfitness
« #63 : 06. oktober 2009, 13:01 »
Jeg syns du har en flott fysikk Marthe, og du har alle forutsetninger for å komme deg opp på topp i classic.
Du blir nok noe for stor, men du har ramme og du viser at du kan bli hard.

Satser du nå vidre på CBBW ?
Jeg tror du kommer langt Smiley

Nann

Tusen takk Nann!! Veldig koselig å lese!! Smiley
Vi får se.. kanskje jeg endrer mening ang CBB etterhvert.. men det må nok "tygges" litt på først Wink

Jeg tar med meg alle de positive kommentarene- det er så gøy for meg å høre at jeg faktisk er i form iallefall.. selvom jeg var "malplassert" i BF denne gangen...

Smiley
SPONSET AV

*X-LIFE.NO*
Høykvalitets kosttilskudd på nett!!
*PROGYM*
Drammen og Hokksund



*If you aren't going all the way, why go at all*


Utlogget GrEmLiNgS

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 151

  • WWW.NORKOST.NO
Sv: NM i Bodybuilding og Bodyfitness
« #64 : 06. oktober 2009, 14:06 »
Joda, de ligger på Forbedømming. Så klikk videre på Bodybuilding - Alle klasser. Der ligger alle bildene fra alle klassene i BB.

nei

hos meg stopper det med bilde 228 som er et bilde av marius i minus 90

Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

Sv: NM i Bodybuilding og Bodyfitness
« #65 : 06. oktober 2009, 14:37 »
nei

hos meg stopper det med bilde 228 som er et bilde av marius i minus 90

Skjedd en feil. Nå skal alle klassene være ute der. Smiley
Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Utlogget Olympia2

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

Sv: NM i Bodybuilding og Bodyfitness
« #66 : 06. oktober 2009, 18:53 »
NM var morro likte spes -90kg klassen den var rååå! likte også poseringa til junioren Smiley

så film av 90 og junioren på en nettside tidligere idag:

-90 posedown: http://www.muscle-tube.com/play.php?id=1469
junioren:   http://www.muscle-tube.com/play.php?id=1466

mvh olebole Smiley

Utlogget OMD

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 423
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 423

Sv: NM i Bodybuilding og Bodyfitness
« #67 : 08. oktober 2009, 12:28 »
NM var morro likte spes -90kg klassen den var rååå! likte også poseringa til junioren Smiley

så film av 90 og junioren på en nettside tidligere idag:

-90 posedown: http://www.muscle-tube.com/play.php?id=1469
junioren:   http://www.muscle-tube.com/play.php?id=1466

mvh olebole Smiley

Det "største" showet kom fra junioren faktisk!

Lo så jeg grien - t.o.m på posedown! Fyren hadde en karisma som er helt utrolig!!



Ketil fevang er navnet - merk dere det, og når gutten får litt mere biff på kroppen så blir dette KNALL!
Ole M D

..Et liv uten trening, er et liv uten mening...



http://olemortend.blogspot.com/
http://omdfitness.com/index.html



Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: NM i Bodybuilding og Bodyfitness
« #68 : 08. oktober 2009, 12:30 »
den gutten var skikkelig smørblid på scenen, og man så han var med og hadde det moro.

Kult program, lo så jeg grein, og tror hele salen lo og digga det..
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: NM i Bodybuilding og Bodyfitness
« #69 : 08. oktober 2009, 13:05 »
Det "største" showet kom fra junioren faktisk!

Lo så jeg grien - t.o.m på posedown! Fyren hadde en karisma som er helt utrolig!!



Ketil fevang er navnet - merk dere det, og når gutten får litt mere biff på kroppen så blir dette KNALL!
Så showet på muscletube ; det var helt kanon! Og det var til og med uten lyd her på jobb. Når jeg kan høre lyd skal jeg se om igjen. Komplimentene til denne junioren er vel fortjent. Dette var fantastisk artig poseringsrutine. Mange har gjort mye rart ifb. med posering og jeg trodde ikke det var mulig å bli original mer - men det klarte denne Ketil Fevang. Veldig bra. Han vinner vel "So you think you can dance?" om han melder seg på også Smiley
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Utlogget Maddis

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 29
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 29

Sv: NM i Bodybuilding og Bodyfitness
« #71 : 09. oktober 2009, 19:30 »
 woot ENDELIG!!!
Dette har jeg savnet lenge.... en skikkelig posør som kan å underhålle.
Satt i salen og det var tydelig at dette var noe vi alle satte pris på.
Vil bare si et STORT TAKK til...

KJETIL FEVANG - KJETIL FEVANG - KJETIL FEVANG - KJETIL FEVANG - KJETIL FEVANG - KJETIL FEVANG
Hvis du gjør det du alltid har gjort så vil du få det du alltid har fått

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Sv: NM i Bodybuilding og Bodyfitness
« #72 : 09. oktober 2009, 22:22 »
Hm, var ikke det han her som skulle vinne beste posør som han sa og at ingen i norge kunne posere noe særlig??!!
Artig rutine og fikk med salen bra, var ivertfall mange som lo så de grein,men de gjorde de jo når Thomas og Harald fra Senkveld var der også Wink

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: NM i Bodybuilding og Bodyfitness
« #73 : 09. oktober 2009, 22:24 »
Hm, var ikke det han her som skulle vinne beste posør som han sa og at ingen i norge kunne posere noe særlig??!!
Artig rutine og fikk med salen bra, var ivertfall mange som lo så de grein,men de gjorde de jo når Thomas og Harald fra Senkveld var der også Wink


duuuuu , du vant jo du Smiley heheh

Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Sv: NM i Bodybuilding og Bodyfitness
« #74 : 09. oktober 2009, 22:28 »
duuuuu , du vant jo du Smiley heheh


Joda,men syns Askeland, martin engstrøm og metern kan showe mye mer enn han her.
    Men skal ha cred siden han er så ung da, at han tørte Smiley skjønt det hadde ikke så mye med posering og gjøre,heller dans,syns jeg da.
og beste posør gjelder HELE dagen, ikke kun fri-program.
Men gutten kan bli veldig bra med tiden tror jeg,  potensiale er så ABSOLUTT tilstede.
 

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!