Skrevet av Emne: Milos Sarcev  (Lest 8522 ganger)

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
SV: Milos Sarcev
« #45 : 14. mars 2005, 11:18 »
Jeg må sia at denne posten ble litt.... "Rar".

Å diskutere hvorfor noen syntes noen ser bedre ut en andre er svært vanskelig, ettersom en individuellt har kriterier for hva som er "pent" og ikke.

Det samme gjelder jo på "sjekkemarkedet", hadde alle syntes samme dame evt mann hadde vært pen, hva ville skjedd?

Alle har sine individuelle formeninger om hva som ser bra ut; mener noen at Milos er nmr 1, har de sikkert en grunn til det.
Kanskje ikke grunnen er så opplagt for alle andre, men for denne personen kan ingenting vi sier forandre at han finner Milos`s fysikk bedre en f.eks Ronnie`s.

Alle har rett til forsjellige meninger:)

Peace out;)

L.

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget OmgImPumping

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 32
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 32

SV: Milos Sarcev
« #46 : 14. mars 2005, 11:33 »
Fy faen, dere er jo helt på gjorde. Hør da. Han må være favoritt byggeren til noen fordi de syns han er UNIK på noen måte. MEN HVA ER DET UNIKE MED HAN? HVA ER DET HAN HAR SOM IKKE ALLE STORE BYGGERE HAR? Hvorfor syns noen at han har bedre fysikk en Coleman? Hva er bedre med han?

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Milos Sarcev
« #47 : 14. mars 2005, 15:17 »
Fy faen, dere er jo helt på gjorde. Hør da. Han må være favoritt byggeren til noen fordi de syns han er UNIK på noen måte. MEN HVA ER DET UNIKE MED HAN? HVA ER DET HAN HAR SOM IKKE ALLE STORE BYGGERE HAR? Hvorfor syns noen at han har bedre fysikk en Coleman? Hva er bedre med han?
Fordi: Mange syns coleman er for stor, støgg og skummel. Noen liker akkurat størrelsen på han fordi det er en middelvei, ikke for stor ikke for liten. Han har ingenting ingen andre byggere har, hva er det ronnie har som ingen andre byggere har? En baby i magen?






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

SV: Milos Sarcev
« #48 : 14. mars 2005, 15:25 »


For å kødde det til ekstra her så hadde vel Zane en del asymmetrier som han greide å skjule gjennom godt poseringsarbeide. Det var vel mye av grunnen til at han innførte, og benyttet en del asymmetriske poseringer i sine grunnposeringer.

Det dere egentlig "krangler" om er vel mer det som på byggermunne omtales som det noe diffuse begrepet "struktur". Og der kommer jo i stor grad estetiske filosoferinger inn i bildet - noen liker mora og andre liker dattra liksom.

Selv synes jeg Reeves, Nubret, Zane, Labrada, Haney m.fl. er byggere som fyller mine kriterier til fine "byggerstrukturer".
Benfatto synes jeg rett og slett ikke var særlig bra, og D. Jackson synes jeg har såpass ekstreme lats-fester at det drar kraftig ned på den estetiske delen (i mine øyne seff...).

At Benfatto var den som innførte symetrien til kroppsbygging er selvfølgelig bare tullball - han var jo ikke iøynefallende symetrisk en gang.....
At enkelte her nærmest omtaler Jackson som knøttliten sammenlignet med de han slår, tror jeg simpelthen må bygge på en missforståelse... for han er grisesvær! I allefall muskulært sett......

Hmm ja - og en skal fra en dommers synsvinkel leite lenge etter en mer symmetrisk bygger enn R. Coleman da...... Symmetri er jo ikke annet enn en vurdering av om venstre og høyre kroppshalvdel er likt utviklet.
Når det gjelder å sammenligne utvikling på ulike kroppsdeler så er det det i stor grad en vurdering av "harmoni" mellom muskelgruppene. Det vil rimelig nok være en gråsone der harmoni-betraktningene påvirkes av den grunnleggende strukturen (muskelfester mm)

ENDELIG noen som tok tak i den vanvittig gale bruken av begrepet symmetri. Holdt på å bli gal jeg... Alle snakker om symmetri uten å vite hva det betyr....Takk tric

2strong

  • Gjest
SV: Milos Sarcev
« #49 : 14. mars 2005, 18:46 »
Har slettet en del innlegg her...

Nå må dere slutte å rakke ned på hverandre og prøve å debatere på et saklig grunnlag, istedet for å ty til person angrep.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!