Skrevet av Emne: Transformers 2 - rise of the fallen  (Lest 8996 ganger)

Utlogget Gemellus

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 118
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 118

Sv: Transformers 2 - rise of the fallen
« #60 : 02. november 2009, 01:04 »
Var litt skuffet over endel ting i transformers 2, men som action film var den veldig bra.
RAVAGE reddet Transformers 2 med all ass-pwndingen han delte ut!!


Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Transformers 2 - rise of the fallen
« #61 : 02. november 2009, 01:09 »
hmm.... Du er ikke gay, men du synes en person av samme kjønn er sexy? SemiGAY, bifil eller noe da...?
Vet dette er personlig, men jeg ble litt forvirret.  what

Undersøkelser viser at så godt som alle kan ha slike føleser for samme kjønn uten å være gay av den grunn. Det er så normalt som det kan bli å være litt tilrukket av samme kjønn selv om du er hetero, eller omvendt hvis du er gay.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget no-pain-no-gain

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 120
  • Honnør: 42
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 120

Sv: Transformers 2 - rise of the fallen
« #62 : 02. november 2009, 02:01 »
Transformer-filmene er Sci-Fi action. Filmene har noe av den beste animasjonen siden Gollum i LoTR. Det å si at filmene er dårlig viser bare til at du ikke er i gruppen mennesker filmen er rettet mot, eller at du er hardcore fan av originalhistorien.

Filmene er spekket med eyecandy og baserer seg på at seeren liker dette. Grunnen til at film nr 2 kan virke litt mer kjedelig er fordi man har sett robotene fra før, og de blir derfor ikke like mindblowing. Det å si at filmen hadde alt for mye spesialeffekter er noe pussig ettersom filmen baserer seg på akkurat dette.

Når det kommer til plot, så satt du på feil film hvis du så etter noe ekstraordinært. Bortsett fra Matrix, så leter du i feil sjanger for bra plot.

Man kan si man ikke likte filmene, men å si at de er dårlige er et subjektivt sleivspark. Etter min mening ser begge filmene veldig bra ut, og de funker veldig bra for underholdning.

Jeg kunne lagd en post der jeg sa: " Så akkurat Shawshank Redemption(top på imdb) og den var sykt dårlig, alt for lite action og special effects." Men det gjør jeg ikke, for det ville vært tåpelig.
"Modern fitness is defined by apparance rather than actual horsepower. A training environment contaminated by this attitude cannot produce superior fitness, physical or mental."-Mark F. Twight

"Alle drømmer om å vinne.
Ingen drømmer om å trene."-Cato Z. Pedersen

Utlogget etna

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 131

Sv: Transformers 2 - rise of the fallen
« #63 : 02. november 2009, 09:43 »
hmm.... Du er ikke gay, men du synes en person av samme kjønn er sexy? SemiGAY, bifil eller noe da...?
Vet dette er personlig, men jeg ble litt forvirret.  what

Undersøkelser viser at så godt som alle kan ha slike føleser for samme kjønn uten å være gay av den grunn. Det er så normalt som det kan bli å være litt tilrukket av samme kjønn selv om du er hetero, eller omvendt hvis du er gay.

Trur eg må henge meg på wannabe-arnold sin forskningsbaserte forklaring her... E i all hovedsak tiltrukket av menn og kjeme kun til å ha forhold til menn. Trur ikkje mine episoda som involvera kvinnfolk bør beskrivast i detalj her, men dei eksistera...

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Transformers 2 - rise of the fallen
« #64 : 02. november 2009, 12:14 »
Filmene er spekket med eyecandy og baserer seg på at seeren liker dette. Grunnen til at film nr 2 kan virke litt mer kjedelig er fordi man har sett robotene fra før, og de blir derfor ikke like mindblowing. Det å si at filmen hadde alt for mye spesialeffekter er noe pussig ettersom filmen baserer seg på akkurat dette.
Største skuffelse når det gjelder effektene er at alt blir så utydelig hver gang de transformerer seg, enten masse kamerabevegelse, ting hopper, etc.

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Transformers 2 - rise of the fallen
« #65 : 02. november 2009, 15:48 »
Transformer-filmene er Sci-Fi action. Filmene har noe av den beste animasjonen siden Gollum i LoTR. Det å si at filmene er dårlig viser bare til at du ikke er i gruppen mennesker filmen er rettet mot, eller at du er hardcore fan av originalhistorien.

