Skrevet av Emne: hvor mye karbohydrater burde jeg ha  (Lest 896 ganger)

Utlogget sletton

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 16
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 16

hvor mye karbohydrater burde jeg ha
« : 24. mai 2010, 23:40 »
hei

jeg er en gutt på 1.77 høy og veier kun 65 kg. Jeg har lyst til øke til 75-80 kg så jeg lurte på hvor mye karbohydrater jeg burde ha i meg dagelig? jeg har ikke lyst til stupe opp mer en max 5 kilo ettersom det er sommer og er redd for viss jeg stuper så vil alt legge seg på magen, men gjerne en diet som gir meg raskt opp til 70 kg. Hvor mye karbohydrater og diverse andre mineraler, proteiner og fett burde jeg ha i meg vær dag?

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: hvor mye karbohydrater burde jeg ha
« #1 : 24. mai 2010, 23:43 »
Vil du ha fett eller muskler eller begge deler? Jeg antar begge deler? Jeg antar du er nybegynner innen styrketrening? Tren et anstendig program (f,x noe du finner her på siden) og spis bra med mat og litt junkfood hvis du sliter med å gå opp i vekt.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget LilleF0t

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 094
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 094

Sv: hvor mye karbohydrater burde jeg ha
« #2 : 24. mai 2010, 23:47 »
Bare spis deg bråmett hver dag på sunne næringsrike matvarer, så vil du gå jevnt oppover! Ettersom du er såpass tynn og i tillegg driver aktivt med styrketrening kommer du ikke til å legge på deg så mye synlig fett i starten. Noe fett vil du få, men samtidig vil musklene vokse og du vil heller se mer markert ut, om du gjør ting riktig!

Utlogget sletton

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 16
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 16

Sv: hvor mye karbohydrater burde jeg ha
« #3 : 24. mai 2010, 23:50 »
jeg ser etter litt begge deler, for er for tynn til kunne bygge noe spesielt mer en jeg har bygget på de 2 siste månedene. ja har kun trent 3 måneder, og første månede gikk egentlig til og lære gjøre øvelsene riktig for og kjenne hvor de tar og om øvelsene passer kroppen min. en ting jeg lurer på, hvilken mat anbelfaler dere som inneholder noe man går lett opp i vekt og hvor mange ganger burde man spise vær dag?

Utlogget LilleF0t

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 094
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 094

Sv: hvor mye karbohydrater burde jeg ha
« #4 : 25. mai 2010, 00:00 »
Få i deg hvertfall 2g protein/kg kroppsvekt, spis godt med karbohydrater som havregryn, ris, poteter, pasta, rosiner og fett fra fisk, omega 3 tilskudd om du trenger, og suppler gjerne med noen skjeer kaldpresset olivenolje eller lignende for litt ekstra kcal. Nøtter er en enkel og kjapp kilde til ekstra kalorier i løpet av dagen;) kjapt og dårlig skrivi... natta!

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: hvor mye karbohydrater burde jeg ha
« #5 : 25. mai 2010, 00:00 »
Du er ikke for tynn for å gaine optimalt med muskler. Det tror jeg ikke er mulig. Å være tynn er bare bra, da synes musklene bedre og du bygger litt bedre enn hvis du er normalvektig/lubben.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!