Skrevet av Emne: Benkpress  (Lest 14503 ganger)

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

SV: Benkpress
« #75 : 02. april 2006, 14:44 »
Jeg må si jeg er MEKTIG imponert. Du er 13 år og klarer å følge det treningsprogrammet der. Det krever selvdisiplin Bow
Pass på at hvis du begynner med for mye protein tilskudd og lignende at du ikke blir feit.
Det kan skje!.. Men lykke til!! 2thumbsup


Dette er helt feil vinkling av nytten et kosttilskudd har. Baser deg på mat ja, og bruk proteinTILSKUDD når maten ikke strekker til.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Wacko

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 762
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 762

SV: Benkpress
« #76 : 09. april 2006, 18:58 »
Adreassk: Mener du fordi han er 13 år at han ikke skal trene? Og ikke ta kosttilskudd?

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

SV: Benkpress
« #77 : 09. april 2006, 19:05 »
en 13 åring kan jo trene med vekter, men det trenger ikke å være så veldig tungt, heller fokusere på teknikk og trivsel, i stedet for å jage resultater når man er såpass ung.....
Smiley

Utlogget Wacko

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 762
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 762

SV: Benkpress
« #78 : 09. april 2006, 19:25 »
Enig med bjørn her.

Trodde også det før, at det var var farlig for unge å trene. Du får det jo dyttet inn av foreldre og fotball trenere, og andre uvitende personer. Så, etter litt lesing på forumet, så ja, har jeg vel også blitt overbevist om at trening er det motsatte av farlig og dumt... Tvert i mot, det er bra for vekst og alt det der.

Men selvfølgelig, alt med måte. Du står ikke over en liten unge og roper: "KOM IGJEEEN, DU GREIER EN TIIIL!! Knebøy".  Så gutten omtrent ryker alle sener og ledd i kroppen. Heller oppfordre til sunn trening, legge ett godt grunnlag for fremtiden.
Spør du meg ville jeg heller hatt en sønn som ville trene, enn en som satt klistret forran tven og dataen hele dagen! Er ikke sunt det heller...

Mye som er farlig, og vekttrening er vel en av de tingene som er "overvurdert farlig", og litt feil kategorisert, og desverre havnet i gruppen farlig for mange.

Jaja, jeg oppfordrer i hvertfall freddern her til å keep up the god work. Gull

Nok pisspreik fra min side  Wink

Utlogget TigertownWR#80

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 99
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 99

  • "No guts, no glory"(stjelt fra trenern min)
SV: Benkpress
« #79 : 11. april 2006, 14:27 »
Sitter ikke du foran data'en ganske mye a wacko? Gjør ikke alle som er aktive på forumet det...
Årgang:1989
Skole: Lambertster, Trener der gratis også ja.
Høyde: er vel ca 181 cm
Vekt:75kg
Benkpress:67,5kg
Knebøy:3x12x55kg
markløft:kommer
militærpress:kommer
Pec Dec: 95 kg

andre øvelser vil komme senere. Trent fra September 2005.

Hobby: amerikansk fotball.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=38491.0

Utlogget Wacko

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 762
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 762

SV: Benkpress
« #80 : 11. april 2006, 15:02 »
Sitter ikke du foran data'en ganske mye a wacko? Gjør ikke alle som er aktive på forumet det...

Hvis du ikke skjønnte budskapet i mitt innlegg der tiger, så er tiden knapp for deg, du er hele 16 år, og mangler den egenskapen som kalles intelligens. Undecided
 

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Benkpress
« #81 : 11. april 2006, 18:55 »
Sitter ikke du foran data'en ganske mye a wacko? Gjør ikke alle som er aktive på forumet det...

Jo, men til gjengjeld så har de personene ti ganger mer kunnskap om trening og er dobbelt så sterke som de tøffingene som ikke bruker tid til å lære seg trening. De er bare på gymmet og tar benkpress med sprett.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

SV: Benkpress
« #82 : 11. april 2006, 18:55 »
Jo, men til gjengjeld så har de personen ti ganger mer kunnskap om trening og er dobbelt så sterke og så store som de tøffingene som ikke sitter og lærer, bare er i gymmet og løfter benkpress med sprett.

word! 2thumbsup
Smiley

Utlogget Wacko

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 762
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 762

SV: Benkpress
« #83 : 11. april 2006, 19:51 »
Takk, noen som skjønnte poenget mitt Wink

Utlogget Alex1989

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 12
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12

SV: Benkpress
« #84 : 22. april 2006, 18:48 »
Rimlig teit å gi falske forhåpninger. De fleste som trener benkpress øker rimlig fort opp til sin egenkroppsvekt.
Nå var ikke dette til fredderen tror nå jeg da.. Vist du hadde lest innlegget over hadde du sikekrt skjønt hvem det var til!

