Skrevet av Emne: Fremtiden innen Bodybuilding  (Lest 13820 ganger)

Utlogget Razor

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 333
  • Honnør: 133
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 333

Sv: Fremtiden innen Bodybuilding
« #15 : 12. mai 2008, 22:42 »
http://www.youtube.com/watch?v=fMkKd1q5Cq8&feature=related

Se fra 4.20. lol

Han har det sikkert lett når han skal kjøpe bukser. Enorme bein  Shocked

Utlogget Unforgiven

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 637
  • Honnør: 228
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 637

  • the alpha and the omega
Sv: Fremtiden innen Bodybuilding
« #16 : 12. mai 2008, 23:04 »
uansett hvor mye bol han har spist er han sygt svær mtp. alderen !  bodybuilder

Utlogget Tommy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 206
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 206

Sv: Fremtiden innen Bodybuilding
« #17 : 14. mai 2008, 16:56 »
De lårene der var jo rett og slett stygge fra enkelte vinkler...må si jeg er enig med de som foretrekker 60- og 70-tallets byggere

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Fremtiden innen Bodybuilding
« #18 : 14. mai 2008, 17:09 »
Han der kan jo ikke vinne noe da? Symmetrien er ikke så fin for å si det sånn.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Fremtiden innen Bodybuilding
« #19 : 14. mai 2008, 17:24 »
De lårene der var jo rett og slett stygge fra enkelte vinkler...må si jeg er enig med de som foretrekker 60- og 70-tallets byggere

60-talls byggerne begynner jo å bli litt skrukkete.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Tommy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 206
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 206

Sv: Fremtiden innen Bodybuilding
« #20 : 14. mai 2008, 22:57 »
Alltid like "morsom" du

Utlogget Sup

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 47

Sv: Fremtiden innen Bodybuilding
« #21 : 15. mai 2008, 00:15 »
Faen a!? Kan dere ikke bare se på bodybuidling i 90-100kg's klassen!? Da ser dere jo mye av fysikken som de gamle byggerne hadde, bare med litt bedre lår (stort sett). Det er bare piss å si "vil ha tilbake gamle byggerkultur bla bla" og ting som det. Fordi nå har vi folk som stiller MED BÅDE FYSIKKEN SOM GAMLINGENE HADDE OG EN MER EKSTREM FYSIKK SOM JEG OG MANGE ANDRE LIKER. DET HAR BLITT ET BREDERE SPEKTER AV BYGGING, IKKE MINDRE. DET ER FORTSATT FOLK SOM HAR FYSIKK SOM ZANE OG DE ANDRE!

Jo, og vær så snill og hold kjeft når det gjelder å nevne steroidebruken hans. Det er så lett å skille ut folk som ikke aner NOE OM TRENING OMTRENT når dere skriver sånt piss. Og da faller alt dere har sagt tidligere i grus, fordi vi ser at dere egentlig ikke kan en dritt. Sorry for at den var litt offensive, men DET MÅ BLI SAGT SÅ IKKE SLETT PLZ!

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: Fremtiden innen Bodybuilding
« #22 : 15. mai 2008, 00:22 »
De lårene der var jo rett og slett stygge fra enkelte vinkler...må si jeg er enig med de som foretrekker 60- og 70-tallets byggere

Blasfemi!!!

PS: Sikkert mange for 30 år siden som sa det samme om brøstet eller bicepsen til Arnold f. eks. Eller?

Utlogget Strongbody

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 125
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 125

Sv: Fremtiden innen Bodybuilding
« #23 : 15. mai 2008, 00:27 »
http://www.youtube.com/watch?v=fMkKd1q5Cq8&feature=related

Se fra 4.20. lol

Han har det sikkert lett når han skal kjøpe bukser. Enorme bein  Shocked


Legg merke til at han bruker GASP singlet og shorts.
Alder: 20 år
Høyde: 192
Vekt: Ca 85

Bli så stor at folk snur seg etter meg på gata:)

Min treningslogg:http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=69336.msg964359;topicseen#new

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Fremtiden innen Bodybuilding
« #24 : 15. mai 2008, 00:45 »
Faen a!? Kan dere ikke bare se på bodybuidling i 90-100kg's klassen!? Da ser dere jo mye av fysikken som de gamle byggerne hadde, bare med litt bedre lår (stort sett). Det er bare piss å si "vil ha tilbake gamle byggerkultur bla bla" og ting som det. Fordi nå har vi folk som stiller MED BÅDE FYSIKKEN SOM GAMLINGENE HADDE OG EN MER EKSTREM FYSIKK SOM JEG OG MANGE ANDRE LIKER. DET HAR BLITT ET BREDERE SPEKTER AV BYGGING, IKKE MINDRE. DET ER FORTSATT FOLK SOM HAR FYSIKK SOM ZANE OG DE ANDRE!

Jo, og vær så snill og hold kjeft når det gjelder å nevne steroidebruken hans. Det er så lett å skille ut folk som ikke aner NOE OM TRENING OMTRENT når dere skriver sånt piss. Og da faller alt dere har sagt tidligere i grus, fordi vi ser at dere egentlig ikke kan en dritt. Sorry for at den var litt offensive, men DET MÅ BLI SAGT SÅ IKKE SLETT PLZ!

Ikke aner noe om trening? Fordi vi kommenterer at han er ekstremt svær til alderen, noe som han er og hvordan han har klart det, så kan vi ingenting? Det er bare tullete sagt.

