Skrevet av Emne: Poste restante?  (Lest 1982 ganger)

Utlogget SolarValle_

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 30
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 30

Poste restante?
« : 03. november 2011, 13:20 »
Noen som nylig har bestilt kosttilskudd i Sverige til et postcenter? Ser ut som de postcenter som grenser til Norge ikke tilbyr poste restante lenger. http://www.posten.se/soktjanst/postnummersok/resultat.jspv
Eat and train, or remain the same!

Utlogget Jostein

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 298
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 298

Sv: Poste restante?
« #1 : 03. november 2011, 14:56 »
Noen som nylig har bestilt kosttilskudd i Sverige til et postcenter? Ser ut som de postcenter som grenser til Norge ikke tilbyr poste restante lenger. http://www.posten.se/soktjanst/postnummersok/resultat.jspv

Mine 3 pakker ble sendt tilbake Sad

Utlogget Lars Ivar

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 256
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 256

Sv: Poste restante?
« #2 : 05. november 2011, 12:29 »
Åre, som var nærmeste kontor fra Trondheim, er i alle fall lagt ned. Fikk min forsendelse returnert.

Må prøve å finne en ny løsning..

Utlogget SolarValle_

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 30
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 30

Sv: Poste restante?
« #3 : 05. november 2011, 16:27 »
Var åre som var nærmest i mitt tilfelle også, men da får man ta turen til østersund istedet.
Eat and train, or remain the same!

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Sv: Poste restante?
« #4 : 05. november 2011, 16:41 »
Åre, som var nærmeste kontor fra Trondheim, er i alle fall lagt ned. Fikk min forsendelse returnert.

Må prøve å finne en ny løsning..

Bensinstasjonen Superpris på Storlien tar imot pakker fra alle sendere. Oppgi

*Ditt navn*
c/o SUPERPRIS Livs & Bensin
Vintergatan 20
SE-830 19 STORLIEN
SWEDEN

når du bestiller noe.

Bare å ringe dit og spørre om du har mottatt pakke når du forventer at den har kommet. Har den kommet, er det bare å reise dit og hente pakken i bensinstasjonens åpningstider. (10-20 hver dag, også søndag, tror jeg). Det står prisliste på http://www.superpris.se/paketutlamning.html , men noen ganger så sier de ingenting om betaling, så da får du hentet pakken uten å betale.

Jeg var der senest i går og hentet noe hjemmetreningsutstyr.

Utlogget Lars Ivar

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 256
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 256

Sv: Poste restante?
« #5 : 06. november 2011, 01:58 »
Honnør for den. Er de til å stole på? Trenger jeg å melde fra på forhånd at jeg skal hente pakker der, eller ordner det seg av seg selv?

Var en kort periode inne på tanken om å bruke Østersund, men det er jo nesten 30 mil hver vei. Snakker jo fort totalt en 8 timer kjøring for å komme seg frem og tilbake. Storlien er jo sykt mye bedre.

Er det ikke noe slags opplegg for å få polvarer levert ut på Storlien og nå?

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Sv: Poste restante?
« #6 : 06. november 2011, 05:07 »
Honnør for den. Er de til å stole på? Trenger jeg å melde fra på forhånd at jeg skal hente pakker der, eller ordner det seg av seg selv?

Var en kort periode inne på tanken om å bruke Østersund, men det er jo nesten 30 mil hver vei. Snakker jo fort totalt en 8 timer kjøring for å komme seg frem og tilbake. Storlien er jo sykt mye bedre.

Er det ikke noe slags opplegg for å få polvarer levert ut på Storlien og nå?

Jeg har hentet pakker der 4-5 ganger nå, og det har ikke vært noe problem så langt. Eneste var at en gang hadde en ansatt satt pakka jeg skulle ha, på en lur plass inne på lageret deres, så da jeg ringte for å høre om pakka hadde kommet, trodde de at den ikke hadde kommet, selv om den faktisk hadde det. Jeg måtte derfor ringe tilbake til firmaet jeg bestilte fra og høre om de faktisk hadde sendt den. Da jeg ringte tilbake og fortalte dette, så så de godt gjennom lageret, og da fant de den. Jeg tipper dette bare var en glipp.

Jeg vet ikke om de tar imot fra Systembolaget, men de kan i hvert fall bestille fra Tyskland til deg mot betaling. Står mer om det på hjemmesidene deres. Jeg er ingen stor drikker, så jeg har ikke prøvd dette. Du kan sikkert ringe og spørre dem. Da jeg var der på fredag var det to norske varebiler der og hentet, bokstavelig talt, tre hele europaller med ølbokser fra et eller annet sted. Det må ha vært 150 brett eller noe (=3600 bokser). Så ja, det er mulig å bestille store mengder også. =)

Du trenger ikke å si ifra om at du har bestilt noe til dem, nei.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!