Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 580945 ganger)

Utlogget Küngen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 79
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 79

  • slå mæ på taska å kaillj mæ Aud!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1950 : 29. februar 2012, 22:44 »
Punkt 1: Du fikk ikke tillatelse av noen kvinne til å gjøre noe som helst.
Punkt 2: Du kjenner ikke moren hans.
Punkt 3: Lemmet ditt er ikke langt.
Punkt 4: Lemmet ditt er ikke vakkert.
Så stapp tastaturet opp i ræva og surr deg deretter inn med gaffateip.  Så blir resten av verden et bedre sted.

Du tar feil på alle punkter.
uansett er det sikkert leggetid på eldrehjemmet nå, så se til helvete å legg den rynkete jødetater.
Bare husk å legge deg på ryggen så du ikke ødelegger den utlagte tarmen din.
20år

103kg
190cm

benkpress: 165 raw
markløft: 280 raw
knebøy: 195 raw
Hang-ups: 26 strikte

svak, sur og ferbainnja!

Utlogget EckoRomeo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 282
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 282

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1951 : 01. mars 2012, 23:39 »
Det heter "utlagt pingle-arm", slik som du har på hver siden av kroppen din.
"We are better than you, and we know it!"
-Globo Gym

Utlogget Küngen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 79
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 79

  • slå mæ på taska å kaillj mæ Aud!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1952 : 02. mars 2012, 00:45 »
Det heter "utlagt pingle-arm", slik som du har på hver siden av kroppen din.

Hva er det for noe piss du presterer å skrive?
Du har faen meg mindre verdi enn det som kommer dryppende ut av rassen til mora di etter at jeg har pumpet henne full av mine svært mandige safter.

Jeg anbefaler deg å slutte å bruke tiden på nettet, og heller bruke tiden på å prøve å trykke tilbake tarmen til din mor etter at det ble med en del etter at jeg dro ut min pulserende lem.
20år

103kg
190cm

benkpress: 165 raw
markløft: 280 raw
knebøy: 195 raw
Hang-ups: 26 strikte

svak, sur og ferbainnja!

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1953 : 02. mars 2012, 19:24 »
Det heter "utlagt pingle-arm", slik som du har på hver siden av kroppen din.
Dette i motsetning til den kroppsdelen som du har på toppen av kroppen, over adamseplet.  Det riktige adjektivet for den kroppsdelen er "utstoppet".
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1954 : 02. mars 2012, 19:34 »
Hva er det for noe piss du presterer å skrive?
Du har faen meg mindre verdi enn det som kommer dryppende ut av rassen til mora di etter at jeg har pumpet henne full av mine svært mandige safter.

Jeg anbefaler deg å slutte å bruke tiden på nettet, og heller bruke tiden på å prøve å trykke tilbake tarmen til din mor etter at det ble med en del etter at jeg dro ut min pulserende lem.
Du lever tydeligvis høyt på 'morra di'-fantasier.  Jeg tipper at utvalget ditt av sexfantasier (for ikke å snakke om reelle sexopplevelser) er omtrendt like rikholdig og variert som den tomme mengden, sånn som den er definert i matematikken.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Küngen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 79
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 79

  • slå mæ på taska å kaillj mæ Aud!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1955 : 02. mars 2012, 20:13 »
Du lever tydeligvis høyt på 'morra di'-fantasier.  Jeg tipper at utvalget ditt av sexfantasier (for ikke å snakke om reelle sexopplevelser) er omtrendt like rikholdig og variert som den tomme mengden, sånn som den er definert i matematikken.

tåler milf den her gutten ja!
Jeg har garantert hatt mer sex med damer enn det du har. Sex med gutter teller ikke vettu, homsegutt.

no ska æ drekk karsk! Noen som har ett velutviklet sosialt nettverk også vet du.
20år

103kg
190cm

benkpress: 165 raw
markløft: 280 raw
knebøy: 195 raw
Hang-ups: 26 strikte

svak, sur og ferbainnja!

Utlogget EckoRomeo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 282
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 282

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1956 : 04. mars 2012, 23:11 »
Stryker deg mildt på skrittet og kaller deg Aud..
"We are better than you, and we know it!"
-Globo Gym

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1957 : 05. mars 2012, 18:51 »
tåler milf den her gutten ja!
Jeg har garantert hatt mer sex med damer enn det du har. Sex med gutter teller ikke vettu, homsegutt.

no ska æ drekk karsk! Noen som har ett velutviklet sosialt nettverk også vet du.
Hei Aud!  Det som du kaller sosialt nettverk får nok plass nederst i en karskkopp, ja.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Küngen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 79
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 79

  • slå mæ på taska å kaillj mæ Aud!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1958 : 05. mars 2012, 19:17 »
Hei Aud!  Det som du kaller sosialt nettverk får nok plass nederst i en karskkopp, ja.