Utlogget Sup

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 47

Sv: Fremtiden innen Bodybuilding
« #25 : 15. mai 2008, 01:18 »
Når dere PÅPEKER AT HAN HAR KRUTTA, og syns det er litt MORSOMT.... Så ja da ser jeg og andre at dere ikke kan mye fordi dere akkurat har kommet inn i trenings "gamet". Faen du BEVISER JO HVA JEG SIER MED SIGNATUREN DIN JO!!!!!

quote: "17 år, 181cm høy og 73kg."

DU er IKKE en nybegynner eller?

Og så har vi Fysikeren, les posten hans.
Her er siggen hans:
Quote:"Benk - 1 x 130 kg (22.04.08)
Mark - 1 x 200 kg (28.04.08)
Bøy - kommer etterhvert"

IKKE en nybegynner?

Og så har vi javelite, les posten hans. Jeg scrolla gjennom siste innlegg, kanskje 20 sider eller og fant LITE relevant treningsinnleg fra hans side.... På ET TRENINGSFORUM HELLO!? Og den ene posten hans om krutting, i tråden "pupper og armer" (noe lignende het tråden hvertfall), så skrev han noe relevant innenfor bol. Jævlig merkelig at han da NEVNER noe om det i posten hans her.... Fordi vi som er i det miljøet og kan mye om det og LEVER som en fuckings bygger gjør, NEVNER DET IKKE, STRESSER IKKE MED DET OG PRØVER IKKE Å VÆRE MORSOMME MED DET.

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Fremtiden innen Bodybuilding
« #26 : 15. mai 2008, 01:51 »
Og så har vi Fysikeren, les posten hans.
Her er siggen hans:
Quote:"Benk - 1 x 130 kg (22.04.08)
Mark - 1 x 200 kg (28.04.08)
Bøy - kommer etterhvert"

IKKE en nybegynner?


Nei, nybegynner er han definitivt ikke.

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Sup

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 47

Sv: Fremtiden innen Bodybuilding
« #27 : 15. mai 2008, 01:57 »
Nei han er MASKIN ass. Bøy kommer etterhvert?? Han har ikke en PERS I BØY OG ER IKKE NYBEGYNNER?!? Hva er vekta hans???

Og så har vi deg! Quoter fra et tidliggere innlegg du skrev i Hvor mange meter er forsvarlig? tråden;
"Var en gang 188, 68 kg og 88 rundt brystet. Nå er det +20 kg og +25 cm (cold turkey). Det har tatt noen år, da. Pluss plenty med proteininntak." Så nå er du 188cm og 88kg?! Og det etter NOEN ÅR!  Nybegynnere beskytter nybegynnere her ass....

Faen skjønner du virkelig IKKE POENGET MITT!?

Celdiir

  • Gjest
Sv: Fremtiden innen Bodybuilding
« #28 : 15. mai 2008, 02:30 »


Tilbake til topic nå. Ingen vits å henge ut andre medlemmer fordi man ikke er enig med dem eller har problemer med å argumentere. Wink

Utlogget obey

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 758
  • Honnør: 107
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 758

Sv: Fremtiden innen Bodybuilding
« #29 : 15. mai 2008, 07:18 »
Faen a!? Kan dere ikke bare se på bodybuidling i 90-100kg's klassen!? Da ser dere jo mye av fysikken som de gamle byggerne hadde, bare med litt bedre lår (stort sett). Det er bare piss å si "vil ha tilbake gamle byggerkultur bla bla" og ting som det. Fordi nå har vi folk som stiller MED BÅDE FYSIKKEN SOM GAMLINGENE HADDE OG EN MER EKSTREM FYSIKK SOM JEG OG MANGE ANDRE LIKER. DET HAR BLITT ET BREDERE SPEKTER AV BYGGING, IKKE MINDRE. DET ER FORTSATT FOLK SOM HAR FYSIKK SOM ZANE OG DE ANDRE!

Jo, og vær så snill og hold kjeft når det gjelder å nevne steroidebruken hans. Det er så lett å skille ut folk som ikke aner NOE OM TRENING OMTRENT når dere skriver sånt piss. Og da faller alt dere har sagt tidligere i grus, fordi vi ser at dere egentlig ikke kan en dritt. Sorry for at den var litt offensive, men DET MÅ BLI SAGT SÅ IKKE SLETT PLZ!

du har jo ikke fattet poenget i det heletatt. hva tror du er grunnen til at dagens byggere klarer å bygge seg opp enormt mye mer enn for 30-40 år siden? Tror du ikke de trente like mye den gangen?

Det hele ligger i tilgangen på nye prestasjonsfremmende preparater, og disse preparatene blir like mye brukt av byggere i 80kg og 90kg klasse som av de største gutta(satt litt på spissen såklart). Er ikke alle som har gener og fysikk til å nå toppen vetu Smiley selvom mange gjør alt de kan for å klare det alikevel.

poenget mitt er at "vekstmagen" finner du i alle klasser, uavhengig av størrelse. Det er denne vekstmagen(i tillegg til enorm størrelse såklart) mange syntes blir for mye av det gode. Tror ikke jeg står alene når jeg påstår byggerne så litt mere "naturlig" ut i tidligere dager.
gutt 1988

bildeprofil; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=48442.0

treningslogg; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58782.0

Not with the lights on honey, im bulking!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!