Skrevet av Emne: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!  (Lest 22930 ganger)

Utlogget Ostreicher

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #75 : 05. desember 2005, 09:21 »
Fordi læreren sannsynligvis har gitt riktig karakter...

Så er det faktisk tilfeller hvor dette skjer og da!

Har hørt om x-antall hendelser der elever (kjente) har levert norsk og engelsk-oppgaver/stiler til 2-3 forskjellige lærere, og faktisk på andre skoler. Karakterene de har fått er utrolig nok varierende. De har fått alt fra 3 til 6.

Og jada. Kjenner til (og har hatt) en lærer som har blitt sparka av den grunn.

Utlogget FiXXXer

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 243
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 243

SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #76 : 05. desember 2005, 09:24 »
Hvorfor ikke levere engelsk oppgaven til en annen engelsk lærer på skolen?
Trenger læreren å være engelsk, da?


(sorry, bare måtte)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #77 : 05. desember 2005, 09:26 »
Nettopp! Når det gjøres feil, så må man selvfølgelig få stilen retta av noen andre! Men når man velger å IKKE få en second opinion, så er det fordi man ikke er så sikker i sin sak selv heller.. Wink

Klart at slike ting skjer.. Har tilogmed hørt om værre forbrytelser mot menneskeheten!  Shocked

Utlogget Ostreicher

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #78 : 05. desember 2005, 09:38 »
Nettopp! Når det gjøres feil, så må man selvfølgelig få stilen retta av noen andre! Men når man velger å IKKE få en second opinion, så er det fordi man ikke er så sikker i sin sak selv heller.. Wink

Ikke sant. Han må selvfølgelig levere den til flere lærere før han virkelig begynner å syter. Før det skjer så backer iallefall ikke jeg han. Å legge den inn her ville vært skandaløst uansett siden noen har en så knallhard mening om trådstarter. Så for all del ikke gjør det!

Sitat
Klart at slike ting skjer.. Har tilogmed hørt om værre forbrytelser mot menneskeheten!  Shocked

"k."

DuMonde

  • Gjest
SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #79 : 05. desember 2005, 11:41 »
Nå skal det nevnes at det å i hele tatt kritisere andres språk OG klage over feilbehandling angående språk.. når man skriver som en kråke på syre.. IKKE er et tegn på høy intelligens, selv om noen polistisk korreket nok ikke vil være med på denne logikken.. Smiley

jeg kommer herved til å anmelde og saksøke deg, for å være grunn til at jeg sølte kaffe over tastaturet... knakk sammen av latter av denne  rofl  Gull


Så må det sies at det har vært sinnsykt mange bra innlegg her.. denne posten fortjener sin plass i "Best of: offtopic" Grin


og til dere andre tøffinger som gjemmer dere bak pc'en. kom dere ut i gata så alkilles kan vise hvor tøff han er  Dance  rofl



Utlogget Grungern

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 541
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 541

  • Go hard, or go home!!
SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #80 : 05. desember 2005, 13:21 »
Håper ikke hvordan enkelte oppfører seg her på forumet reflekterer deres sosiale ferdigheter.
Bare lurer litt, hadde en bekjent av dere under en samtale fortalt hvor frustrert han/hun var over en lærer (e.l), hadde dere da ignorert det totalt og så fortalt rett i fjeset på personen hvor idiotisk og inkompetent personen er som ikke klarer å snakke riktig?
Trener på vektertorget i Bergen.
Knebøy: 180kg, Mark: 230kg, Benk: 120kgx3 (skylder på dårlig skuldre Tongue )
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=29518.0

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #81 : 05. desember 2005, 13:25 »
Hvis en 15-åring hadde kommet til en gjeng med vilt fremmede mennesker, fortalt dem på dårlig, dårlig norsk at læreren hans hadde vært urettferdig, kommet med beskyldninger om at læreren nok var forelsket i en annen elev OG trusler om å pungtere vedkommende lærers bil.. så hadde jeg nok fortalt vedkommende at han var en forbanna gjøk og burde skjerpe seg..

forstår du ikke dette? Jeg tror nok du forstår dette utmerket godt jeg Grungern, men av personlige årsaker føler at du må forsvare retarden mer enn han fortjener. Mener du at det å true med vold tyder på gode sosiale antenner? mener du at trådstarter viser en enorm sosial kapasitet i denne tråden? Nå får du skjerpe deg Grungern.. enkelt og greit.. Smiley
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Grungern

