Skrevet av Emne: supersexy  (Lest 13446 ganger)

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: supersexy
« #30 : 18. april 2005, 11:57 »
Anbefaler alle som skyter litt å lære seg å lade selv, det er gøy, billig og gir ny forståelse..


At det er moro vet jeg ikke helt, men det kommer kanskje av at jeg opp igjennom har ladet en del tusen patroner selv .... da er det vel mer en pest og plage enn moro.....

Men at det er lærerikt, det er vi enige om Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget BjørnH

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 163
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 163

SV: supersexy
« #31 : 18. april 2005, 12:08 »
Luer på hvilken skyting dere holder på med. skytes det ikke 5x5skuds serier, å den avsluttes med en omgang med 10skudd. Var i alle fall slik når jeg skøt aktivt.Huh

Vist du skal på landskytter stevnet så tror jeg du kan gjøre det best på feltskyting. Veldig mye sikteteknikk som avgjør der.


Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

SV: supersexy
« #32 : 18. april 2005, 14:17 »


At det er moro vet jeg ikke helt, men det kommer kanskje av at jeg opp igjennom har ladet en del tusen patroner selv .... da er det vel mer en pest og plage enn moro.....

Men at det er lærerikt, det er vi enige om Smiley

hehe du er inne på noe der ja....Men sånn 50 og 50 av gangen med 44 mag er jo morro da...Værre er det når man skal ha 1000 skudd klar til neste lørdag f.eks og MÅ lade ferdig på 2 dager...Tar meg en tur ut i skogen nå og fyrer av noen runder jeg...Fikk helt abstinens av å skrive om skyting gitt.

Når det gjelder landsskytterstevnet så er det nok ikke bare å slenge seg med å regne med en god plassering gitt....De gutta som gjør det bra der har noen timer med trening per år for å si det forsiktig. Det er også noe helt annet å faktisk skyte i reell konkurransesituasjon i motstetning til å brenne av noen runder på banen. Det morsomste er jo stangskyting der kan man også bruke AG-3 hvis man ønsker det.

Utlogget Cain

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 2 938
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 938

  • fat free motion lotion.
SV: supersexy
« #33 : 18. april 2005, 14:42 »
iceberg: nei. (eller, ikke i min del av det anyway).

og når det gjelder pistoler må jeg si at jeg så langt foretrekker 9mm jeg da, for min del. Lite rekyl, stor magasinkapasitet og muligheten for å kjøre raske og effektive serier. MEN jeg har stor lyst til å prøve five-seven før jeg bestemmer meg.. Wink har hørt utrolig mange godord om den! Problemet er jo å få den godkjent her i landet.


http://unixgen.com <- les, kommenter.

Utlogget Cain

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 2 938
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 938

  • fat free motion lotion.
SV: supersexy
« #34 : 18. april 2005, 14:43 »
jeg har faktisk akkurat vært på skytebanen jeg, prøvd å skyte links (liggende uten støtte.. Tongue ) fikk faktisk 89 da, så ikke helt bortevekke. Men seriene varierte fra 78 til 89 da.. så det er noe jeg trenger å trene mer på.


http://unixgen.com <- les, kommenter.

Utlogget BjørnH

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 163
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 163

SV: supersexy
« #35 : 18. april 2005, 15:45 »
jeg har faktisk akkurat vært på skytebanen jeg, prøvd å skyte links (liggende uten støtte.. Tongue ) fikk faktisk 89 da, så ikke helt bortevekke. Men seriene varierte fra 78 til 89 da.. så det er noe jeg trenger å trene mer på.

Hvorfor plutselig bare prøve å skyte links? 

Er det noen som faktisk skal delta på Lesja eller? Siste stevnet jeg var med på var på Lesja for 10år siden. Fy faen hvor tiden flyr.  Skal legge om løpet på Saueren i helga å ta n tur på banen. Jeg skal nok delta på Lesja for morro skyld.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: supersexy
« #36 : 18. april 2005, 15:47 »
links..?
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: supersexy
« #37 : 18. april 2005, 15:48 »


Hvorfor plutselig bare prøve å skyte links?

Er det noen som faktisk skal delta på Lesja eller? Siste stevnet jeg var med på var på Lesja for 10år siden. Fy faen hvor tiden flyr. Skal legge om løpet på Saueren i helga å ta n tur på banen. Jeg skal nok delta på Lesja for morro skyld.

Jeg var også der for 10 år siden faktisk.... Grin. Tror det var mitt første eller andre landskytterstevne som senior....

MEn du finner meg neppe der i år da.... altfor lenge siden jeg har trent på slikt. Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: supersexy
« #38 : 18. april 2005, 15:49 »
links..?

motsatt av rechts.... Smile
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: supersexy
« #39 : 18. april 2005, 15:52 »
Tongue
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

SV: supersexy
« #40 : 18. april 2005, 15:57 »
Det er ennå mulig (teoretisk) å få registert 12,7 skarpskytterifle sivilt, løp og kjøp..Tror ikke det varer mye lenger... Grin
Da kan man begynne å sette skudd på 1000m+ uten problem...Bare så kjipt at det koster 70-80kroner skuddet da. Praktisk nei, men  så morro morro MORRRO!!!

Til mitt forsvar, jeg er arvelig belastet med omtrent hele familien inne i militæret... Wink

Edit; brant nettopp av 150 skudd tungt ladet 40 S&W (8,3 grains ladninger) mot diverse halvfigurer (double-tap) og et gjenglemt halvrustent vaskevannsfat.... Gull







Utlogget Cain

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 2 938
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 938

  • fat free motion lotion.
SV: supersexy
« #41 : 18. april 2005, 16:33 »
hehe, grunnen til at jeg trener på skyte links er vel at det er kjekt å kunne ligge fordelaktig bak dekninger/stillinger.. på en måte så man ikke viser så mye av kroppen.

men hvilke som helst 12.7 rifler?


http://unixgen.com <- les, kommenter.

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

SV: supersexy
« #42 : 18. april 2005, 16:36 »
hehe, grunnen til at jeg trener på skyte links er vel at det er kjekt å kunne ligge fordelaktig bak dekninger/stillinger.. på en måte så man ikke viser så mye av kroppen.

men hvilke som helst 12.7 rifler?

Ja sålenge det er sivilie versjoner dvs opp til halv-auto. Browningen skulle f.eks gå greit. Det har dog vært en sak i avisen om dette for en liten stund siden der en politimester ville kategorisk ha slutt på godkjennelse av så store kalibre, men enn så lenge er det intet i våpenloven som sier noe om at det ikke går ann. Praksisen hos de forskjellige politidistrikt kan dog være forskjellig, dette har alltid vært et problem. Noen distrikt godkjenner mens andre avslår nøyaktig samme søknad.

Utlogget Cain

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 2 938
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 938

  • fat free motion lotion.
SV: supersexy
« #43 : 18. april 2005, 16:38 »
men hva begrunner du det med i søknaden isåfall? jakt..?


http://unixgen.com <- les, kommenter.

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

SV: supersexy
« #44 : 18. april 2005, 16:46 »
men hva begrunner du det med i søknaden isåfall? jakt..?

Begrunnes med storviltjakt på vanlig måte ja.  375 holland og holland samt 416 wheaterby er jo ikke så langt unna...I teorien skal det ikke være noen hindringer for dette. Hvis du vil ha en 50 for å skyte elefant 1 gang i året så er det i praksis ingen hindring...Så har du jo mye fint å velge i ammo fra jobben også du da ;-)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!