Utlogget ARH

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 763
  • Honnør: 504
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 763

SV: Benkpress
« #85 : 22. april 2006, 19:58 »
Nå var ikke dette til fredderen tror nå jeg da.. Vist du hadde lest innlegget over hadde du sikekrt skjønt hvem det var til!

Nja, tror det er du som har misforstått. Jeg skrev ikke den meldingen til deg, jeg skrev den mot fredderen
Nidelv Vektløfting, Trondheim

Treningslogg

Utlogget Wacko

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 762
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 762

SV: Benkpress
« #86 : 22. april 2006, 22:07 »
Mener det er umoralsk å gi kosttilskudd til en umoden 13åring.. Desutten skal det litt til for at det skal være behov for kosttilskudd for en på 50-60 kg (?)..

Sleep, eat and squat!

Tja, man har kanskje forskjellig syn.

Var ikke lenge siden jeg også tenkte som deg, men har skiftet litt mening.

Hvor mye bedre er det ikke om "guttungen" tar seg en shake, sammenlignet med ett glass sjokolademelk? Han vil få mye av den samme smaken av en proteinshake med sjokolade smak, som et glass oboy, og virkningen er bedre. Det er jo selvfølgelig grenser, men litt ekstra tillskudd med proteiner daglig skader vel ikke, selvom du er 13år?
Når du lærer litt om hva som er bra for kroppen å innta(som proteiner), vil du også lære deg hva som ikke er bra. Du vil da slutte å kjøpe usunne ting som snacks, og heller kjøpe deg en banan i stede for en sjokolade i friminuttet på skolen.

Nå skriver jeg kanskje litt utenfor det vi snakker om her, men det går på å få ett bra forhold til mat. Det å venne seg til å se hva produkter inneholder, og vite hva du selv trenger av næringsstoffer.

Jaja, her ble det nok en gang en del piss, jaja Smiley Les, eller la vær.

Utlogget Wacko

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 762
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 762

SV: Benkpress
« #87 : 23. april 2006, 00:47 »
En ting du kanskje ikke har funnet ut er at BB ikke har et normalt syn på et kosthold. 13-åringer har som regel høy nok forbrenning til å tåle en sjokolademelk i ny og ne. La barn være barn. Spis godteri på lørdager, så lar vi det ligge der..






Mente ikke at de ikke skulle få spise noe godt. Satt det litt på spissen kanskje. Men greia var at de kunne i tidlig alder vende seg til sunne matvaner, være klar over hva de putter i seg. Uten å få dårlig samvittighet over posen med seigmen de stappet i seg i helgen.

Men vannskelig for meg å sette meg inn i foreldres stilling i denne sammenhengen. Jeg vet faktisk ikke nå om jeg ville tillat mine barn i en slik alder å benytte seg av kosttilskudd. Regner med jeg ville sagt det var greit i visse doser, men aner ikke. Selvom jeg er for nå, så kan det forrandres hvis jeg en gang selv blir far. Så om jeg har rett til å uttale meg kan diskuteres, men bare kommer med min mening til dags dato.

Utlogget *Morten*

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 514
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 514

SV: Benkpress
« #88 : 02. juni 2006, 13:42 »
45 i benk er bra d Til din vekt

Ikkje bare tennk på Benken

tenk på at du skal øke i alt  Wink
Konkurrerende utøver i styrkeløft for Ganddal AK.
U-93kg klassen.
17 år.

Knebøy 235kg
Benkpress 177,5kg
Markløft 227,5kg
Sammenlagt 642,5kg

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=48974.msg1100854;topicseen#new
Takk for besøket Smiley

Utlogget *Morten*

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 514
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 514

SV: Benkpress
« #89 : 02. juni 2006, 14:23 »
Denne skalaen Har ikke jeg noen Respekt/Tro på

Mn ok!
Konkurrerende utøver i styrkeløft for Ganddal AK.
U-93kg klassen.
17 år.

Knebøy 235kg
Benkpress 177,5kg
Markløft 227,5kg
Sammenlagt 642,5kg

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=48974.msg1100854;topicseen#new
Takk for besøket Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!