Filmen kan ikke ha rettet seg kun mot folk med under 80 i IQ da målgruppen hadde blitt altfor liten.

Filmene er spekket med eyecandy og baserer seg på at seeren liker dette. Grunnen til at film nr 2 kan virke litt mer kjedelig er fordi man har sett robotene fra før, og de blir derfor ikke like mindblowing. Det å si at filmen hadde alt for mye spesialeffekter er noe pussig ettersom filmen baserer seg på akkurat dette.

Mengden spesialeffekter gjør ikke en film dårlig eller god, så du har rett i at det ikke er grunnen til at filmen er horribel.

Når det kommer til plot, så satt du på feil film hvis du så etter noe ekstraordinært. Bortsett fra Matrix, så leter du i feil sjanger for bra plot.

Begynner å tro at dette er første sci-fi filmen du har sett eller noe.. Du finner et hav av enormt gode sci-fi action filmer med tilsvarende awesome plot.

Man kan si man ikke likte filmene, men å si at de er dårlige er et subjektivt sleivspark. Etter min mening ser begge filmene veldig bra ut, og de funker veldig bra for underholdning.

Man trenger ikke å ha et fantastisk filmgrasp for å si om en film er god eller dårlig uten at det skal være en rent subjektiv mening.

Jeg kunne lagd en post der jeg sa: " Så akkurat Shawshank Redemption(top på imdb) og den var sykt dårlig, alt for lite action og special effects." Men det gjør jeg ikke, for det ville vært tåpelig.

Omtrent like tåpelig som å si at transformers 2 er bra.

Hvorfor har alle misoppfatningen at om en film er god eller dårlig, er en subjektiv mening? Isåfall er karakterene man mottar på norsk eksamen rent tilfeldige ikke sant? Det er jo den subjektive meningen til sensor som avgjør karakteren din!!!

Utlogget ToBigForDoors

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 962
  • Honnør: 492
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 962

Sv: Transformers 2 - rise of the fallen
« #66 : 02. november 2009, 16:10 »
jeg sovna nesten under den siste delen av filmen hvor det var en stor battle mellom menneskene, de gode og de onde robotene. Den er faktisk så dårlig at den siste X-men filmen og star trek filmen virket bra i forhold. Den er faktisk sååå jææævla dårlig at jeg ville heller valgt å se G.I Joe om igjen...! enn å lide meg igjennom Transformers 2
24 og feit

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Sv: Transformers 2 - rise of the fallen
« #67 : 02. november 2009, 16:12 »
jeg sovna nesten under den siste delen av filmen hvor det var en stor battle mellom menneskene, de gode og de onde robotene. Den er faktisk så dårlig at den siste X-men filmen og star trek filmen virket bra i forhold. Den er faktisk sååå jææævla dårlig at jeg ville heller valgt å se G.I Joe om igjen...! enn å lide meg igjennom Transformers 2

SFS : sitert for sannhet!!

Utlogget ToBigForDoors

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 962
  • Honnør: 492
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 962

Sv: Transformers 2 - rise of the fallen
« #68 : 02. november 2009, 16:19 »
Transformer-filmene er Sci-Fi action. Filmene har noe av den beste animasjonen siden Gollum i LoTR. Det å si at filmene er dårlig viser bare til at du ikke er i gruppen mennesker filmen er rettet mot, eller at du er hardcore fan av originalhistorien.

Filmene er spekket med eyecandy og baserer seg på at seeren liker dette. Grunnen til at film nr 2 kan virke litt mer kjedelig er fordi man har sett robotene fra før, og de blir derfor ikke like mindblowing. Det å si at filmen hadde alt for mye spesialeffekter er noe pussig ettersom filmen baserer seg på akkurat dette.

Når det kommer til plot, så satt du på feil film hvis du så etter noe ekstraordinært. Bortsett fra Matrix, så leter du i feil sjanger for bra plot.

Man kan si man ikke likte filmene, men å si at de er dårlige er et subjektivt sleivspark. Etter min mening ser begge filmene veldig bra ut, og de funker veldig bra for underholdning.

