Skrevet av Emne: bli HØYERE??  (Lest 20663 ganger)

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
SV: bli HØYERE??
« #15 : 13. februar 2006, 23:05 »
Det foregår i Norge ja, men det er som regel kun noen som gjøres dersom det er store forskjeller på lengden på beina dine f.eks. Og så vidt meg bekjent gjøres slike operasjoner da ved å kutte veksten på det lengste beinet, og ikke motsatt.

Vel, de kan også brekke det korte benet og la det gro igjen noen ganger for å få det lengre. Slikt tar tid og man må gå masse med krykker Tongue

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

SV: bli HØYERE??
« #16 : 13. februar 2006, 23:32 »
Bare vær fornøyd slik du er skapt.

Alle har lyst til å være alle andre og ingen har lyst til å være seg selv. Derfor er det en ond sirkel som foregår helt til du innser at du bare burde være glad for slik du er og ser ut. For du vil egentlig ikke være som han/henne, for han/henne vil sannsyneligvis like gjerne være/se ut som deg.

Det finnes fordeler og bakdeler med alt her i livet. Men når du først har godtatt hvordan du selv er blir livet mye enklere. Smiley
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: bli HØYERE??
« #17 : 14. februar 2006, 11:57 »
Ja er jo enkelt for deg å si at han bare må være fornøyd med seg selv. Hjelper jo han fint lite det, han er fortsatt like misfornøyd med seg selv. Han sier jo at han er ganske fornøyd med seg selv men at han er for kort. Er jo akkurat som de som er spinkel det, og derfor begynner å trene.. Hvorfor ikke gjøre noe med det man er misfornøyd med, i stedet for å bare finne seg i at man er slik man er? Og hvis DU, True, hadde vært så fornøyd med den du er så hadde du vel ikke trent, hadde du det da?
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

SV: bli HØYERE??
« #18 : 14. februar 2006, 14:12 »
Hehe, jo det hadde jeg. Smiley

For jeg begynte aldri med trening fordi jeg vil bli større og se bedre ut, få bedre selvtillit osv. Sånt betyr ingenting for meg. Men jeg hadde ikke noen hobby på den tiden også dro kameraten min meg ned på et trenings studio en dag. Resten er historie. Jeg ble bitt av basillen og ble bare mer og mer seriøs og til slutt ble det livsstilen min. Men jeg har aldri trent for noen andres skyld, kun min egen. Og om jeg er stor eller liten har egentlig ikke en dritt og si for meg så lenge jeg liker det jeg holder på med. Og det er faktisk akkurat dette jeg liker og holde på med. Smiley

Og jeg vet GODT at man aldri blir fornøyd så lenge man holder på med vektrening. Men sånn er det bare og det er helt naturlig.
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget Molde

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 212
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 212

SV: bli HØYERE??
« #19 : 14. februar 2006, 14:15 »
jeg er 16 og 1,77. jeg vokser sakte! jeg vil vokse fort! hjelp!

Jeg er 16 og 1.70.. mn en fordel er det da, du ser mye bøffere ut, medmindre muskelmasse Cheesy
Holder på, holder på. Bare vent!

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

SV: bli HØYERE??
« #20 : 14. februar 2006, 14:47 »
Jeg er 16 og 1.70.. mn en fordel er det da, du ser mye bøffere ut, medmindre muskelmasse Cheesy

Ikke sant..? Wink

Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har hørt fra høye folk som trener om hvordan de syter over hvor små de ser ut pga. høyden deres. Er vel ikke mer enn 1 uke siden sist jeg hørte det, heh!

Be carefull what you wish for, you just might get it. Wink
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: bli HØYERE??
« #21 : 14. februar 2006, 14:51 »
Men jeg har aldri trent for noen andres skyld, kun min egen.

Akkurat det er det jeg vil frem til ja. Det er da for sin egen del han vil bli høyere og....? Wink
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

SV: bli HØYERE??
« #22 : 14. februar 2006, 14:52 »
Joda, for all del bli høyere. Jeg bare utveksler noen tanker/meninger, thats all. Smiley
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget xfer

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 94
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 94

SV: bli HØYERE??
« #23 : 17. februar 2006, 22:06 »
du har ikke samiske gener eller samer lengre bak i slekta?

