Skrevet av Emne: Lilla piller i sverige?  (Lest 37195 ganger)

Utlogget kim--

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 084
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 084

SV: Lilla piller i sverige?
« #15 : 13. oktober 2004, 21:10 »
Det kan være det samme Grin
Eat Lift Sleep

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

SV: Lilla piller i sverige?
« #16 : 13. oktober 2004, 21:40 »
Lilla piller...?  biggrin
Fikk du med no eske eller boks på kjøpet eller? Pass på hva du dytter i deg.

Utlogget Satyricon

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 184
  • Honnør: 62
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 184

  • We are forever captured.. In the embrace of death!
SV: Lilla piller i sverige?
« #17 : 15. oktober 2004, 01:55 »
Alle disse produktene er ment for bruk i ikke lengre enn 12 uker. Noen for kortere periode. At friske personer bruker disse middlene er ufarlig dersom det blir gjort etter annbefalinger. At det er mange som vill bruke skremselspropaganda mot tilskudd som funker er jo ikke noe nytt, kan vell egentlig bare nevne den norske regjeringen som et godt eksempel.

Grunnen til at effedrin er forbudt i tilskudd stort sett overalt, kommer av at mange brukte disse over lengre periode enn annbefalt, i ekstremt store doseringer som heller ikke var annbefalt, noe som foerte til alvorlige komplikasjoner med doeden som utgang for flere.

I stedet for effedrin, som er syntetisk framstillt, saa benytter man seg naa av akkurat det samme stoffet, bare den natulige frie varianten, som finnes i en spesiell citrus plante. Dette stoffet er nesten like kraftig, men unngaar lovgivningen, fordi det forbudte substansen heter effedrin, men er ikke listet med kjemisk formel eller variasjon.

Disse kosttilskuddene, blir nok ulvolige ogsaa, uten tvil, men det er nettopp fordi, som med alle saker og ting som funker, folk tror at mer er bedre, kommer i ulykke og paadrar seg skader, noe som betyr at myndigheter maa forby salg.

Derfor, synd at noen, unskyld uttrykket, treskaller skal oedelegge for alle oss andre. . .

Alle kosttilskudd tjener en hennsikt, selv om de ikke er i salg i norge, betyr det ikke at disse er farlige dersom brukt som annbefalt. Tror ikke det er slik jeg at bare oss i norge er i stand til aa vurdere om noe er bra eller ikke, er det slik at norge har rett men resten av verden tar feil?

Passe psykt... la deg ikke lure av skremselspropaganda!

 Dips
Satyricon - Spiller hardt - Trener hardere!

Utlogget Jubalong Hoppstokk

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 443
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 443

SV: Lilla piller i sverige?
« #18 : 15. oktober 2004, 09:44 »
Honnør for den Satryricon! Jeg sier få inn skikkelige kosttilskudd i landet! Istedet for ubrukelig piss som pyroburn, ribose osv.
sjokk og vantro

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: Lilla piller i sverige?
« #19 : 15. oktober 2004, 10:14 »

Jeg har vel skrevet dette tidligere, men skitt au.
Jeg har selv forsøkt eca-stacks (jepp jeg vet det står på dopinlista ....), så litt egenerfaring har jeg da, om enn begrenset.
Virkningen er forøvrig særdeles moderat. Jeg har lest mer eller mindre seriøse artikler som tilsier en økt metabolisme på 2-4% over basalnivå. Mest pga noe økt kroppstemeperatur.
 
For Clenbuterol (et annet astma-medikament) var effekten rundt 7%, men da forutsatte det at en utsatte seg for relativt stive bivirkninger i form av "migrenelignende" skallebank....

Effekten er med andre ord relativt beskjeden og langt under for eksempel det en times fottur daglig hadde gitt...... Går en i tillegg på diett så er det jo kaloriunderskuddet som gjør hovedjobben uansett.

Det eneste "positive" en kan si at eca-stacken gjør på en diett er at den reduserer apetitten. Det mest negative er at mange nærmest blir avhengige av å bruke den fordi den utvilsomt pigger en opp dersom en føler seg slapp og sliten.... Dessuten kødder det til forbrenninga di slik at effekten blir det motsatte av hensiket ved veiens ende.....