Jeg kunne lagd en post der jeg sa: " Så akkurat Shawshank Redemption(top på imdb) og den var sykt dårlig, alt for lite action og special effects." Men det gjør jeg ikke, for det ville vært tåpelig.

Det er folk som deg som gjør at Steven Segal ennå får lage filmer

P.S: Alle filmene til Steven Segal er bedre enn transformers 2.. utenom kanskje den nye filmen hans hvor han jakter på zombier med samuraisverd.
24 og feit

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Sv: Transformers 2 - rise of the fallen
« #69 : 02. november 2009, 16:25 »
Det er folk som deg som gjør at Steven Segal ennå får lage filmer

P.S: Alle filmene til Steven Segal er bedre enn transformers 2.. utenom kanskje den nye filmen hans hvor han jakter på zombier med samuraisverd.

ikke diss steven seagal da,han er så rå at bare du håndhilser på han så blir du slengt 5 meter tvers over rommet og gjennom 2 murvegger.

men tilbake til topic. hadde filmskaperne bare tatt for seg den orginale transformersfilmen fra 1986 å spilt den inn scene for scene med annimering som lignet orginlversjonen så hadde det vært innertier.

når de klarer og ødelegge megatron og starscream,som er de to feteste decepticonene,å får de til å ligne 2 gamle bilvrak så er mye av gleden borte.

de fleste robotene i filmen ser ut som gammelt jernskrammel,i tillegg kommer alle de nye figurene de har puttet inn i filmen.feks den lille blå bilen som humper på leggen til megan fox.hva faen har det med storyen å gjøre??

Utlogget lfaro

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 945
  • Honnør: 282
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 945

  • Liksomstyrkeløfter
Sv: Transformers 2 - rise of the fallen
« #70 : 02. november 2009, 16:27 »
Trur eg må henge meg på wannabe-arnold sin forskningsbaserte forklaring her... E i all hovedsak tiltrukket av menn og kjeme kun til å ha forhold til menn. Trur ikkje mine episoda som involvera kvinnfolk bør beskrivast i detalj her, men dei eksistera...

tease!

jeg sovna nesten under den siste delen av filmen hvor det var en stor battle mellom menneskene, de gode og de onde robotene. Den er faktisk så dårlig at den siste X-men filmen og star trek filmen virket bra i forhold. Den er faktisk sååå jææævla dårlig at jeg ville heller valgt å se G.I Joe om igjen...! enn å lide meg igjennom Transformers 2

Haha, g.i joe var så talentløs! Fantastisk sluttscene der ISBITER faller ned og knuser undervannsslottet! Håhå!Spoileralert! hihihi

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Transformers 2 - rise of the fallen
« #71 : 02. november 2009, 16:29 »
tease!

Haha, g.i joe var så talentløs! Fantastisk sluttscene der ISBITER faller ned og knuser undervannsslottet! Håhå!Spoileralert! hihihi
Spoileralerten skal vell helst komme før, og ikke etter spoileren.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Sv: Transformers 2 - rise of the fallen
« #72 : 02. november 2009, 16:30 »
Spoileralerten skal vell helst komme før, og ikke etter spoileren.

det nye nå er at det står spoileralert etter all teksten på baksiden av filmcoveret.

Utlogget lfaro

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 945
  • Honnør: 282
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 945

  • Liksomstyrkeløfter
Sv: Transformers 2 - rise of the fallen
« #73 : 02. november 2009, 16:30 »
Spoileralerten skal vell helst komme før, og ikke etter spoileren.

Ja, jeg vet det, derfor jeg skrev :="hihihi!" etterpå

Utlogget Quasar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 131

  • Dualle steidn, jordeple og tjokke hosse
Sv: Transformers 2 - rise of the fallen
« #74 : 02. november 2009, 19:41 »
Synes ROTF var ganske så hot. Når du har sett tegneserien som barn, og "kjenner" igjen en god del av ze robotz kan ikke denne filmen slå feil. Enig at filmen kunne blitt ti ganger bedre om de hadde hentet en god del mer scener ifra orginalen (1986).
Det sier seg nesten selv at du ikke kommer til å få en dypt historie her. Action, action og action.

Noen som har sett "Shoot em up" btw?
- A day without sunshine is like, you know, night.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!