Utlogget CuteBoY

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 18

SV: bli HØYERE??
« #24 : 19. februar 2006, 04:10 »
du har ikke samiske gener eller samer lengre bak i slekta?


nei, jeg har ikke samiske gener nei. Mine søsken er mye høyere enn meg. Lurer veldig på hvorfor akkurat jeg har sluttet å vokse så tidlig

Utlogget Il Gladiatore

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 760
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 760

SV: bli HØYERE??
« #25 : 19. februar 2006, 04:27 »
takk for PM. Sant som du sier, Hadde jeg vært 1.70 ville jeg kanskje vært enda høyere. men nå som jeg har vært 1.61 i så lang periode ville jeg vært overlykkelig med noen cm til.

Har hørt at man kan ta beinoperasjon for å bli høyere. Noen som vet om dette foregår i Norge?

Finnes slike beinoperasjoner der man skrur bolter inn i beina, og legger noen justerbare stenger imellom. Justerer deretter lengden litt etter litt. Dette skal visst være et rent smerte hælvette, og er ikke å anbefale. Men, det finnes mennesker som er villige til å påføre seg slike umenneskelige smerter for skjønnheten.
Ord til deg: Om du ikke ikke vokser noe særlig mer, så ikke la verden gå i grus for deg! Selv om du ikke er en av de største, så har du en kropp som du kan trene opp, slike at musklene buler ut i vinkler. Har en kamerat, som gikk vk1 når jeg gikk GK. Han er vel rundt 1.60 tenker jeg, og jeg trodde han var en slappfisk, slik som resten av folka. Helt til jeg traff han på en lokal badestrand litt utenfor Kvelde. (For de som ikke gidder å finne Kvelde på kartet, så er det en liten bygd ca 2 mil fra Sandefjord og Larvik) Når jeg da altså så han, ble jeg temmelig paff, og missunte han etterhvert den bra bygde kroppen, lav fett prosent og greier. Så, selv om du ikke er av de største, har du full mulighet til av dra avgårde med de beste damene med en bra bygd kropp! Btw. Det avhenger jo litt om du oppfører deg som en idiot eller ikke og da..
Be the fire in my heart, be the wind in these sails and be the reason that I live

Utlogget Bulder-Bulder

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 130
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 130

SV: bli HØYERE??
« #26 : 19. februar 2006, 09:20 »
Hvis jeg ikke husker feil så er jo flere av verdens største byggere ganske kortvokst Wink

Utlogget Espen Leon

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 443
  • Honnør: 149
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 443

  • We love tabatas
SV: bli HØYERE??
« #27 : 20. februar 2006, 20:43 »
Pass på å spise godt og får godt med søvn så gir du ihvertfall kroppen din gode forhold for å vokse, kanskje lurt å kutte ned koffeinen også

Instruktør Jeet Kune Do
1.dan Kali Sikaran
1dan Hiep Vo Mon
Blått 3 Krav Maga Norge
Trener 1 selvforsvar NIF

Utlogget xfer

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 94
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 94

SV: bli HØYERE??
« #28 : 21. februar 2006, 00:50 »
andre enn meg som har merket et slags mønster i lengdeveksten til folk?
altså,
1. en person som går gjennom hele oppveksten sin ekstremt tynn/liten fettprosent/spiser lite, meget aktiv blir ganske høye.

2. personer som eter som faen gjennom hele oppveksten sin og er feit og tjukk og lat osm faen, de blir også ganske høy.

mens personer som er vanlig i mer eller mindre grad, får normal høyde og av og til lavere som regel..

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: bli HØYERE??
« #29 : 22. februar 2006, 15:14 »
Mhm, henger meg på den. Jeg er vel ganske vanlig, vil jeg tro, og har vel ganske gjennomsnittlig høyde. (Ca 1,80) Jeg var ganske tynn helt frem til 2-3 året på vgs, men spiste alltid mye og spilte mye fotball og sprang og trente litt vekter av og til (benk og biceps seff ::biggrin:Smiley og ble ikke høyere enn dette. Kompiser av meg spiste rosinboller og cola til alle måltidene fra de var små og satt med pcen dagen lang og ble både 1,90 og 2 meter... Dette tyder vel på at genetikk har en _del_ betydning..?
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!