Skrevet av Emne: Lommemannen tatt  (Lest 37954 ganger)

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

Sv: Lommemannen tatt
« #60 : 11. januar 2008, 23:56 »
Veit ikke helt hvordan vi skal oppfatte det du skriver her.. Er det "greit" fordi han er sånn en kjekk kar?
Er du helt stokk dum eller later du som?
Hvis han har forgrepet seg på barn så er ikke det en side de nærmeste kjenner.
DERFOR vil de beskrive han slik jeg skrev ovenfor.
JA, det er galt av han hvis han har gjort det, men det forandrer ikke hvordan han er ovenfor alle andre.

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Lommemannen tatt
« #61 : 11. januar 2008, 23:56 »
Jeg tror du skjønner godt at vedkommende kan ha en flott personlighet, være vennlig, hjelpsom og alt som er, selv om han er siktet i saken, og kanskje har gjort overgrepene...
Jeg sjønner det, men en veldig farlig personlighet.
Hvilken fin personlighet går å holder på en slik forbrytelse og setter andre under dårlig lys?
Hvilken fin personlighet er villig til utsette familien sin for slikt?
hvilken fin personlighet er villig til å påføre andre "svakere" individer slik smerte?

Da hjelper det lite med å være hjelpsom synes jeg. Han har ødelagt livet til flere inkl. sin egen familie. Er det å være vennlig eller hjelpsom?
Nei dette er bare av egen vinning og nytelse og ingenting annet enn ren egoisme.
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

Sv: Lommemannen tatt
« #62 : 11. januar 2008, 23:58 »
Jeg sjønner det, men en veldig farlig personlighet.
Hvilken fin personlighet går å holder på en slik forbrytelse og setter andre under dårlig lys?
Hvilken fin personlighet er villig til utsette familien sin for slikt?
hvilken fin personlighet er villig til å påføre andre "svakere" individer slik smerte?

Da hjelper det lite med å være hjelpsom synes jeg. Han har ødelagt livet til flere inkl. sin egen familie. Er det å være vennlig eller hjelpsom?
Nei dette er bare av egen vinning og nytelse og ingenting annet enn ren egoisme.
Hvis han har gjort det, så er det vel heller et ekstremt tilfelle av splittet personlighet.
Det er vel den eneste måten vi kan forstå oss på det.
Jeg kunne ALDRI trodd det om han, etter hva jeg vet og får høre om han.

Forstår du det bedre nå, Warlock?

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Lommemannen tatt
« #63 : 12. januar 2008, 00:01 »
Er du helt stokk dum eller later du som?
Hvis han har forgrepet seg på barn så er ikke det en side de nærmeste kjenner.
DERFOR vil de beskrive han slik jeg skrev ovenfor.
JA, det er galt av han hvis han har gjort det, men det forandrer ikke hvordan han er ovenfor alle andre.
Er jo ikke min feil at du skriver som en niåring, ikke sant. Spurte bare pent etter en forklaring på det noe merkelige (les: tullete) innlegget ditt. Det fikk jeg nå, og det virker ikke fullt så tullete lenger. No further questions.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Lommemannen tatt
« #64 : 12. januar 2008, 00:02 »
Hvis han har gjort det, så er det vel heller et ekstremt tilfelle av splittet personlighet.
Det er vel den eneste måten vi kan forstå oss på det.
Jeg kunne ALDRI trodd det om han, etter hva jeg vet og får høre om han.

Forstår du det bedre nå, Warlock?
Det lureste han kan gjøre nå er jo nettopp det å nekte på alt og bli erklært sinnsyk.
Ofte er det slik at man faktisk ikke kan forutse slike forbrytelser. Det er også det som gjør vår verden så farlig også.
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget bloodredthrone

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 444
  • Honnør: 48
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 444

Sv: Lommemannen tatt
« #65 : 12. januar 2008, 00:15 »
Men i og med at det er snakk om ca 300 overgrep (var det ikke noe sånt?), så er det vel en viss sannsynlighet for at det er flere gjerningsmenn der ute, som fungerer som en slags absurd kopi? Lommemannen har jo til en viss grad oppnådd en slags "status". Det er da mer enn èn syk person der ute. Noen av disse gærningene kan jo ha blitt inspirert av denne karen, og gjort nøyaktig det samme som ham?
Og det med å offentliggjøre navnet hans på et forum, er vel ganske meningsløst? Foruten om at vedkommende ennå ikke er dømt, vil vel ikke navnet si de fleste her inne noe som helst (med mindre gjerningsmannen er Ole Gunnar Solskjær eller Gro Harlem Brundtland eller no annet som uansett er lite sannsynlig).