Skrekkhistorier har jo begrenset verdi, men jeg vil uansett fortelle om en kompis av meg som syntes at eca var storfine greier. Han var styrkeløfter, og syntes at det ga en fin piff på treninga, og mente å greie å presse opp noen ekstra kilo fordi han følte seg litt mer i støtet med eca'en i kroppen. Etter noen måneder kjente han ingen effekt lenger så han skaffet seg like godt noen rene effedrinpiller. Da var det enklere og billigere å øke dosene og effekten var tilsvarende.... Etter noen måneder med det så svant effekten med mindre han inntok et stort antall mg... (kroppen venner seg raskt til medikamentet). De fleste ville nok sluttet her, men min venn tenkte at litt "pepper" hadde vært tingen og skaffet et par.... Han likte den effekten veeeeldig godt. Problemet var bare at etter noen veldig få uker med dette så begynte han å komme sjeldnere og sjeldnere på treninga for til slutt å bli helt borte..... Det var faktisk først på dette tidspunktet vi andre fattet misstanke om at noe var alvorlig galt.
Jeg kan forsikkre at det ikke var noe lett år den karen gikk igjennom, men omsider tok han til vettet og greide å slutte med missbruket av amfetamin og cocain. Det som reddet ham var først og fremst en fantastisk samboer og noen få veldig gode venner.
I dag - fire år etter er dette historie, men nevn ordet eca eller effedrin for den karen og det lyser avsky ut av øynene hans.

Skrekkhistorier har som sagt begrenset effekt, men uansett..... Ligg unna de sakene der! De har tilnærmet ingen effekt og de potensielle negative "følge-effektene" er såpass stygge at de bør være grunn god nok til å la det være.


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget 25årstrening

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 259
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 259

SV: Lilla piller i sverige?
« #20 : 15. oktober 2004, 10:18 »
Honnør til deg, Tric.!
Skrekkhistorie eller ikke, jeg er særdeles enig i det du sier om effektene av disse midlene. Dette med å bruke midler som en "boost" for å kunne ta ut litt ekstra på trening, er et tve-egget sverd det også. 

Utlogget Satyricon

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 184
  • Honnør: 62
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 184

  • We are forever captured.. In the embrace of death!
SV: Lilla piller i sverige?
« #21 : 15. oktober 2004, 10:27 »
Bra innlegg! Foerst vill jeg bare si at 2-4% oekning i hvilemetabolismen er meget impressivt for de fleste. Legger man deretter inn en fin diett og en del kardio havener vi kjernen av poenget her... nemmelig meget oekt energinivaa som gjoer at man, selv om man har lavt kcal inntak, faktisk kan yte svaert bra..  noe som igjen betyr at man skaffer seg et enormt energiunderskudd. Spiser man da smart slik at man klarer aa soerge for muskelstabilitet saa kan man gaa svaert fort ned i vekt, i motsetning til de som gaar lavt i kcal og dermed ikke ORKER mye...  nytteloest.

Kompissen din er et eksempel paa hvorfor effedrin ble forbudt i utgangspunktet, fordi, en del personer ikke har peiling paa hva de driver med, er ignorante i forhold til hva som er annbefalt osv.

Skal vaere forsiktig med alle disse tingene, men brukes det rett saa er det meget flott.

Jeg bruker for tiden Hydroxycut fra muscletech, jeg er oppe i 9 kappsler for dagen, skal holde paa i 4 uker til.. jeg spiser svaert mye og er faktisk i en bulke periode...

Hoeres litt rart ut? vell det er akkurat dette som kan vaere riktig bruk...  tenk deg foelgende...  enormt inntak av mat, enorm muskelvekst... men null fettprosent oekning...
Jeg er meget fornoyd, har vaert av og paa siden juli maaned naa.

Uansett, vill ikke staa aa rope at alt er bare fin fint, kjoer paa..  det jeg sier er bare at dersom du virkelig forstaar alvoret og gjoer som foreskrevet er dette et meget godt hjelpemiddel for de aller fleste amatoerer og noen aktive utoevere.

Selvsagt finnes det jo saker som pnp, som kan fjerne 15kg reint fett paa 14 dager, men da snakker vi FARLIG dersom du ikke er 200% sikker paa hva du baler med  >Cheesy

Satyricon - Spiller hardt - Trener hardere!

