Skrevet av Emne: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!  (Lest 22928 ganger)

Utlogget Grungern

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 541
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 541

  • Go hard, or go home!!
SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #45 : 04. desember 2005, 15:56 »
jaja, dere er noen viktigperer det skal være sikkert Smiley Hvis det å pirke på alt mulig er hva som skal til for å gjøre dagen deres så be my guest, men de eneste dere ødelegger for er dere selv. Kanskje dere på innsiden er litt usikre på dere selv slik at dere velger å hevde dere bak store ord og ved å rakke ned på andre?
Helt basic - Hva med å være litt grei a?  Wink
Trener på vektertorget i Bergen.
Knebøy: 180kg, Mark: 230kg, Benk: 120kgx3 (skylder på dårlig skuldre Tongue )
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=29518.0

silentk

  • Gjest
SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #46 : 04. desember 2005, 16:10 »
Som Abraham Lincoln sa:

- Det er bedre å tie stille og bli mistenkt for å være en idiot, enn å åpne munnen og utelate enhver tvil.


Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #47 : 04. desember 2005, 16:30 »
jaja, dere er noen viktigperer det skal være sikkert Smiley Hvis det å pirke på alt mulig er hva som skal til for å gjøre dagen deres så be my guest, men de eneste dere ødelegger for er dere selv. Kanskje dere på innsiden er litt usikre på dere selv slik at dere velger å hevde dere bak store ord og ved å rakke ned på andre?
Helt basic - Hva med å være litt grei a?  Wink

Hevde oss bak store ord? når en 15-åring kommer med voldstrusler forbeholder jeg meg retten til å påpeke et par ting..
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #48 : 04. desember 2005, 16:40 »
Nå er vel akkurat alder rimelig uvesentlig i den sammenhengen da, jeg vil nå si at en alder på 15 år tjener til hans fordel i så henseende. Når en som er så vidt passert 20 gjør det samme, så sier det på en måte mer om vedkommende.

Min mening. Smiley


(pokker at jeg ikke skulle klare å holde meg unna denne tråden.... )
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Grungern

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 541
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 541

  • Go hard, or go home!!
SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #49 : 04. desember 2005, 16:40 »
Hevde oss bak store ord? når en 15-åring kommer med voldstrusler forbeholder jeg meg retten til å påpeke et par ting..

Man burde vel, med tanke på akilles og den skade han gjør seg selv med å poste i denne tråden, stenge tråden ja.. de fleste har nok innsett at han er stokk dum.. så han trenger nok ikke å bevise det ytterligere.

Du påpekte ett og annet allerde før noen sa noe om vold! Skal jeg da leke deg og kalle deg stokk dum?
Trener på vektertorget i Bergen.
Knebøy: 180kg, Mark: 230kg, Benk: 120kgx3 (skylder på dårlig skuldre Tongue )
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=29518.0

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #50 : 04. desember 2005, 17:09 »
Tja, du kan godt kalle meg stokk dum og fortelle meg HVORFOR jeg er stokk dum? Det at akilles poster en initiell post om språk og sutrer over at han fikk en karakter som, etter dette å dømme, er altfor bra.. for så å sutre i vide og brede over at folk klager over at han har en språkføring som ville gjort en dyslektisk sjimpanse flau.. gjør at slike kommentarer vil og må komme. Det at han da synker ned til det å true med vold.. og du forsvarer dette.. Smiley vel.. det får du stå for.
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Ostreicher

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #51 : 04. desember 2005, 17:09 »
Årets tråd! Rock on guys!  buttrock buttrock buttrock buttrock

Det kan ikke bli stort værre her nå, så ikke bekymre dere for noe.

silentk

  • Gjest
SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #52 : 04. desember 2005, 17:11 »
Ikke bare viser han voldelige tilbøyeligheter, men også planer om infantil pøbelvirksomhet:

"Så hvorda bilen hennes så ut og hvor den sto. Og kan love dere den har punga dekk på mandag neste uke! "

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #53 : 04. desember 2005, 17:13 »
Evnen til å uttrykke seg er vel forsåvidt helt til stede. Ingen her som ikke skjønner hva han sier. At innleggene hans ikke vitner om så mye annet enn sinne er jeg forsåvidt helt enig i, men jeg vil tippe språket i en engelskoppgave han leverer inn er helt annerledes enn den norsken han velger å bruke her på forumet, som ikke er så langt fra gjennomsnittet (ja, man kan selvfølgelig hevde at majoriteten er retarderte).