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Lommemannen tatt
« #66 : 12. januar 2008, 00:20 »
Syns det er bra at fredderens innlegg ble slettet, hvordan i alle dager vet fredderen at han har rett navn? Veldig uheldig om han sprer feil navn... Smiley






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget fredderen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 619
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 619

  • Tempus fugit
Sv: Lommemannen tatt
« #67 : 12. januar 2008, 00:30 »
Syns det er bra at fredderens innlegg ble slettet, hvordan i alle dager vet fredderen at han har rett navn? Veldig uheldig om han sprer feil navn... Smiley
Når det er sånn at jeg skal henge ut noen på nettet, gjør jeg selvfølgelig undersøkelser før jeg gjør det.
1. Bildet på nettavisen der mannen sitter i bilen.. Samme bilen ligger på hjemmesiden for bedriften hans.
2. Hører med sikre kilder: Onkelen min bor rett ved siden av mannen.
3. Jeg beklager at jeg la ut navnet til denne stakkeren, tenk om han er uskyldig...
Edit: Fjernet slutten på nr 3.

En annen sak, alle som bor rundt denne mannen er såkalte striler eller halvstriler. I strilebygder går jungeltelegrafen fortere enn du kan si unomatopoeticon... Omtrent alle fra Åsane bydel til Knarvik området som vil vite hvem mannen er vet det.

Utlogget Erve

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 143

Sv: Lommemannen tatt
« #68 : 12. januar 2008, 00:34 »
Når det er sånn at jeg skal henge ut noen på nettet, gjør jeg selvfølgelig undersøkelser før jeg gjør det.
1. Bildet på nettavisen der mannen sitter i bilen.. Samme bilen ligger på hjemmesiden for bedriften hans.
2. Hører med sikre kilder: Onkelen min bor rett ved siden av mannen.
3. Jeg beklager at jeg la ut navnet til denne stakkeren, tenk om han er uskyldig... Verdensundergang.

Dersom nr 3 ikke er ironi fra din side tror jeg ikke helt at du skjønner konsekvensene av publiseringen av et navn som i tilfelle ikke skulle vise seg å stemme. Et slikt stempel kan virkelig ødelegge livet for en.

Utlogget Paven

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 138
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 138

  • Slå deg ned! :) ... før jeg gjør det
Sv: Lommemannen tatt
« #69 : 12. januar 2008, 00:38 »
Navnet vil uansett komme ut overalt på internett likevel..

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Lommemannen tatt
« #70 : 12. januar 2008, 00:43 »
Navnet vil uansett komme ut overalt på internett likevel..

Det er allerede ute.

Utlogget tmgun

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 31
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 31

Sv: Lommemannen tatt
« #71 : 12. januar 2008, 00:45 »
Livet til en uskyldig som blir siktet for noe sånt blir uansett ikke det samme igjen.
Men dette han så skulle noen svarte me klyppe hanj og så piskanj på ballånj me flisåt vaier x antall dager i uka, det e mi mening=)
Mvh. Tmgun

Utlogget MrArnold

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 278
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 278

Sv: Lommemannen tatt
« #72 : 12. januar 2008, 00:59 »
Herregud navnet er ute og det er han big deal, om hankansje ikke har 300 men  10 så spiller vel ikke det særlig rolle, det han har gjort er feil og når det gjelder barn og unge så lenge du har tanken om å gjøre noe, så kan de ta å bygge sitt eget bur  og bli der til de kommer på andre tanker.  Btw mr.larsen om du så vet hvem dette er, så er dette noe han har spilt, de som kjente hitler synst han også var snill intill en viss dag.
ville er ikke å si at man vil, det er å handle.

Utlogget bonaqua

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 891
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 891

Sv: Lommemannen tatt
« #73 : 12. januar 2008, 01:16 »
En annen sak, alle som bor rundt denne mannen er såkalte striler eller halvstriler. I strilebygder går jungeltelegrafen fortere enn du kan si unomatopoeticon... Omtrent alle fra Åsane bydel til Knarvik området som vil vite hvem mannen er vet det.

Hvor i !&"/"%/&("%# får du det fra at alle fra Åsane er striler eller halvstriler? Hvor er det strilebygder på rett side av broen?  Mannen var jo fra Hylkje, og der er det ikke noe særlig med striler?

Greit nok at du er fra Lindås, men likevel...
Støttes av Lånekassen

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

Sv: Lommemannen tatt
« #74 : 12. januar 2008, 01:21 »
Fy faen de som driver å sier han er en bra person innerst inne tenk hva dere sier!!! tenk hvor øddelagt livet demes faktisk blir av dette!!! hadde det vært opp til meg så hadde jeg tat døds straff på slike sjuke jævler!!!
Får alt vi veit så kan det være noen av offrene som ikke har tålt å leve med de fælle minnen å tat livet sitt!!!!

men dsv vis denne mannen blir tat for han sikkert 5-7 år max....

håper virkelig en annen som har et problem oppi hue dreper han når han kommer ut og rett etter på tar sitt eget liv sånn at ofrene får det bedre!!! folk synes kanskje jeg er barnsligg men jeg kjenner ei som jeg veit har blitt seksuelt misbrukt å hu hadde store problemer med seg selv en stund!! hadde jeg funnet den mannen veit jeg ikke hva jeg hadde gjort....

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!