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

SV: Lilla piller i sverige?
« #22 : 15. oktober 2004, 10:42 »
Har selv prøvd en del fettforbrennere og synes alltid bivirkningene til de som faktisk funker, er såpass store at det ikke er verdt det lille ekstra det hjelper på dietten.
Noen reagerer verre enn andre på dette, og jeg er VELDIG følsom mot slike produkter. Gått på smell gang på gang, og kommer ikke til å ha med noen fettforbrennere i dietter fremover.
I stedet for en ekstra piff på treningene, ble jeg så dårlig og svimmel at jeg ikke orket noen ting.
Ting jeg er mest fornøyd med å bruke på diett nå, er grønn te tabletter og alcar, som gjør meg våken og fokusert.
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Lilla piller i sverige?
« #23 : 15. oktober 2004, 10:50 »
Det du bruker finner du nok rimelig sikkert på den lista !! Men med en legeerklæring så kan du være trygg igjen. Men uten så vil du helt klart være i faresonen i en evnt. test ja.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget girl77

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 125
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 125

SV: Lilla piller i sverige?
« #24 : 15. oktober 2004, 11:36 »
Nann Rosita: Du kan sjekke hva medisinene inneholder og bivirkninger på Felleskatalogen på nettet. www.felleskatalogen.no


Konkurrerende utøver i Athletic Fitness.
Meritter:
Sørlandsmesterskapet 2002: 2 plass
NM 2002: 3 plass
Oslo Open 2002: 3 plass
B&K Sandefjordopen 2004: 3 plass
Nordisk 2004: 3 plass (vant hinderbanen)

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Lilla piller i sverige?
« #25 : 15. oktober 2004, 12:21 »
Det er ikke så mye å få panikk over egentlig uansett. Dersom du må ha disse, får du en legeerklæring på det. Så er du trygg!!
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: Lilla piller i sverige?
« #26 : 15. oktober 2004, 12:27 »


ok, takk skal du ha , vennen.. fikk litt småpanikk her ..

Panikk? For hva da? Det er vel ikke dopingtesting i fitness?
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: Lilla piller i sverige?
« #27 : 15. oktober 2004, 12:28 »
Jeg bruker for tiden Hydroxycut fra muscletech, jeg er oppe i 9 kappsler for dagen, skal holde paa i 4 uker til.. jeg spiser svaert mye og er faktisk i en bulke periode...

Hoeres litt rart ut? vell det er akkurat dette som kan vaere riktig bruk...  tenk deg foelgende...  enormt inntak av mat, enorm muskelvekst... men null fettprosent oekning...
Jeg er meget fornoyd, har vaert av og paa siden juli maaned naa.

Uansett, vill ikke staa aa rope at alt er bare fin fint, kjoer paa..  det jeg sier er bare at dersom du virkelig forstaar alvoret og gjoer som foreskrevet er dette et meget godt hjelpemiddel for de aller fleste amatoerer og noen aktive utoevere.

Selvsagt finnes det jo saker som pnp, som kan fjerne 15kg reint fett paa 14 dager, men da snakker vi FARLIG dersom du ikke er 200% sikker paa hva du baler med  >Cheesy



Det er noe som skurrer i den teorien din......... Jeg tror faktisk kroppen din har bedre av et noe mindre enormt matinntak. Det de medikamentene i beste fall gjør er å øke metabolismen noe og forhindre noe muskeldystrofi. Det siste er ikke noe problem uansett når du er på et energioverskudd (forutsatt at en får i seg de rette næringssstoffene seff).

DNP er jo et mer enn 100 år gammelt og LIVSFARLIG preparat uansett hvor god peiling en måtte tro at en innehar........ 15 kilo rent fett på 14 dager er nok uansett drøyt når preparatet kanskje kan gi deg en metabolismeøkning på omlag 20% avhengig av hvor langt inn i døden en ønsker å dra det....... og det er mange som har dødd av dette medikamentet!! De fleste trodde sikkert de hadde peiling......  Huh


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: Lilla piller i sverige?
« #28 : 15. oktober 2004, 12:35 »


Panikk? For hva da? Det er vel ikke dopingtesting i fitness?

Er like fullt ikke tillatt å dope seg der dah...... ikke i følge IFBB sine regler i allefall.


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget The Gimp

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 305
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 305

  • Drinking milk & eating meat since '78
SV: Lilla piller i sverige?
« #29 : 15. oktober 2004, 12:49 »
Er ikke nok med en legeattest i etterkant når testen først er gjort. Du må søke om dispensasjon i forkant. (Hvis du er underlagt NIF / Antidoping Norge)

Ta en titt her for mer informasjon http://www.antidoping.no/t2.asp?p=46941
"Dette er mannen som kappeter med trollet, og gjerne tar en dessert etterpå!"

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!