Det å komme inn på høyere utdanning er vel heller ikke den helt store bedriften, og krever på ingen måte mer enn gjennomsnittlig intelligens. Hverken med eller uten Djupedal. Så da er det vel opp til _Akilles_ og vise at han kan klare det.

Evnen til å uttrykke seg er helt begredelig; Hr.Thyve har påvist et av utallige eksempler på det. Hvis en "gjennomsnittlig" nordmann skriver som Akilles, har vi virkelig blitt en nasjon av evneveike retarder. Ingen statistikk tilsier at det står _så_ dårlig til, selv om Djupedal nok kommer til å gjøre stor skade på norsk skole de neste fire årene.


Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #54 : 04. desember 2005, 17:14 »
Du påpekte ett og annet allerde før noen sa noe om vold! Skal jeg da leke deg og kalle deg stokk dum?

Nei, for i likhet med Akilles er du helt inkapabel til å kunne vurdere andres intelligens. Spar deg bryet med å prøve.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #55 : 04. desember 2005, 17:32 »
Evnen til å uttrykke seg er helt begredelig; Hr.Thyve har påvist et av utallige eksempler på det. Hvis en "gjennomsnittlig" nordmann skriver som Akilles, har vi virkelig blitt en nasjon av evneveike retarder. Ingen statistikk tilsier at det står _så_ dårlig til, selv om Djupedal nok kommer til å gjøre stor skade på norsk skole de neste fire årene.



Jeg tror, sørgelig nok, at det står så dårlig til etterhvert, og verre skal det bli... Undecided Tidvis er jeg direkte skremt over mengden feil man finner overalt, og da snakker jeg overhodet ikke om TF, men i livet ellers. Vis meg den avis som ikke har helt elementære feil hver dag.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Grungern

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 541
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 541

  • Go hard, or go home!!
SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #56 : 04. desember 2005, 17:35 »
Nei, for i likhet med Akilles er du helt inkapabel til å kunne vurdere andres intelligens. Spar deg bryet med å prøve.

Jaja, hr. TF stavekontroll, bra vi har deg da Smiley
Trener på vektertorget i Bergen.
Knebøy: 180kg, Mark: 230kg, Benk: 120kgx3 (skylder på dårlig skuldre Tongue )
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=29518.0

silentk

  • Gjest
SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #57 : 04. desember 2005, 17:41 »
Jeg tror, sørgelig nok, at det står så dårlig til etterhvert, og verre skal det bli... Undecided Tidvis er jeg direkte skremt over mengden feil man finner overalt, og da snakker jeg overhodet ikke om TF, men i livet ellers. Vis meg den avis som ikke har helt elementære feil hver dag.

Journalister er jo ofte preget av et ganske betydelig tidspress, og en naturlig konsekvens er da at simple skrivefeil har lett for å snike seg inn. Men, ja, er forsåvidt enig med deg.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #58 : 04. desember 2005, 17:41 »
_Akilles_, hva med å legge ut oppgaven du skrev..? Dvs, sånn som du skrev den, ikke sånn som læreren retta den?

Dette skulle jo gi en be/av-kreftelse på om du er en idiot ei.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #59 : 04. desember 2005, 19:05 »
_Akilles_, hva med å legge ut oppgaven du skrev..? Dvs, sånn som du skrev den, ikke sånn som læreren retta den?

Dette skulle jo gi en be/av-kreftelse på om du er en idiot ei.

Støtter den. *Henter rød tusj*

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!