Skrevet av Emne: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?  (Lest 411406 ganger)

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1350 : 05. november 2011, 21:40 »
Ja, mitt poeng er vel først og fremst at det er utviklet produkt som gjør Jackd ganske gammeldags

Oi venter i spenning på at du skal dele hemmeligheten din med oss o store guru ha ha

Utlogget Leviathan

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 63
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 63

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1351 : 05. november 2011, 22:45 »
men det gjelder jack3d og... eneste som er rett dosert der er Argininen, 1.3 dim, og b.a. .. dog det er nesten alt innholdet.

Er mengden av hver ingrediens offentliggjort, eller er baserer du dette på hvordan du selv føler produktet på kroppen (broscience)?

Utlogget PhilLynott

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 039
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 039

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1352 : 06. november 2011, 14:44 »
Kjenner egentlig ganske god effekt av bare å ta en god dose l-arginin.

Trenger ikke produkter pakka med alt mulig rart for å ha en god økt. Bare å bite tenna sammen og gi det man har uansett. Folk trente ganske bra også før det ble vanlig med pre-workout produkter. Men nå kjenner jeg flere som føler seg "avhengige" av en eller annen form for PWO for at de i det hele tatt skal gidde å gå på gymmet.

100% enig i denne her!

PWO bør brukes når en har en ekstraordinært sliten dag, og har f.eks. bein på tapetet. Da er det greit med en liten puff.
Thin Lizzy!
BP: 128
KB: 150
ML: 180

Utlogget Guinss

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 201
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 201

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1353 : 07. november 2011, 15:51 »
100% enig i denne her!

PWO bør brukes når en har en ekstraordinært sliten dag, og har f.eks. bein på tapetet. Da er det greit med en liten puff.
Henger meg på her, burde ikke brukes regelmessig, kun til tunge tunge dager.

Utlogget TURTLE~

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 433

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1354 : 07. november 2011, 16:04 »
100% enig i denne her!

PWO bør brukes når en har en ekstraordinært sliten dag, og har f.eks. bein på tapetet. Da er det greit med en liten puff.
Nå vet jeg ikke hvordan du trener, men alle mine økter er tunge. Ikke nødvendigvis tunge vekter, men med korte pauser og høy intensitet. Greit med en liten puff da.


Utlogget Andyy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 299
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 299

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1355 : 07. november 2011, 17:34 »
Nå vet jeg ikke hvordan du trener, men alle mine økter er tunge. Ikke nødvendigvis tunge vekter, men med korte pauser og høy intensitet. Greit med en liten puff da.



Høy intensitet betyr at du trener med tunge vekter..
Njoa

Utlogget treningssnabben

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 624
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 624

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1356 : 07. november 2011, 18:06 »
my bad:)

Utlogget Andyy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 299
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 299

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1357 : 07. november 2011, 18:13 »
Gjør det? Hva får deg til å tro det? Cheesy Søk opp "intensitet"

I trenings sammenheng gjør det det ja. Veldig ofte missforstått, men er nok sånn ja.
Njoa

Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1358 : 07. november 2011, 18:16 »
Arguably the first definition of intensity came from sports scientists and coaches (especially Olympic lifting coaches) trying to define and measure things relevant to them. In this case it meant defining intensity as the percentage of maximum load that was being used.

In this scheme, a 75% load (e.g. if you can use 100 lbs maximum and are lifting 75 pounds), is a lower intensity than a 95% load (you’re using 95 pounds of your 100 pound maximum).


Groups that are usually associated with the HIT (high intensity of training) theory tend to define intensity in their own way which has to do with relative closeness to failure or simply the effort expended during the set. You might simply look at this definition of intensity in terms of ‘difficultly’. The harder the set is to complete, the higher the intensity and vice versa.

Er ikke rart folk blir forvirra.
Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

Utlogget treningssnabben

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 624
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 624

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1359 : 07. november 2011, 18:16 »
I trenings sammenheng gjør det det ja. Veldig ofte missforstått, men er nok sånn ja.

Høy intensitet betyr jo at man har kortere pauser mellom settene, er en grunn til at man prater om at for å øke i belastning om man har stagnert, må man enten øke intensitet eller volum. Altså kortere pauser eller flere reps på vekten man er på fra før av..

Utlogget treningssnabben

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 624
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 624

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1360 : 07. november 2011, 18:23 »
You might simply look at this definition of intensity in terms of ‘difficultly’. The harder the set is to complete, the higher the intensity and vice versa.

^ Til det, la oss si du har 10reps å fullføre.. fullfører du med høy intensitet er det vanskeligere enn om du skulle gjort settet med lav intensitet, er ikke det hva som står der? og visa versa da, om du skal ta de 10 reppene med lav intensitet blir det lettere, yap?

rett på meg om jeg er helt på jordet a Smiley så lærer jeg noe av dette ihvertfall! i alle tilfeller jeg har sett intensitet bli brukt, har det handla om å gjøre ting fortere og\eller oftere!

Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1361 : 07. november 2011, 18:38 »
Ja, hvis du utfører settet med 60% av 1rm istedet for 50%, så fullfører du settet med høyere intensitet.

Tror det kommer ann på hvilken sammenheng det er, men er rimelig sikker på at flesteparten omtaler intensitet som % av maks belastning og uavhengig av pauser.
Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

Utlogget Andyy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 299
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 299

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1362 : 07. november 2011, 18:58 »
Arguably the first definition of intensity came from sports scientists and coaches (especially Olympic lifting coaches) trying to define and measure things relevant to them. In this case it meant defining intensity as the percentage of maximum load that was being used.

In this scheme, a 75% load (e.g. if you can use 100 lbs maximum and are lifting 75 pounds), is a lower intensity than a 95% load (you’re using 95 pounds of your 100 pound maximum).




Er ikke rart folk blir forvirra.

This.
Njoa

Utlogget TURTLE~

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 433

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1363 : 08. november 2011, 02:52 »
Høy intensitet betyr at du trener med tunge vekter..
La meg omformulere siden du skal være så jævli pirkete  Grin. jeg trener ikke nødvendigvis med blytunge vekter, men har korte pauser og relativ høy intensitet. Poenget mitt er at en ikke trenger å ha mye vekter på stanga for at økta skal være tung. Så for meg passer jack3d til alle trenings dager.

Noen som har prøvd 1.M.R? Samme effekt som jack3d + pump. Enda bedre enn jacked imo.

Utlogget xTitanx

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 169
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 169

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1364 : 08. november 2011, 04:16 »
jeg trener ikke nødvendigvis med blytunge vekter, men har korte pauser og relativ høy intensitet. Poenget mitt er at en ikke trenger å ha mye vekter på stanga for at økta skal være tung.


støtter den!
Power Bodybuilding!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!