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 541
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 541

  • Go hard, or go home!!
SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #82 : 05. desember 2005, 13:49 »
Hvis en 15-åring hadde kommet til en gjeng med vilt fremmede mennesker, fortalt dem på dårlig, dårlig norsk at læreren hans hadde vært urettferdig, kommet med beskyldninger om at læreren nok var forelsket i en annen elev OG trusler om å pungtere vedkommende lærers bil.. så hadde jeg nok fortalt vedkommende at han var en forbanna gjøk og burde skjerpe seg..

forstår du ikke dette? Jeg tror nok du forstår dette utmerket godt jeg Grungern, men av personlige årsaker føler at du må forsvare retarden mer enn han fortjener. Mener du at det å true med vold tyder på gode sosiale antenner? mener du at trådstarter viser en enorm sosial kapasitet i denne tråden? Nå får du skjerpe deg Grungern.. enkelt og greit.. Smiley

Hehe Tongue jaja, når du sier det på den måten. Kanskje jeg som er litt for overbærende og hyggelig rett og slett. Liker bare ikke at folk skal hakke på hverandre unødvendig. Da jeg var liten husker jeg lærern sa til meg at man skal alltid beskytte de svake  blush
Trener på vektertorget i Bergen.
Knebøy: 180kg, Mark: 230kg, Benk: 120kgx3 (skylder på dårlig skuldre Tongue )
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=29518.0

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #83 : 05. desember 2005, 13:52 »
Pffft, bare tull.. Hvis du spør UAC skal de sterkeste utrydde de svakeste for å beskytte genbassenget.. Tongue
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget OddbjørnS

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 107
  • Honnør: 151
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 107

SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #84 : 05. desember 2005, 13:56 »
En tråd som faktisk er litt interessant (http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=32990.0) skal dere faen meg stenge. men en totalt idiotisk og skandaløs tråd som dette får leve vidre? Sier det igjen, jeg: Rock on!

Kunne ikke vært mer enig...
"Don't open the gates! Who the hell needs a wooden horse of that size?"
-Unknown inhabitant of Troy

Utlogget Grungern

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 541
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 541

  • Go hard, or go home!!
SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #85 : 05. desember 2005, 13:58 »
Pffft, bare tull.. Hvis du spør UAC skal de sterkeste utrydde de svakeste for å beskytte genbassenget.. Tongue
Sikkert jeg som blingser, men jeg mener at en av tingene som skiller mennesker fra dyr er at vi prøver å ikke være dyriske. F.eks empati, evnen til å sette seg inn i en annens situasjon er en slik forskjell.

Men respekterer at andre mener anderledes Wink
Trener på vektertorget i Bergen.
Knebøy: 180kg, Mark: 230kg, Benk: 120kgx3 (skylder på dårlig skuldre Tongue )
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=29518.0

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #86 : 05. desember 2005, 14:00 »
Joda, jeg er nok en av dem som mener at medmenneskelighet er en dyd, men man må ikke fremelske idioti av den grunn.. Smiley stor forskjell der!
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #87 : 05. desember 2005, 14:29 »
Pffft, bare tull.. Hvis du spør UAC skal de sterkeste utrydde de svakeste for å beskytte genbassenget.. Tongue

Jepp! Jepp! Jepp!
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #88 : 05. desember 2005, 14:42 »
Joda, jeg er nok en av dem som mener at medmenneskelighet er en dyd, men man må ikke fremelske idioti av den grunn.. Smiley stor forskjell der!

På bakgrunn av de utspill du har kommet med på nett, så er vel ikke du den som har størst cred når det gjelder å vurdere idioti...... Wink
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

naxus

  • Gjest
SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #89 : 05. desember 2005, 14:47 »
kommet med beskyldninger om at læreren nok var forelsket i en annen elev OG trusler om å pungtere vedkommende lærers bil.. så hadde jeg nok fortalt vedkommende at han var en forbanna gjøk og burde skjerpe seg..



Jeg har helt gitt opp denne tråden jeg, men må bare nevne en ting: Jeg har hverken sagt at han er forelsket eller at jeg vill punge bilen hans. Men at han favoriserer, og at de attraktive jentene i klassen vet hva de driver med. Det med å punge bilen sa jeg bare fordi jeg var sur. Fordi noen hadde oppført seg respektløst mot meg uten at jeg hadde gjort noe.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!