Hei Sylvia!
Takk! komplimenter er sjeldne varer i denne tråden.
20år

103kg
190cm

benkpress: 165 raw
markløft: 280 raw
knebøy: 195 raw
Hang-ups: 26 strikte

svak, sur og ferbainnja!

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1959 : 06. mars 2012, 20:12 »
Nå er det jaggu på tide at noen skjeller Den store Hater-tråden kraftig ut.  Den tråden er en bleik og dvask kopi av Utskjellingstråden, og klientellet der er etterapere av utskjellingstråd-gjengen.  Går det an å synke lavere?  Finnes det noe ynkeligere?

La oss holde Utskjellingstråden fram som den gullkantede originalen, og la dilettantene i Den store Hater-tråden synke ned i et taust og bunnløst mørke.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1960 : 07. mars 2012, 16:35 »
Enig, men for å være ærlig så bør denne tråden også skjelles ut, spesielt opphavsmannen BEISTET. Dette er jo en direkte kopi av min originale, men siden han har skrevet SKAL IKKE FJERNES! i emnet så tør jo ikke moderatorene gjøre noenting ( uforståelig nok )

Har heller ikke mottatt noen som helst unnskyldning fra moderatorer etter slettingen av den første tråden. Vurderer en appell til verdenssamfunnet, som også kan inkludere fjerning av legemet til BEISTET fra jordens overflate.

On topic, så er Hater-tråden en møkkatråd som mest av alt handler om folks manglende evne til å ta tak i de enkleste utfordringene i sine egne liv. Klart, er man av amøbisk ætt og bruker dagene sine primært til å drømmerunke i en desillusjonert tilstand er det ikke mye man kan forlange heller.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1961 : 07. mars 2012, 16:37 »
Noterer meg også at jeg kan komme på forsiden av treningsforum, litt nede til venstre for dette innlegget.

Ville jo blitt ett nummer som flere her inne kunne runka til, selv om jeg hadde tatt av meg hatten først.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1962 : 07. mars 2012, 20:51 »
Enig, men for å være ærlig så bør denne tråden også skjelles ut, spesielt opphavsmannen BEISTET. Dette er jo en direkte kopi av min originale, men siden han har skrevet SKAL IKKE FJERNES! i emnet så tør jo ikke moderatorene gjøre noenting ( uforståelig nok )
Beistet bør skjelles ut for svært mye.  Han er en helt grufull skapning på alle vis.  Men han skal ha kreditt for at han startet opp denne tråden på nytt.  Din start av den opprinnelige tråden og Beistets start på oppfølgeren er alt i alt de to eneste positive, moralske og intelligente handlingene som henholdsvis du og han noensinne har gjort.
Sitat
Har heller ikke mottatt noen som helst unnskyldning fra moderatorer etter slettingen av den første tråden. Vurderer en appell til verdenssamfunnet, som også kan inkludere fjerning av legemet til BEISTET fra jordens overflate.
Det er som seg hør og bør.  Jeg håper at du aldri får noen unnskyldning for noe som helst noen gang.
Sitat
On topic, så er Hater-tråden en møkkatråd som mest av alt handler om folks manglende evne til å ta tak i de enkleste utfordringene i sine egne liv. Klart, er man av amøbisk ætt og bruker dagene sine primært til å drømmerunke i en desillusjonert tilstand er det ikke mye man kan forlange heller.
Her er vi helt og fullt enige.  Skapningene i Hater-tråden etterlikner hgd, Pestloppa, Suppemannen, EckoRomeo og Marmerius uten å nå opp på deres nivå.  Det sier litt om hvor lavt levende skapninger kan synke.

PS.  Det er i dag eksakt et år siden dine edlere deler falt av og eksploderte.  Det får man kalle en merkedag.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1963 : 08. mars 2012, 08:45 »

PS.  Det er i dag eksakt et år siden dine edlere deler falt av og eksploderte.  Det får man kalle en merkedag.

Ja, merkelige er jo at den vokste seg tilbake i full størrelse ( 30 x 30 cm ) på under ett døgn.

Mens fitta til BF AF trakk seg sammen og imploderte når vi var ferdig.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1964 : 08. mars 2012, 08:54 »
Nå er det jaggu på tide at noen skjeller Den store Hater-tråden kraftig ut.  Den tråden er en bleik og dvask kopi av Utskjellingstråden, og klientellet der er etterapere av utskjellingstråd-gjengen.  Går det an å synke lavere?  Finnes det noe ynkeligere?

La oss holde Utskjellingstråden fram som den gullkantede originalen, og la dilettantene i Den store Hater-tråden synke ned i et taust og bunnløst mørke.

Hmm, om utskjellingstråden skal være best, og hater tråden skal stå som ett eksempel på forskammelig lav kvalitet.  Burde ikke du da slutte å skrive her, og heller gå over til hater tråden?

Ditt frafall her vil jo heve kvaliteten betraktelig, samtidig som personligheten din blir dråpen som kjører hater tråden i grøfta.

Du må vel innrømme at jeg kommer med gode poenger her? 
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!